Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ough! Events..Κάποιες σκόρπιες σκέψεις..



Οι δύο μουσικές εκδηλώσεις του νεοσύστατου Αθηναϊκού ηλεκτρονικού εντύπου που δείχνει μια περισσότερο αισιόδοξη ,δημιουργικότερη και ζωντανή πλευρά μίας πόλης υπό γενική κατάρρευση και γενική αναδιοργάνωση και μετασχηματισμό, ήταν μια έγκυρη εικόνα της «κοχλάζουσας» μουσικής σκηνής της πόλης αλλά και ενδεικτικό του τι συμβαίνει τους τελευταίους μήνες.
Μέσα από τις δημοσιεύσεις του περιοδικού περνούν όχι μόνο ενδιαφέροντες νέοι Έλληνες καλλιτέχνες αλλά και η γενικότερη εικόνα της παραγωγικότερης από ποτέ εποχής για τα δρώμενα στο χώρο της ηλεκτρονικής,ποπ,ροκ, πειραματικής μουσικής δημιουργίας.Εικόνας ενός ηφαιστείου που ετοιμάζεται για μεγάλη έκρηξη.
 Καθημερινά λαμβάνω ηλεκτρονικά μηνύματα και ενημερώσεις από καινούρια σχήματα,τα αυτιά μου ξεχειλίζουν από καινούριες συνθέσεις,που εντοπίζω ή βολικότερα λόγω χρόνου, «μου» εντοπίζουν ιστολόγια που εμπιστεύομαι  και φυσικά από το ough!. Οι δημοσιεύσεις του παρόντος ιστολογίου,σχετικά με εγχώριες παραγωγές ποτέ δεν ήταν περισσότερες από πέρυσι και φέτος.
 Και δεν θα το έκανα θέμα αν δεν παρατηρούσα μια λογαριθμική αύξηση της ποιότητας.Πλέον είναι εντυπωσιακό πόσο καλά πράγματα κυκλοφορούν εκεί έξω αλλά το κυριότερο,υπάρχει η προοπτική,η πρόοδος.Όλα είναι σε κίνηση,σε διαμόρφωση και η εξέλιξη ποτέ δεν ήταν τόσο συναρπαστική.
Έτσι,και στις 28/1 αλλά και στις 30/3,όλα τα σχήματα και καλλιτέχνες που είδα στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Ough! στο Bios, είχαν περισσότερους από ένα λόγο για να με κάνουν να αφοσιωθώ και να ακούσω.
Είναι ανώφελο να αρχίσω να αναφέρω ένα ένα τα σχήματα που είδα.όμως θυμάμαι πόσο με είχε εντυπωσιάσει ο ψυχεδελικός κα φόλκ ήχος των NALYSSA GREEN ,η απολαυστική αλλά ακόμα εν εξελίξη ποπ των MONDAY NIGHT FEVER, την, στα όρια του industrial, jazz-ambient ψυχρότητα των WHAM JAH, και οι κλασσικά κορυφαίοι KING ELEPHANT και A VICTIM OF SOCIETY.
Το πιο αισιόδοξο είναι η προσέλευση αρκετού κόσμου,που προφανώς πήρε μια καλή γεύση και μάλλον απόλαυσε όλες τις ζωντανές εμφανίσεις.
 

Σχόλια

Ο χρήστης Raggedy Man είπε…
Περίμενα να διαβάσω ωραιότατο σεντόνι, αλλά μου το έκοψες γρήγορα... Τέλος πάντων. Δε χανόμαστε.
Ο χρήστης Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε…
Όπως λέει και ο τίτλος,είναι κάποιες σκόρπιες σκέψεις.Τον τελευταίο καιρό δεν έχω και χρόνο να γράφω πολλά .Νομίζω όμως ότι το κεντρικό νόημα λογικά ,το έπιασες.Η ελληνική σκηνή παίζει πολύ τελευταία.Υποστήριξη υπάρχει,λάιβ γίνονται,θα ήθελα περισσότερο χρόνο να πηγαίνω να παρακολουθώ περισσότερο και να γράφω για πιο πολλά σχήματα.Ο κόσμος όμως τί κάνει είναι το θέμα.Δεν βλέπω ζωηράδα.Και μη μου πει κανείς για το οικονομικό...
και όχι να μη χανόμαστε φίλε.Δεν είμαστε για να χανόμαστε...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom