Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

El Amor Me Entra En Sonidos ''Η αγάπη έρχεται σε μένα με ήχους'' .. Dat García

 



H Dat García είναι από τις ανερχόμενες εκπροσώπους της νέας Αργεντίνικης σκηνής και πέρυσι έκανε αίσθηση εκεί με το πρώτο, κατ' ουσία δεύτερο, άλμπουμ της ''Maleducada'' που γνώρισε δύο ακόμα remixed μορφές στους μήνες που ακολούθησαν.

Μεγάλωσε στο Monte Grande, στα περίχωρα του Μπουένος Άιρες, και από νεαρή ηλικία ασχολήθηκε με την παραδοσιακή μουσική της Αργεντινής. 
Το 2013, ξεκίνησε να ασχολείται με τα ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια του Pedro Canale (Chancha Via Circuito).

  Από τότε, άρχισε να φλερτάρει με την ιδέα ότι διάφορα στυλ που κυμαίνονται από το chacarera και την cumbia έως το trip hop, τους ήχους των synths, του charango και των φλάουτων, θα μπορούσαν όλοι να αναμιχθούν μαζί. Ταυτόχρονα έχοντας και πολύ δυνατούς κοινωνικούς στίχους αποφάσισε να τα ενώσει όλα αυτά δημιουργώντας σύγχρονες ηλεκτρονικές μπαλάντες που έχουν ισχυρούς δεσμούς με την λατινοαμερικάνικη μουσική παράδοση.

Η αρχή έγινε με το ''Ermitaño Interior'' του 2014, το πραγματικό ντεμπούτο της, που ξεχώριζε για την απλή, λιτή και ξεκάθαρη άποψη των τραγουδιών της.

Στο ''Maleducada'' ανέπτυξε περισσότερο το προσωπικό της στυλ, παρουσιάζοντας άλλα δεκαπέντε τραγούδια απλής και λιτής μουσικής έκφρασης και συναισθηματικής ερμηνείας.

Η φωνή της Dat García, είναι αρκετά άμεση, εκφραστική και καθαρή. Τραγουδά κατανοητά και ξάστερα χωρίς δύσκολα νοήματα και εκφράσεις.

Όπως αναφέρει και το δελτίο τύπου, το ''Maleducada'' ( ελλιπής εκπαίδευση/μόρφωση) είναι το μέσο της καλλιτέχνιδας για να εκφράσει και να εξορκίσει την κακή συναισθηματική ανατροφή πολλλών νέων της γενιάς της, τα παιδιά των ενηλίκων που λογοκρίθηκαν κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας η οποία σίγασε κάθε καλλιτεχνική ή πολιτική έκφραση.

Η Dat García είναι μία από τις εκπροσώπους του κινήματος των νέων γυναικών που αμφισβητούν τις παραδοσιακές αξίες και τονίζουν τη συνείδηση ​​του σώματος για να οικοδομήσουν μια νέα πιο ισότιμη κοινωνία.

Το ''Μaleducada'', παρ' όλο που δεν γνωρίζω Ισπανικά, ακούγεται στα αυτιά μου σαν ένα συναισθηματικό μανιφέστο της καλλιτέχνιδας για τη δημιουργία, την έκφραση και τα συναισθήματα και ένα από τα πιο αφοπλιστικά άλμπουμ της νέας Αργεντίνικης σκηνής από μια καλλιτέχνιδα που δε διστάζει να φωτογραφίζεται με την μικρή της κόρη, να κάνει συναυλίες εν μέσω θεραπείας (πρόσφατα ξεπέρασε μια σπάνια μορφή καρκίνου που την ενδυνάμωσε ακόμα περισσότερο) και ήδη να ξεκινά την πρώτη της τουρνέ στην Αμερική.

Οι remix εκδοχές του άλμπουμ παρουσιάζουν μουσικό ενδιαφέρον επίσης καθώς οι «μεταποιήσεις» δίνουν περισσότερα χρώματα στην λιτή ηχητική παλέτα. Ακούγονται ελκυστικά χωρίς απαραίτητα να είναι απαραίτητα καθώς δεν προσθέτουν τίποτε παραπάνω από την ξεχωριστή ομορφιά των πρωτότυπων.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom