Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Everybody there loved her....Courtney Barnett @ Fuzz Club Athens 16.5.2019







 H Courtney Barnett είναι μια από τις μεγάλες συμπάθειες μου στο χώρο του ροκ εν ρολ που παράγεται στη δεκαετία μας. Έχει μια αγνή ροκ καρδιά, είναι απλή και δεν τονίζει τίποτα πάνω από τη μουσική. Τα τραγούδια της είναι καταθέσεις ψυχής, γράφει στίχους που μπορώ να παρακολουθήσω και μου αρέσει ο τρόπος που τους τραγουδά παραμένοντας γνήσια και επί σκηνής, όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη της εμφάνιση στην Αθήνα, την περασμένη Πέμπτη 16/5. 
 

Μαζί με τους υπόλοιπους δύο μουσικούς που απαρτίζουν τη μπάντα της, ανέβηκαν στη σκηνή του Fuzz για να φέρουν και πάλι την απλότητα στη ροκ μουσική. Ούτε να διακηρύξουν, ούτε να προκαλέσει και ούτε να παραμυθιάσει με παρακμή και «επανάσταση». 
 

Είναι εκεί για να περάσουμε όλοι μαζί ευχάριστα και να ακούσουμε τις ροκ εξομολογήσεις της. Χρησιμοποιεί κάποια παλιά γραφικά ροκ κόλπα αλλά κατά βάση θέλει να δώσει ενθουσιασμό σε πολυκαιρισμένες-αγαπημένες και πλέον βαθιά εδραιωμένες σε κάποιους από μας- φόρμες που απαιτούν ψυχή σαν καύσιμο και στοιχειώδη επιδεξιότητα. Στοιχεία που και αυτή και η δεμένη μπάντα της τα είχαν και γι' αυτό η γενική εικόνα της συναυλιακής τους απόδοσης ήταν αρκετά ικανοποιητική.
Χωρίς ακόμα να ακόμα η ροκ περφόρμερ που κατακτά σκηνή και κοινό σε απόλυτο βαθμό είχε αρκετό κέφι και δύναμη ώστε να μας παρασύρει πολλές φορές στον κόσμο της.
Έπαιξε τα καλύτερα τραγούδια της, απ' όλη τη μικρή ως τώρα δισκογραφία της (2 άλμπουμ, 2 e.p., μερικά live e.p. και 7'').


Στα ''Depreston'', ''Are You Looking Yourself?'', ''Hopefulness'', ''Avant Garedener'', ''Anonymous Club'', ''Every Body Here Hates You'' ξεπέρασε ακόμα και τις στούντιο εκτελέσεις αλλά τα ''Charity'', ''City Looks Pretty'' και ''Elevator Operator'' υστερούσαν κατά πολύ. Η περισσότερο τραχιά απόδοση αφαιρούσε όλα τα ''μπαχαρικά'' των αρχικών εκτελέσεων και τις πιο λεπτές ηχητικές ''γεύσεις'' και θα μας ικανοποιούσε περισσότερο μια πιο πλούσια ηχητική απόδοση αλλά εδώ μιλάμε για πατροπαράδοτο ροκ και ίσως να μην έχει και ιδιαίτερη σημασία.


Φάνηκε ότι τα καταφέρνει πολύ καλύτερα στις μπαλάντες και στα μπλουζ, γενικά στις αργές ταχύτητες. Εκεί βγάζει πολύ συναίσθημα λόγω προφανώς των βιωμάτων που περιγράφει και ήταν ο κύριος λόγος που με έκανε να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι είναι μια μουσικός που ήρθε για να μείνει στο στερέωμα και αν κρίνω από την θερμή υποδοχή του Αθηναϊκού κοινού τη βλέπω να ξανάρχεται πολλές φορές στο μέλλον.




SETLIST:
  1. Hopefulessness
  2. City Looks Pretty
  3. Avant Gardener
  4. Small Talk
  5. Need a Little Time
  6. Nameless, Faceless
  7. I'm Not Your Mother, I'm Not Your Bitch
  8. Crippling Self Doubt and a General Lack of Self Confidence
  9. Everybody Here Hates You
  10. Small Poppies
  11. Depreston
  12. Are You Looking After Yourself?
  13. Elevator Operator
  14. Charity
  15. Pedestrian at Best
ENCORE:
  1. Let It Go (Courtney Barnett & Kurt Vile song)
  2. Anonymous Club
  3. History Eraser

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom