Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μάιος, 2019

Everybody there loved her....Courtney Barnett @ Fuzz Club Athens 16.5.2019

  H Courtney Barnett είναι μια από τις μεγάλες συμπάθειες μου στο χώρο του ροκ εν ρολ που παράγεται στη δεκαετία μας. Έχει μια αγνή ροκ καρδιά, είναι απλή και δεν τονίζει τίποτα πάνω από τη μουσική. Τα τραγούδια της είναι καταθέσεις ψυχής, γράφει στίχους που μπορώ να παρακολουθήσω και μου αρέσει ο τρόπος που τους τραγουδά παραμένοντας γνήσια και επί σκηνής, όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη της εμφάνιση στην Αθήνα, την περασμένη Πέμπτη 16/5.    Μαζί με τους υπόλοιπους δύο μουσικούς που απαρτίζουν τη μπάντα της, ανέβηκαν στη σκηνή του Fuzz για να φέρουν και πάλι την απλότητα στη ροκ μουσική. Ούτε να διακηρύξουν, ούτε να προκαλέσει και ούτε να παραμυθιάσει με παρακμή και «επανάσταση».    Είναι εκεί για να περάσουμε όλοι μαζί ευχάριστα και να ακούσουμε τις ροκ εξομολογήσεις της. Χρησιμοποιεί κάποια παλιά γραφικά ροκ κόλπα αλλά κατά βάση θέλει να δώσει ενθουσιασμό σε πολυκαιρισμένες-αγαπημένες και πλέον βαθιά εδραιωμένες σε κάποιους από μας- φόρμες που απα

Sagittarius A* (SKAUSS-2)

Γήινη ημερομηνία 5.5.2099 ' ' Η αστρονομική πηγή Τοξότης A* (Sagittarius A*, Sgr A*) είναι μία ισχυρή και πολύ μικρή σε διαστάσεις ραδιοπηγή, που βρίσκεται στο κέντρο του Γαλαξία μας, στον αστερισμό Τοξότη, από όπου και η ονομασία της, κοντά στα σύνορα με τον Σκορπιό. Οι συντεταγμένες της είναι ορθή αναφορά 17:45:40,04 και απόκλιση −29° 0΄ 28,1΄΄.  Αποτελεί τμήμα ενός μεγαλύτερου χαρακτηριστικού που είναι γνωστό ως Τοξότης A. Ο Sgr A* πιστεύεται ότι αντιστοιχεί σε μία υπερμαζική μαύρη τρύπα, όπως αυτές που βρίσκονται στα κέντρα πολλών (ίσως των περισσότερων) μεγάλων γαλαξιών. Παρατηρήσεις του αστέρα S2 που βρίσκεται σε τροχιά πέριξ του Τοξότη A* έχουν χρησιμοποιηθεί για να αποδειχθεί η παρουσία της μαύρης τρύπας στο κέντρο του Γαλαξία μας και να διακριβωθούν τα χαρακτηριστικά της. Το συμπέρασμα είναι ότι η πηγή Sagittarius A* είναι πράγματι η θέση της μαύρης τρύπας. '' ''Πλανήτης Γη 2090 μ.Χ ... Οι πολυεθνικές έχουν μετατρέψει τον κάποτε Γαλ

SKAUSS

''Μερικά χρόνια πριν, σ' ένα πολύ κοντινό μας Γαλαξία ένας νέος καλλιτέχνης αναδύθηκε φαινομενικά από το πουθενά, φορώντας μια χρυσή μάσκα που κρατούσε την ταυτότητα του μυστική. Κανείς δεν ήξερε αν προερχόταν από τη διπλανή αποικία ή από κάποιο Σύμπαν παράλληλο ή ακόμα και από κάποιο σύμπλεγμα αστερισμών που εικάζεται ότι υπάρχει ζωή. Ωστόσο ο SKAUSS προκάλεσε την προσοχή με τη μουσική του. Αν και αρκετά οικεία στους μυημένους σαν άκουσμα, υπήρχε αρκετό συναίσθημα και αρκετό ταλέντο για σκοτεινή ποπ με ηλεκτρονικά στοιχεία και χαρακτηριστικές μελωδίες ώστε να προκαλέσει την προσοχή. Ένα τραγούδι ( Whoami )) κυκλοφορούσε σε συγκεκριμένο σταθμό για οκτώ ολόκληρα χρόνια ενώ ένα ακόμα το '' Father '', προμήνυε το πρώτο του άλμπουμ από το 2015. Τότε ξεκίνησαν να έρχονται και οι πρώτες πληροφορίες που μιλούσαν για έναν φυσιολογικό τελικά άνθρωπο, σαν κι εμάς τους Γήινους, που απλά πίσω από τη μάσκα του μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε. Σχετικά

Chaind Volume 2..Free mixtape by WHITE RING

Το 2011 οι WHITE RING είχαν κυκλοφορήσει ένα mixtape με ακυκλοφόρητες μίξεις δικών τους τραγουδιών αλλά και θεοσκότεινα, επίσης των ίδιων, ρημιξ σε τραγούδια των NINE INCH NAILS , Rick Ross, Wackaflocka και Rihanna . Μέσα στην βορβορώδη, σκοτεινή και αδυσώπητη μεριά της Witchhaus ήταν άλλη μια συναρπαστική στιγμή που ακούγαμε με πολύ ενδιαφέρον τότε αλλά και σήμερα... Στην επίσης αδυσώπητη, βορβορώδη και ύπουλη εποχή που ζούμε το witchhaus είναι πλέον παρελθόν αλλά οι WHITE RING μας υπενθύμισαν πέρυσι ότι μπορεί και να κυκλοφορεί σαν ζόμπυ που και που. Φέτος το Νεοϋρκέζικο δίδυμο παρουσιάζει τη συνέχεια εκείνου του mixtape. Το '' Chaind Volume 2 (Flooded) '', έχει αποκλειστικά συνθέσεις του σχήματος, ακυκλοφόρητες, demo και κάποια καινούρια.  Θα ξεχωρίσετε αμέσως τις heavy metal ριπές του '' Claustrophobic '', την σύντομη, σχεδόν απαλή Witchaus ελεγεία του '' Crushed '' και την industrial άσκηση του '' For Rotation '

Individual Drops

“In seeking of new challenges, our latest work Individual Drops, is focusing on new evolving sonic material from a more microscopic point of view, by integrating more obvious granular synthesis ideas. The purpose is to create a new formula that works both in sculpting sound design, and the same time respects our dystopian orientation as an archetype. At this point, we engage more intensive, ever changing, faintly anorgasmic, sonic motifs, that work as a guidebook to an overall fragmented picture. Arcadia, as an art form that can be used as a metaphor of utopia, is always present at the background of that image, holding all parts together, like an anchor in a turbulent sea, resembling the Argo floating on these angry waters. Space or Khoros is a variable of time balancing from small to large places, but not in an paternal way. Granular synthesis at its core, forming each sound in a discrete way, like a drop of rain falling in a pit of clear water.” ( ICE_EYES ) Από τότ