Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Αύγουστος, 2018

Kicking In The World..Haru Nemuri's sensational wide pop

Ξέρω ότι δεν τα πάτε καλά με την Ιαπωνική ποπ και μέταλ που υποστηρίζουμε κατά καιρούς. Όμως τρέφω μεγάλη συμπάθεια σε αρκετές από τις κυκλοφορίες που μας έρχονται από κει.  Σήμερα, μέσω του stereogum , γνώρισα τη μουσική της 24-χρονης Haru Nemuri . Το ντεμπούτο της άλμπουμ '' Harutosyura '' κυκλοφόρησε αρχές καλοκαιριού και έρχεται ύστερα από το προπέρσινο της ντεμπούτο mini lp '' Sayonara Youthphobia '' και το εξαιρετικό περσινό επίσης mini '' Atom Heart Mother ''. Πρόκειται για ένα μεθυστικό μείγμα J-pop, hip-hop alternative rock, electronica σε ποπ σφηνάκια. Ακούγεται περισσότερο περιπετειώδες, το ίδιο ενθουσιώδες και εκρηκτικό με τα προηγούμενα mini.  Δεν θα συμφωνήσω περί ομοιότητας με Grimes όπως υποστηρίζει το stereogum μόνο και μόνο γιατί σε αυτό τον τομέα οι Γιαπωνέζοι ποπ καλλιτέχνες αποδεικνύονται πιό ανοιχτόμυαλοι και εφευρετικοί. Έτσι και η Haru Νemuri . Τραγουδά στα Γιαπωνέζικα και είναι αρκετά χαριτωμένη στο πω

NINOS DU BRASIL – Πανσεληνιασμένοι στο ΚΠΙΣΝ [26.08.2018]

« Οι NINOS DU BRASIL είναι ένα v τουέτο του οποίου η προέλευση και το υπόβαθρο έχουν παραμείνει τυλιγμένα στο μυστήριο. Αφιερωμένο σε ένα τολμηρό μείγμα batucada και ηλεκτρονικής, οι σποραδικές ζωντανές εμφανίσεις τους έχουν γίνει θρυλικές. Το συμπυκνωμένο αλλά έντονο σετ των N.D.B. είναι μια ένθερμη ανάμειξη της παλιάς σχολής techno, ρεφρέν γηπεδικού χαρακτήρα, καρναβαλικού γλεντιού ενοποιημένων με την ένταση παλιών hardcore techno πάρτι ». Οι N.D.B. αποτελούνται από τους Nicolò Fortuni και Nico Vascellari οι οποίοι στο παρελθόν ήταν μέλη του Ιταλικού hardcore πανκ σχήματος WITH LOVE (1996-2006). Αν έχετε ακούσει το σύνολο της δισκογραφίας τους ( 3 δίσκοι και 2 e.p. ) η αγάπη τους για τις αρχέγονες ρυθμικές δομές της Βραζιλιάνικης μουσικής είναι εμφανείς καθώς και οι πανκ ρίζες τους αλλά και δεν χρειαζόταν να διαβάσεται το άνωθεν εισαγωγικό (σε ελεύθερη μετάφραση) από το bandcamp τους Στο περσινό, τρίτο τους άλμπουμ '' Vida Eterna 

Tropical Fuzz: Brazilian Guitars 1988-2018

Η Midsummer Madness ξεκίνησε σαν fanzine το 1989 στο Niterói, της πιο πλούσιας συνοικίας του Rio De Janeiro στη Βραζιλία, από τον δεκαεξάχρονο Rodrigo Lariú . Το 1991  μαζί με τα τεύχη ξεκίνησαν να κυκλοφορούν και κασετοσυλλογές, το 1994 το φανζιν μετατράπηκε σε εταιρεία κυκλοφορώντας σε κασέτα την πρώτη κυκλοφορία των DRIVELLERS και το 1997 ξεκίνησαν να κυκλοφορούν δίσκους σε cd.   Από τότε και μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει 153 EPs, 58 albums and 43 singles από εκατό και παραπάνω σχήματα και καλλιτέχνες από τη Βραζιλία, την Αργεντινή ( δύο καλλιτέχνες) καθώς και μια συλλογή των ειδώλων τους και Βρετανών indie rockers THE TELESCOPES . Χαρακτηρίστηκαν σαν « κακομαθημένα πλουσιόπαιδα που ονειρεύτηκαν ότι θα γινόντουσαν πετυχημένοι στο Λονδίνο » από τις πρώτες του κιόλας κυκλοφορίες.  Μάλιστα δύο από τα σχήματα που προωθούσαν ( THE CIGARETTES και PELVS ), δεν τους επετράπη η συμμετοχή στο Abril Pro Rock φεστιβάλ του 1998 στο Paulo με την δικαιολογία ότι τραγουδούσα

A Geyser of feelings...MITSKI's ''Be The Cowboy''

« The opening song, “Geyser,” introduces us to a woman who can no longer hold it in. She’s about to burst, unleashing a torrent of desire and passion that has been building up inside ». Όντως..Πέρα όμως από το συναισθηματικό ηφαίστειο που είναι έτοιμο να ξεσπάσει, η εισαγωγή στο πέμπτο επίσημο άλμπουμ της Mitski Miyawaki , της 27-χρονης Γιαπωνέζο-Αμερικανίδας πολυαγαπημένης των alternative εντύπων στην Αμερική, είναι κάτι σαν ξυπνητήρι για τα αυτιά μου. Την παρακολουθώ εδώ και μερικά χρόνια, διαβάζω τις διθυραμβικές κριτικές άκουσα το προπέρσινο '' Puberty 2 '' αλλά ήταν σαν οι ήχοι να φεύγουν και να μην κάνω καμία προσπάθεια να τους κρατήσω. Οπότε δεν επεδίωξα να ακούσω άμεσα ούτε και τα πρώτα σινγκλ του άλμπουμ ( '' Geyser '', '' Nobody '' ) που βγήκαν την Άνοιξη και τον Ιούλιο αντίστοιχα. Όμως να που με την κυκλοφορία του άλμπουμ και τις αναμενόμενα διθυραμβικές κριτικές κάθισα να το ακούσω για να πάρω μια γεύσ

Cullen Omori's ''The Diet'' to redemption..

Οι SMITH WESTERNS ήταν ένα εναλλακτικό Αμερικάνικο σχήμα που κυκλοφορούσε δίσκους από το 2009 μέχρι το 2013. Ο ήχος τους είχε τα καλύτερα και μελωδικότερα στοιχεία από το glam rock, τη brit pop και το soft rock με περισσότερη κιθαριστική γαρνιτούρα και νεοκυματικές αποχρώσεις. Βασικό ρόλο έπαιζαν οι στίχοι και τα μελωδικά φωνητικά του Cullen Omori που μετά τη διάλυση τους συνέχισε σόλο. Το πρώτο άλμπουμ του καλλιτέχνη ( New Misery ) κυκλοφόρησε το 2016 από την Sub Pop και ήταν ένα μεταβατικό άλμπουμ από τον ήχο των SMITH WESTERNS σε κάτι παρεμφερές και πιο προσωπικό στυλ. Το φετινό του άλμπουμ '' The Diet '', επίσης Sub Pop στην έρχεται δύο χρόνια μετά από το ντεμπούτο του και μετά από μια συνεχόμενη ροή δυσάρεστων γεγονότων (κλεμμένος εξοπλισμό από φορτηγά περιοδείας, αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, χωρισμοί και άλλες δοκιμασίες) λες και το Σύμπαν να ήταν εναντίον του. Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του: “ No one die

Wide..Welcoming back AH! KOSMOS

Μόλις χθες η Başak Günak ανέβασε το πρώτο απόσπασμα από το καινούριο και πολυαναμενόμενο  άλμπουμ σαν AH! KOSMOS , '' Beautiful Swamp '' το οποίο κυκλοφορεί στις 5 Οκτωβρίου από την Compost records . Το '' Wide '' είναι σαφώς διαφορετικό από ότι έχει κάνει ως τώρα και αυτό οφείλεται στη συνεργασία της με τον κιθαρίστα Özgür Yılmaz . Οι μπλουζ πινελιές με ελαφριές Anatolian και progressive εξάρσεις δένονται άψογα στο ογκώδες, αργό ρυθμικό υπόβαθρο που στήνει η AH! KOSMOS . Πρόκειται λοιπόν για ένα πρώτο απόσπασμα που από τον τίτλο του και μόνο αποκαλύπτει ακόμα μιά καινούρια αναβαθμισμένη μουσική πρόταση δεδομένου ότι στο άλμπουμ της όπως δηλώνει η ίδια :  « I had a chance to collaborate with musician friends whose work I admire and love » Wide (feat. Özgür Yılmaz) by Ah! Kosmos

A breezy expedition: A summer transglobal musictape

Το φετινό καλοκαίρι έχει φτάσει σχεδόν στη μέση και όποιος πει ότι μπορεί να είναι σε εξαιρετική διάθεση είναι μάλλον εκτός τόπου και χρόνου. Η μουσική μας πάντως εξακολουθεί να μας δίνει απαραίτητα καύσιμα αυτοσυντήρησης και φέτος με το ιστολόγιο και τις εκπομπές ασχοληθήκαμε ή επανεξετάσαμε μουσική από περισσότερες περιοχές του πλανήτη. Το πρώτο καλοκαιρινό mixtape για φέτος περιέχει αποσπάσματα από δίσκους που προέρχονται από τη Λατινική Αμερική, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη και μου άρεσαν αρκετά ως τώρα το φετινό καλοκαίρι .    Διασκέδασα περισσότερο αυτή τη φορά με το να μεταφέρομαι  από το Μπουένος Άιρες και το Σαντιάγο στη Γενεύη ή από το Άμστερνταμ και την Αθήνα στην έρημο της Νεβάδα, παρά να μένω σε συγκεκριμένες πόλεις. Πρόκειται για φετινές κυκλοφορίες ως επί το πλείστον αλλά και παλαιότερες έως και αρχαίες. Πολλές από αυτές έχουν καλυφθεί από το ιστολόγιο και τις εκπομπές οπότε δεν είναι δύσκολο να μπείτε στο κλίμα από τη λίστα κιόλας.    DAT GARCI

Sauvages Formes..Γνωρίζοντας τους ORCHESTRE TOUT PUISSANT MARCHEL DUCHAMP

Φανταστείτε τους STEREOLAB να επέκτειναν τον ήχο τους σε περισσότερο Αφροκεντρικές φόρμες και jazz επιρροές, να ήταν περισσότερο φιλόδοξοι μουσικά και με πιο παγκόσμια μουσική αντίληψη.  Τότε θα είχατε την Παντοδύναμη Ορχήστρα Μαρσέλ Ντυσαν ( ORCHESTRE TOUT PUISSANT MARCHEL DUCHAMP ).  Ο Μαρσέλ Ντυσάν είναι ένας από τους πιο πρωτοποριακούς καλλιτέχνες του 20ου αίωνα και τα έργα του έχουν προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις ανά την υφήλιο τον προηγούμενο αιώνα. Η Ελβετική μπάντα που χρησιμοποιεί το όνομα του ξεκίνησε να κυκλοφορεί δίσκους το 2007 και μέχρι σήμερα έχει κυκλοφορήσει τέσσερα άλμπουμ.  Το πιο πρόσφατο τους κυκλοφορεί από τον Απρίλη μέσω της Red Wig και της Bongo Joe και ονομάζεται '' Sauvages Formes '' και από τις πρώτες ακροάσεις μας δημιούργησε την εντύπωση που σας ανέφερα στην αρχή του κειμένου. Η βασική μπάντα αποτελείται από έξι μέλη αλλά πλέον επι σκηνής ανεβαίνουν δεκατέσσερεις μουσικοί. Όλα ξεκινούν από τον μπασίστα Vincent Bertholet (ιδρυτή

ALTIN GÜN

Οι ALTIN GÜN είναι ένα πενταμελές σχήμα που έχει σαν βάση του το Άμστερνταμ. Η ιστορία του ξεκινά μετά το τέλος της περιοδείας του Jacco Gardner στην Κωνσταντινούπολη στα μέσα της δεκαετίας μας. Ο μπασσίστας της μπάντας Jason Verhulst , έφυγε από την Πόλη γοητευμένος με την Anatolian psychedelic rock ή πιο λαϊκά, Τούρκικη ψυχεδέλειας της δεκαετίας του' 70 που σαν είδος γνώρισε τεράστια και παγκόσμια αναγνώριση μόλις  δέκα χρόνια πριν με τις επανακυκλοφορίες συλλογών και δίσκων Τούρκων καλλιτεχνών της ροκ που αναβάθμισαν τη λαϊκή μουσική της Τουρκίας με ροκ, φανκ και ψυχεδελικά στοιχεία κάνοντας ένα είδος εξωτικού ροκ ακαταμάχητο απο πολλές απόψεις αλλά και αρκετά υποτιμημένο στην εποχή του.  Ο Jason Verhulst λοιπόν μαζί με τους φίλους του Ben Rider ( κιθάρα αλλά επίσης μέλος της μπάντας του Jacco Gardner) και Nic Mauskovic (drums) αποφάσισαν να φτιάξουν ένα σχήμα που θα αναβίωνε κατά κάποιο τρόπο τη  μουσική αυτή. Βρήκαν λοιπόν και δύο άλλους μουσικούς Τουρκικής κα

T69 Collapse

When did these Aphex Twin 3D graphics appear on the wall at Elephant and Castle tube? Not noticed them before. Something new coming from him? A post shared by Nico De Ceglia (@nicodeceglia) on Jul 28, 2018 at 4:28pm PDT Πριν από μια εβδομάδα σε δύο σταθμούς του Λονδρέζικου μετρό εμφανίστηκαν τα άνωθεν σχέδια εντυπωσιάζοντας τους περαστικούς. Οι γνώστες παρόλα αυτά κατάλαβαν ότι δεν ήταν κάποια σήματα από εξωγήινους αλλά για κάποιο διαφημιστικό κόλπο του αγαπημένου τους σταρ APHEX TWIN . Μερικά 24άωρα αργότερα, καινούρια τρισδιάστατα γραφικά εμφανίστηκαν σε διάφορες πόλεις του κόσμου ( Τορίνο, Μανχάταν, Χόλλυγουντ ). Φυσικά και ήταν ένα πολύ ευφυές τρικ της Warp για το καινούριο e.p. του καλλιτέχνη. Οι πόλεις δεν επιλέχθηκαν τυχαία όλες μιάς και σχετίζονται με τον Richard D. James με κάποιο τρόπο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι πλέον σήμερα, το πρώτο απόσπασμα από το e.p. αυτό είναι αναρτημένο παντού. Το '' T69 Collapse '' ανοίγει το ''

Essa Moça

O Jan Van De Engel δεν είναι άλλος από τον ντράμερ Γιάννη Αγγελόπουλο που χρησιμοποιεί την ελεύθερη μετάφραση του ονόματος του τόσο για τη μουσική που ηχογραφεί από το 2010 όσο και για τη μπάντα που τον συμοδεύει στις ζωντανές του εμφανίσεις (ΓΙΑΝ ΒΑΝ). Μέχρι σήμερα έχει κυκλοφορήσει δύο άλμπουμ, τρία e.p. και μια συλλογή από remix και διασκευές. Κινείται σε jazz και ηλεκτρονικούς φανκ δρόμους και συχνά πυκνά ενσωματώνει world στοιχεία στη μουσική του, ελληνικά κυρίως αλλά και παγκόσμια. Το φετινό του e.p. '' Essa Moça '', περιλαμβάνει τρεις συνθέσεις και δύο remix. Το ομώνυμο κινείται σε samba και bossa nova ρυθμούς, είναι τραγουδισμένο στα Βραζιλιάνικα από την Κατερίνα Πολέμη και ακούγεται όμορφα όλα τα υπόλοιπα καλοκαίρια της ζωής σας από δω και στο εξής.. Το '' Pourquoi J oues-tu? '' μπορεί να ακούγεται σαν τραγούδι που θα μπορούσε να ανήκει σε Γαλλίδα καλλιτέχνη αλλά στην πραγματικότητα είναι μια εξαιρετική διασκευή σ