Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

A Certain Kind.. WEYES BLOOD updates


Πέρυσι η Natalie Mering ( WEYES BLOOD ) ηχογράφησε ένα από τα πιό όμορφα άλμπουμ ψυχεδελικής φολκ που ακούσαμε αυτή τη δεκαετία. Αναμενόμενο ήταν το ''Front Row Seat To Earth'' να μπεί σε πολλές ενημερωμένες λίστες με τα καλύτερα για το 2016 ( στο νο.9 στη λίστα του Σπιτιού).
Φέτος ξεκίνησε με ένα περίεργο και εξαιρετικό 7'' παρέα με τον Ariel Pink. To ''Myths Tale 002'' περιείχε όλη την ηχητική ευφυή παλαβομάρα του Ariel Pink καθώς και την νεραϊδίσια παραμυθοφολκ της Natalie Mering ανακατεμένα με θαυμαστά απολαυστικά αποτελέσματα. 
Όμως τα νέα για την WEYES BLOOD είναι ακόμα καλύτερα.
Ανήκει πλέον στην Sub Pop και το τέταρτο άλμπουμ της θα κυκλοφορήσει το 2018. Επίσης σαν να μην έφτανε ότι έχει ένα από τα καλύτερα 7'' για το 2017, έρχεται να προστεθεί και άλλο ένα που παρουσίασε μερικές μέρες πριν.
Σε αυτό διασκευάζει το ''A Certain Kind'' των THE SOFT MACHINE που υπήρχε στο ομώνυμο πρώτο τους άλμπουμ που κυκλοφόρησε το 1968 και το ''Everybody's Talkin''' του Fred Neil που κυκλοφόρησε το 1967 αλλά είναι περισσότερο γνωστό από την εκτέλεση του Harry Nilsson που υπήρχε στο άλμπουμ ''Aerial Ballet'' (1968) αλλά έγινε δημοφιλές το 1969 όταν ακούστηκε στην βραβευμένη με Όσκαρ ταινία του John Schlesinger ''Midnight Cowboy''.
Οι εκτελέσεις της WEYES BLOOD είναι κάτι παραπάνω από έξοχες. Έχει την εξαιρετική φωνή που απογειώνει τις συνθέσεις και τις προσαρμόζει στο ύφος της αλλά και τις μαγικές ενορχηστρώσεις που μαθαίνουν από τα πρωτότυπα αλλά μπορούν να τις πάνε στον έβδομο ουρανό της φολκ μαζί με την ακουστική εμεπιρία του ακροατή. 
Ειδικά στο ''A Certain Kind'' η μαγεία του πρωτότυπου διατηρείται στο ακέραιο και πολλαπλασιάζεται με την αργόσυρτη, αέρινη αλλά περισσότερο τονισμένη ενορχήστρωση και στην προσθήκη λίγων country ηχοχρωμάτων στην ερμηνεία. Τολμώ να πω ότι η WEYES BLOOD βρήκε το κλειδί για να μετατρέψει τη σύνθεση σε ένα μαγικό διαβατήριο, για τον χαμένο μουσικό παράδεισο που ενέπνευσε τον Robert Wyatt και τους υπόλοιπους THE SOFT MACHINE για τις μελωδίες στα τραγούδια τους.

Double Decker Music Series: Weyes Blood "Everybody's Talkin'" (Harry Nilsson) from Bob Sweeney on Vimeo.

<

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom