Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Gravity


''Mangling the coldness of the digital realm and the nostalgia of the analog days, delivered as an infinite collage of abstract beats, ear worm melodies, mind drilling frequencies and dusty piano. ''

Έτσι περιγράφει την υπόστασή της μουσικής του ο Teo Aevin, συνθέτης ηλεκτρονικής μουσικής από τη Θεσσαλονίκη.
Κυκλοφορεί από το 2014 και μέχρι τώρα μας έχει παραδώσει τρία e.p., ένα άλμπουμ και μια ιδιαίτερη συλλογή. Τα βρίσκετε όλα στο bandcamp και μπορείτε να κατατοπιστείτε πλήρως σχετικά με τους μουσικούς δρόμους που ακολουθεί ο συνθέτης.
Το περσινό του άλμπουμ ''The Aftermath'' ( που όπως και το πρώτο του επίσημο e.p. ''Χ2Α'' κυκλοφόρησαν στην Γερμανική RaumKlang ) ήταν η πιο ολοκληρωμένη του δουλειά ως τότε. Όπως περιγράφεται στο δελτίο τύπου, πρόκειται για ένα ηχητικό όχημα για εξερεύνηση στο χρόνο, στο παρελθόν και στο μέλλον. Κάθε σύνθεση αναφέρεται σε μια περίοδο χρόνου που την οποία επηρεάστηκε. Από τους ήχους ενός σιδηρουργού στον Κρότωνα μέχρι το μέλλον με τις προηγμένες συχνότητες ε.φ. ενός κόσμου κυριαρχούμενο από ανδροειδή ( Avatar D). Οι συνθέσεις διακρίνονται για την ενιαία θεματική και οπτική τους. Είναι δείγματα καλής αντίληψης του ηλεκτρονικού χωροχρόνου που κινούνται και διεγείρουν τη φαντασία του ακροατή σε μεγάλο βαθμό.
Η φετινή ηχογράφηση του AEVIN, ονομάζεται ''Gravity'' και είναι κυκλοφορία που επιμελήθηκε και διανέμεται από τον ίδιο.
Εδώ λοιπόν η ιδέα ξεκινά από την τεχνολογία των δορυφόρων που κάνει εφικτή την τοποθέτηση τους έτσι ώστε να μην παρασέρνονται από καμμία βαρυτική δύναμη και να διατηρούν τη θέση τους γύρω από την τροχιά της Γης.
Βαθύτερα έχει να κάνει με την ισορροπία και θέση των σωμάτων στην αέναη συμμετρία του Σύμπαντος. Τέλος, κι επειδή ο Άνθρωπος είναι μικρογραφία του Σύμπαντος, διερευνάται η θέση και η προσπάθεια ισορροπίας των ανθρώπων σε σχέση με τους εαυτούς τους και το περιβάλλον τους.
Αυτή η ισορροπία ανάμεσα σε αντιθετικές βαρυτικές δυνάμεις ή ακόμα και το ''στίγμα'' του καθενός από μας σε ένα φυσικό ή χαοτικό μοντέλο, μεταφράζεται ή προβάλλεται σε ένα έντονο μουσικό πλέγμα από σκληρούς, ''μεγάλους'' breakbeat ρυθμούς και ηλεκτρονικές συστοιχίες θορύβων που συγκρατούν το ''οικοδόμημα'' σε ένα ενιαίο σύστημα μονομαχώντας με μελωδίες που αναβλύζουν μέσα από μεγαλοπρεπή ηλεκτρονικά έγχορδα και πιάνο.
Η πρώτη εντύπωση είναι αρκετά θεαματική και είναι αδύνατον να μην συνδυάσετε αυτή την επικών διαστάσεων μουσική με τις αγαπημένες σας ταινίες και σήριαλ διαστημικής θεματικής.
Οι τίτλοι αναφέρονται καθαρά στην τεχνολογία των δορυφόρων αλλά δεν χρειάζεται να σας περιορίζουν στο ''ταξίδι'' σας. Πέντε μικρές μουσικές συνθέσεις διαδέχονται άλλες έξι συνθέσεις ανάμεσα τους σε ένα ολοκληρωμένο ηχοσύστημα με ενιαία αισθητική και ολοκληρωμένη άποψη.
O AEVIN είναι ένας μικρός και μεθοδικός ηχητικός ταξιδευτής που έχει επίγνωση και υπόβαθρο αλλά και γνώση της μουσικής του δεξιοτεχνίας και ικανότητας.
Το ''Gravity'' είναι ένα ψυχρά όμορφο και επιστημονικό άλμπουμ για την όμορφη συμμετρία ακόμα και του πιο αθέατου κόκκου και την ένταση των δυνάμεων που αντιμάχονται και εξουδετερώνουν η μία την άλλη για να διατηρηθεί αυτή η ισορροπία. Ίσως είναι ένα ρεαλιστικό μουσικό ποίημα λίγο πριν αναδυθούμε στην εκκωφαντική ηρεμία της Αρμονίας έχοντας βιώσει το όλο συμπαντικό σύστημα της παγκόσμιας και εσωτερικής ισορροπίας.
Πριν ξεφύγω τελείως να σας πω ότι κυκλοφορεί στις 18/1 και τον παραγγέλνετε στο bandcamp.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom