Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτέμβριος, 2017

Cutthroat remix....

« Four tracks from experimental synth band S U R V I V E 's breakthrough 2016 LP RR7349, remixed and reinterpreted by an eclectic field of artists including Lena Willikens, Not Waving, Sam Haar (Blondes) and Justin K Broadrick aka JK Flesh (Godflesh, Jesu). These four renditions expertly showcase the compositional skill and rich diversity layered within each track and further encapsulate the scope of S U R V I V E ' 's sonic palette. »   Το πρώτο απόσπασμα που μας έδωσαν σήμερα είναι μια διαγαλαξιακή επική ερμηνεία της καλύτερης στιγμής του άλμπουμ.  Το '' Cutthroat '' στα χέρια της Lena Willikens , χάνει την Carpenter-ική νοσταλγία του πρωτότυπου αλλά μεταμορφώνεται σε ηχητική συνοδεία πρώτου μεγέθους για ταξίδια σε αντίκοσμους ή αχαρτογράφητες περιοχές στο βαθύ διάστημα. Ένα remix που παίρνει τα εύσημα και τη θέση ανάμεσα στα καλύτερα ηχογραφημένα κειμήλια του 2017..... Tο e.p. θα ονομάζεται '' RR7387 '' και θα κυκλοφορήσε

L'Rain..

Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζετε ( και το κλέβω από το Pitchfork ): Η Taja Cheek ε ίναι μία D.I.Y. καλλιτέχνης και μουσικός από το Brooklyn, N.Y. με μουσικές σπουδες στο τσέλλο και στο πιάνο, αλλά στο πρώτο της άλμπουμ με το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο L'RAIN , παίζει πλήκτρα, συνθ, κιθάρα αλλά διαχειρίζεται εφφέ και sample παρέα και με άλλους μουσικούς. Ηχογράφησε το άλμπουμ/e.p, με την επιρροή του πρόσφατου θανάτου της μητέρας της αλλά ακούγοντας το κάθε άλλο από μαύρο είναι σε διάθεση. Αυτό που ακούτε είναι ένα καλοφτιαγμένο ηχοσύννεφο από ψυχεδελική σόουλ, jazz, ambient και παράξενα εφφέ. Η φωνή της είναι απλά σαν ένα όργανο που στοιχειώνει τις συνθέσεις. Ύστερα από αυτά τα εισαγωγικά, θα ήταν καλύτερα να αγνοήσετε το 6.8 του pitchfork ( παρά την εξαιρετική κριτική που υποδηλώνει 8) και να αφεθείτε στον χαλαρό, ονειρικό μουσικό κόσμο που δημιούργησε η L'RAIN και να παραμείνετε για πολύ ώρα. Τέτοιες ηχογραφήσεις απαιτούν τη δικιά σας συμμετοχή χωρίς άλλα εισαγωγικά κ

Pop paradise of CULTS

Οι δύο πρώτοι τους δίσκοι ('' Cults '' και '' Static '') ήταν δίσκοι λατρείας. Ένα ντουέτο που έπαιρνε την καλύτερη ποπ που έχετε ακούσει ποτέ και τη συμπλήρωνε με περισσότερο συναίσθημα, περισσότερη νοσταλγία, περισσότερη χαρμολύπη. Ήταν δίσκοι που πρέπει να μην τους ακούει κανείς ποτέ με το μυαλό. Τους «αποχαιρέτησα» καθώς έσβηνε το 2013 με πολλή μεγάλη λύπη όμως μετά από 4 χρόνια οι CULTS επιστρέφουν με ένα τρίτο άλμπουμ που ονομάζεται '' Offering '', έχει ένα από τα καλύτερα εξώφυλλα της χρονιάς και κυκλοφορεί τέλη Οκτώβρη από την Sinderlyn records. Ήδη έχουν ανέβει για προ-ακρόαση 4 τραγούδια και ηχητικό απόσπασμα από ένα πέμπτο.  Είναι περιττό να σας περιγράψω τη συναισθηματική ομορφιά τους,  θα σας είναι πολύ οικεία και ακούγονται σαν να μην πέρασαν 4 χρόνια από τότε. Διατηρούν την γλυκόπικρη διάθεση του παρελθόντος και αυτό οφείλεται στην φωνή της Madeline Follin .  Μια από τις πιο παραγκωνισμένες φωνές τις σύγχρονης ανε

Glory the light years!..COLD CAVE are back!

Ανέβηκε πριν από 2 μέρες στο bandcamp και οι δροσεροί New Order ρυθμοί του δείχνουν μια σταθερή προτίμηση του Wesley  Eisold στην δεκαετία του '80. Χωρίς αναβάθμιση ή αλλαγή αισθητικής αλλά το ίδιο απολαυστικό, όμορφο και χορευτικότερο με τις προσβάσιμες σε πολλά αυτιά συνθέσεις του..εμφανίζεται με πλήρη σχήμα και κάτι μου λέει  ότι πάει να επαναλάβει την άδικα υποτιμημένη καλλιτεχνική επιτυχία του '' Cherish The Light Years ''. '' Glory '' το νέο τραγούδι των COLD CAVE μετά από ένα χρόνο! Αυτό είναι καλό νέο...

A Certain Kind.. WEYES BLOOD updates

Πέρυσι η Natalie Mering ( WEYES BLOOD ) ηχογράφησε ένα από τα πιό όμορφα άλμπουμ ψυχεδελικής φολκ που ακούσαμε αυτή τη δεκαετία. Αναμενόμενο ήταν το '' Front Row Seat To Earth '' να μπεί σε πολλές ενημερωμένες λίστες με τα καλύτερα για το 2016 ( στο νο.9 στη λίστα του Σπιτιού). Φέτος ξεκίνησε με ένα περίεργο και εξαιρετικό 7'' παρέα με τον Ariel Pink . To '' Myths Tale 002'' περιείχε όλη την ηχητική ευφυή παλαβομάρα του Ariel Pink καθώς και την νεραϊδίσια παραμυθοφολκ της Natalie Mering ανακατεμένα με θαυμαστά απολαυστικά αποτελέσματα.  Όμως τα νέα για την WEYES BLOOD είναι ακόμα καλύτερα. Ανήκει πλέον στην Sub Pop και το τέταρτο άλμπουμ της θα κυκλοφορήσει το 2018. Επίσης σαν να μην έφτανε ότι έχει ένα από τα καλύτερα 7'' για το 2017, έρχεται να προστεθεί και άλλο ένα που παρουσίασε μερικές μέρες πριν. Σε αυτό διασκευάζει το '' A Certain Kind '' των THE SOFT MACHINE που υπήρχε στο ομώνυμο πρώτο τους άλμπου

Saturday night with SHILPA RAY

Σήμερα Σάββατο, ξεκίνησα να ακούω το εξαιρετικό καινούριο δεύτερο άλμπουμ της Shilpa Ray και της μπάντας της, '' Door Girl ''. Το όνομα μου ήταν οικείο γιατί δύο χρόνια μου άρεσε πολύ το ντεμπούτο άλμπουμ της, '' Last Year's Savage '' το οποίο είχα χαρακτηρίσει σε μια εκπομπή σαν ένα από τα καλύτερα άλμπουμ του 2015 που δεν είχα ανακαλύψει έγκαιρα (να είναι καλά όμως το elektronikaki που με έβαλε στο mood τους).  Σήμερα όμως την ξαναθυμήθηκα με ένα καινούριο άλμπουμ με τραγούδια ρετρό ομορφιάς με 50'ς /'60'ς και κέντρο τα '70'ς και τη Νέα Υόρκη ( γέννημα θρέμμα της πολιτείας) επιρροές, τραγούδια που γυροφέρνουν το ροκ'ν ρολ, την ποπ, το πανκ, το doo-wop σε ένα φαντασιακό πάρτυ που θα συμμετείχe ο Phil Spector, οι BLONDIE , ο Johnny Thunders, κάποιο doo-wop κουαρτέτο από το παρακάτω στενό και η Patti Smith σαν guest τιμώμενα πρόσωπα. Ψήγματα χιπ χοπ και sweet reggae υπάρχουν οπότε η ρετρό άποψη αγγίζει λίγο και τα

Memnon Sa...

Ο Misha Hering είναι μηχανικός ηχογραφήσεων και του ανήκει το Holy Mountain στούντιο στο Λονδίνο. Το μουσικό του έργο ακούει στο όνομα MEMNON SA και έχει κυκλοφορήσει το πρώτο του άλμπουμ '' Citadel '' το 2014.   Φέτος κυκλοφορεί το άλμπουμ '' Lemurian Dawn '', το οποίο ηχογραφήθηκε και ολοκληρώθηκε σε ένα χρόνο, στις ελεύθερες ώρες του. Αποτελείται από πέντε οργανικά μέρη, που πέρασαν πολλές ηχογραφήσεις μέχρι την τελική τους μορφή. Αυτό που θα ακούσετε στο άλμπουμ σας μεταφέρει το κλίμα είτε απόμακρων, άγνωστων πλανητών είτε απόκοσμες , εξωτικές περιοχές του πλανήτη που δεν έχουν εξερευνηθεί ποτέ. Ηχογραφήθηκε με αναλογική τεχνολογία και η τελική αίσθηση που αποκομίζει κανείς ακούγοντας το, συγκρίνεται με ακρόαση soundtrack ταινιών επιστημονικής φαντασίας ή της πορείας σε σπήλαια και άλλα πραγματικά ή φαντασιακά τοπία μακριά από τον πολιτισμό. Στο πρώτο του άλμπουμ κυριαρχούσε η metal αισθητική αλλά όπως δήλωσε στο the Quietus , δεν

Collapse..VENUS VOLCANISM & IN ATLAS updates

Σήμερα έλαβα και το καινούριο βίντεο για το τραγούδι " Collapse '' μία σύνθεση των VENUS VOLCANISM & IN ATLAS που γνωρίζουμε από πέρυσι αλλά στην ανάποδη φωνητική της έκδοση με τίτλο '' ESPALLOC ''. Καιρός ήταν να ακουστεί και στην κανονική εκδοχή ένα από τα καλύτερα τραγούδια τους. Επειδή λοιπόν και τα βίντεο των κοριτσιών παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί μας φέρνουν σε επαφή με παλιές πειραματικές ταινίες, παραθέτω και το βίντεο για το εξαιρετικό '' Αlone With Everybody '' (από τα τραγούδια της χρονιάς) που παρουσίασαν στις αρχές του καλοκαιριού.. Πληροφορίες για τις ταινίες θα δείτε στα σχόλια των βίντεο στο YouTube...Να τις διαβάσετε..

Electronic conciousness...First contact with PHORMIX label...

Στο πέρας αυτής της δεκαετίας όλοι θα παραδεχτούμε ότι οι «πλατφόρμες» μουσικής τύπου soundcloud, bandcamp ήταν η αιτία που ειδικά τα τελευταία δέκα χρόνια, μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση σε περισσότερες μουσικές κυκλοφορίες από ποτέ. Ελλείψει συγκεκριμένων παραδοσιακών ενημερωτικών μέσων ( ραδιόφωνο, έντυπες κυκλοφορίες μουσικών περιοδικών) μπορεί ο καθένας πλέον να σχηματίσει τη δικιά του εικόνα ανάλογα με τις ακροάσεις του.  Για την ελληνική επικράτεια υπάρχει ακόμα πολύ υλικό που μένει στη σκιά αλλά και δεν δίνεται και ιδιαίτερη προσοχή. Δεν σας κρύβω ότι γνώρισα το label της Phormix , από την αγαπημένη VENUS VOLCANISM (γ.κ.ως Ρένα Ρασσούλη ). Πρόσφατα μία σύνθεση της παρέα με το έταιρον ήμισυ IN ATLAS , το '' Reconstruction '', εμφανίστηκε στη δεύτερη κασετοσυλλογή της εταιρείας '' Light Of Conciousness '', η οποία κυκλοφορεί από τις 4/11 και συμπεριλαμβάνει ηχογραφήσεις από καλλιτέχνες που ασχολούνται με την πειραματική ηλεκτρονική σκηνή κυ

Fatima Al Shaneera !

Μεταφέρω αυτούσιο, το δελτίο τύπου που μου ήρθε από την Hyperdub, για το καινούριο e.p. της Fatima Al Qadiri με τον τίτλο '' Shaneera '':  «  S haneera is the English mispronunciation of the Arabic word, shanee’a   (شنيعة),   literally meaning "outrageous, nefarious, hideous, major and foul."   In one iteration of the word, as queer slang used in Kuwait and some Arab countries - a positive and desirable light is shed on these attributes. Shaneera refers to a gender-defying persona (or temporary state or action), of being an evil queen. You know a Shaneera when you behold one. Over five energetic club tracks, Al Qadiri explores this dark-sided character with friends Bobo Secret, Lama3an, Chaltham and Naygow in their debut recorded appearance. Chaltham is Khalid al Gharaballi – long-time collaborator of Al Qadiri's together as a duo and also as members of GCC. Their collaborative work explored Kuwaiti gender performativity, their installation M

Makthaverskan

Σας τους είχαμε γνωρίσει σε παλιότερες εκπομπές μας και μαζί με τους AGENT BLÅ είναι οι δυό πιο αγαπημένες μου indie/post punk μπάντες τα τελευταία 3 χρόνια από τις Σκανδιναβικές χώρες. Οι MAKTHAVERSKAN , ισχυρίζονται ότι το όνομα τους δεν έχει κάποια αληθινή σημασία ετυμολογικά αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα τους : « it’s the female form of someone with a lot of power. 'Makthavare,' is the male version, so 'makthaverskan' is the female version » Μουσικά ξεχωρίζουν για τις φλεγόμενες μετ' εφηβικές τους συνθέσεις όπου παίζουν με τα συναισθήματα να προκαλούν ονειρικά post punk ηλεκτροσόκ, ρυθμικά καρδιοχτύπια  και μελωδίες από τις οποίες ξεπηδούν κλασικές ιστορίες μετ' εφηβικού άγχους και χαρμολύπης. Μελωδίες που τραγουδιούνται φωναχτά και ορμητικά από την υπέροχη, τσιριχτή φωνή της Maja Milner και δεν βγαίνουν από τις φωνητικές χορδές αλλά από την ψυχή της, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ευθυνόμαστε αν σας προκαλέσει μετ' εφηβικό κλονισμό από το πάθος

PRIESTS cover ROD STEWART....

  Σε μία παράλληλη πολύ όμορφη δεκαετία του '80, σε κάποιο παράλληλο σύμπαν πολύ πολύ κοντά, η ροκ κλωνοποίηση δημιουργεί, με βάση μια σχετικά χαμηλής φήμης αλλά εξαιρετική επιτυχία του Rod Stewart ( Young Turks , 1981) από την αντίστοιχη δεκαετία του '80 που ζήσαμε, ένα τραγούδι που στο δικό μας σύμπαν θα γινόταν ( στο περίπου) μόνο αν έβγαιναν για καφέ οι BLONDIE , οι GO GO's μαζί και ο Martin Hannett  και αποφάσιζαν να ηχογραφήσαουν μαζί ένα πάρτυ κομμάτι για τη νεολαία. Ονόμασαν το σχήμα PRIESTS , τους έβαλαν να το ηχογραφήσουν ζωντανά και μας το έστειλαν μέσω Πύλης για να το απολαύσουμε ( με το σχήμα, όπως γνωρίζετε και από τις εκπομπές, έχουμε μεγάλες συμπάθειες φέτος σε αυτό το σύμπαν και αυτό θα φανεί στο τέλος της χρονιάς ). ( Για να σοβαρευτούμε, η εκτέλεση έγινε για λογαριασμό της σειράς του AV club “ A.V. Undercover ” ) Και σαν bonus ορίστε άλλη μιά διασκευή από την ίδια σειρά:

SLOWDIVE/AFFORMANCE [09.09.2017]@ FUZZ CLUB

Οι SLOWDIVE είναι από τα σχήματα που τα άκουσα από το πρώτο τους άλμπουμ, βυθιζόμουν στον ήχο τους και αναρωτιόμουν για τα διπλά αστέρια και τη χλιαρή κριτική αντιμετώπιση έγκριτων περιοδικών της εποχής εκείνης. Ήταν μια εποχή που στην Αγγλία πάσχιζαν με την Creation περισσότερο να ανακαλύψουν κάτι κόντρα στο μηδενιστικό, γκρίζο και σκληρό αμερικάνικο grunge. Το αντίπαλον δέος θα μπορούσε να ηταν όλα αυτά τα σχήματα που κυκλοφορούσαν στην  Creation , στη Sarah , στην 4AD αλλά και στις υπόλοιπες μικρές ανεξάρτητες εταιρειούλες της νήσου. Για 3-4 χρόνια, υπήρξε καλή παραγωγή με 12'' και άλμπουμ όμως η όλη «κατάσταση» μπήκε στο ράφι με την έλευση των πρώτων άλμπουμ των BLUR και OASIS . Πλέον '' shoegaze'', ''indie'', ''guitar pop'' εξαφανίστηκε με την κυριαρχία της ''brit pop''. Οι MY BLOODY VALENTINE αδράνησαν, οι PALE SAINTS διέλυσαν, οι RIDE στράφηκαν ψυχεδελικά, οι LUSH έπρεπε να βγάλουν το

Holger Czukay (/ˈtʃuːkeɪ/, born Holger Schüring ] 24 March 1938 – 4 September 2017). Part 2: Radio wave dreams_a mixtape in memory of..

Φυσικά δεν θα ήταν δίκαιο από τη στιγμή  που ο Holger Czukay είναι από τους μουσικούς μου ήρωες να μην έφτιαχνα μια συλλογή με μερικές από τις πιο σημαντικές για μένα μουσικές του συνθέσεις. Τα αποσπάσματα είναι από το μεγαλύτερο μέρος της προσωπικής του δισκογραφίας και έχω αφήσει έξω τους CAN και σχεδόν όλες τις συνεταιρικές κυκλοφορίες του (με David Sylvian , Jah Wobble κλπ).  Η συλλογή περιλαμβάνει τις εξής συνθέσεις: Esperanto Socialiste Africana Suselita ( edit) Traum Mal Wieder Longing For Daydreams Music In The Air Floatspace Dark Moon La Secondaire ft. U_SHE Dancing in Wide Circles I Get Wired Dreams World of the Universe Dr. Oblivion Ode To Perfume Secret Of My Life Cruise My Can Axis Breathtaking Persian Love Blessed Easter Συνίσταται η χρήση ακουστικών και υψηλή ένταση. Επίσης είναι κατάλληλη για όλες τις ώρες της ημέρας. Η ονειρική διάσταση της μουσικής

Holger Czukay (/ˈtʃuːkeɪ/, born Holger Schüring ] 24 March 1938 – 4 September 2017). Part 1 ( Soundless)

Μετά τον Michael Karoli ( κιθάρα , φωνητικά) και τον Jaki Liebezeit ( drums), οι εναπομείναντες CAN γίνονται λιγότεροι κατά ένα μέλος ακόμα.  Η αναγγελία του θανάτου του μπασίστα  και μηχανικός ήχου τους, Holger Czukay , χθες 5/9/2017, είχε ιδιαίτερη σημασία για μένα γιατί περισσότερο απ' όλα τα μέλη των CAN ήταν αυτός που θαύμαζα περισσότερο μέσα από τις προσωπικές του δουλειές.  Εκστατικός ακροατής του '' Movies '', '' Radio Wave Surfer '', '' Moving Pictures '', λάτρης όλης της προσωπικής του δισκογραφίας γενικότερα, μέχρι το 2007 τουλάχιστον, δεν μπορούσα να μην γράψω κάτι για την απώλεια. Ο Holger Czukay , γεννημένος στο Γκντανσκ της Πολωνίας στις 24 Μαρτίου 1938 ήταν μαθητής του Karlheinz Stockhausen αλλά αυτό που σας ενδιαφέρει είναι ότι μικρός δούλευε σε επισκευές ραδιοφωνικών συσκευών και από εκεί ανέπτυξε μια ιδιαίτερη σχέση με την τεχνολογία των ραδιοφωνικών κυμάτων και των ηλεκτρονικών κάτι που τον βοήθησε να