Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Cullen Omori's ''The Diet'' to redemption..


Οι SMITH WESTERNS ήταν ένα εναλλακτικό Αμερικάνικο σχήμα που κυκλοφορούσε δίσκους από το 2009 μέχρι το 2013. Ο ήχος τους είχε τα καλύτερα και μελωδικότερα στοιχεία από το glam rock, τη brit pop και το soft rock με περισσότερη κιθαριστική γαρνιτούρα και νεοκυματικές αποχρώσεις. Βασικό ρόλο έπαιζαν οι στίχοι και τα μελωδικά φωνητικά του Cullen Omori που μετά τη διάλυση τους συνέχισε σόλο. Το πρώτο άλμπουμ του καλλιτέχνη ( New Misery) κυκλοφόρησε το 2016 από την Sub Pop και ήταν ένα μεταβατικό άλμπουμ από τον ήχο των SMITH WESTERNS σε κάτι παρεμφερές και πιο προσωπικό στυλ.

Το φετινό του άλμπουμ ''The Diet'', επίσης Sub Pop στην έρχεται δύο χρόνια μετά από το ντεμπούτο του και μετά από μια συνεχόμενη ροή δυσάρεστων γεγονότων (κλεμμένος εξοπλισμό από φορτηγά περιοδείας, αυτοκινητιστικά δυστυχήματα, χωρισμοί και άλλες δοκιμασίες) λες και το Σύμπαν να ήταν εναντίον του. Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του:



No one died, I didn’t get a severe physical injury, but emotionally it was a lot to take on. I named the album The Diet because to go on a diet, you cut back on certain things and regulate your intake of others. The idea that you can do that means you must have a surplus of whatever you’re trying to limit. I was so emotionally and spiritually drained, and my only surplus was a bunch of negative feelings and a lot of self-loathing. I tried to limit and confront those feelings in ways that I felt were productive. A big part of that was suppressing the obstructive, unnecessary minutiae that comes with being, or rather trying to be, a ‘professional musician,’ and beginning to write music with no pretense again.”



Τα δώδεκα εξαιρετικά τραγούδια που συγκροτούν το άλμπουμ ανήκουν στην κατηγορία των τραγουδιών που γράφονται για να εκφράζονται συναισθήματα ειδικά σε τέτοιες ατυχείς καταστάσεις καθώς και η προσωπική οπτική του τραγουδοποιού. Συνήθως τέτοια τραγούδια δεν ανοίγουν μουσικούς δρόμους, όμως, είναι καλοδουλεμένα και απέριττα, γνωρίζουν την λειτουργία τους και που απευθύνονται, διατηρούν και εκφράζουν με ακεραιότητα το συναίσθημα του καλλιτέχνη και διακρίνονται για την επικοινωνιακή τους ευκολία.

Είναι σε πολύ υψηλό βαθμό ειλικρινή, άμεσα και γι' αυτό ξεπερνούν τη φόρμα.

Για τον Cullen Omori δεν ήταν άλλη μια μέρα στο στούντιο. Ήταν άλλη μια μέρα ψυχικής αποσυμπίεσης. Ακολούθησε μια περισσότερο ανοικτή παραγωγική διαδικασία συνεργαζόμενους με περισσότερους μουσικούς. Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα τα τραγούδια του να ακούγονται περισσότερο προσβάσιμα από ποτέ.

Δεν υπάρχει ούτε ένα τραγούδι που να υστερεί, κάτι που είναι σπάνιο σε alternative rock δίσκο στις μέρες μας και οι αναμνήσεις παίρνουν και δίνουν. Σε κάποια τραγούδια ακούει κανείς  Neil Young και BAND αποτυπώματα μαζί με SUEDE ενώ δεν λείπουν οι στιγμές που εμφανίζονται BEATLE- ικές επιρροές καθώς και glam rock αποχρώσεις, επαναπροσδιορίζοντας κάτω από τον Καίφορνέζικο ήλιο τις brit pop επιρροές του..

Στην πλειοψηφία τους διαθέτουν αυτή την κοσμική άνωθεν ματιά που βρίσκουμε σε δίσκους των BEACH HOUSE και των MERCURY REV αλλά και παλιότερους δίσκους της πενταετίας 1970-1975.

Η φωνή του Cullen Omori είναι ευχάριστη, μελωδική και τραγουδά με πάθος και ειλικρίνεια και αποτελεί μαζί με τις πανέμορφες κιθάρες τα βασικότερα προτερήματα του δίσκου. Οι συνθέσεις ανεβαίνουν από το επίπεδο της απλής αναφοράς σε επίπεδο περισσότερο προσωπικό.

Το ''The Diet'' προσφέρει πλουσιοπάροχα υγιεινές μουσικές συνταγές για να παίρνουν τη θλίψη μακριά. Είναι σαν να απελευθερώθηκε πλέον από την διετή κακοτυχία και να ατενίζει με περισσότερη διάθεση το μέλλον. Συνθετικά με αυτό το άλμπουμ, ο Cullen Omori μπαίνει σε αναβαθμισμένη κατηγορία σημαντικών Αμερικάνων τραγουδοποιών τουλάχιστο γι' αυτή τη δεκαετία. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom