Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Support...

Τώρα τελευταία οι μπάντες που ανοίγουν για τα συγκροτήματα έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον γιά αυτό και τους αφιερώνουμε επιπλέον δημοσίευση. Έτσι πριν από τους THE PAINS OF BEING PURE AT HEART, είδα για πρώτη φορά το αρκετά ανεβασμένο σε φήμη Πατρινό σχήμα των FLAKES . Ήδη έχουν ένα άλμπουμ στο ενεργητικό τους και ανήκουν στη νέα γενιά των Ελληνικών συγκροτημάτων που επηρρεάστηκαν καθαρά απο την εξέλιξη του ανεξάρτητου ροκ αυτής της δεκαετίας.

Έτσι οι επιρροές απο τους YEAH YEAH YEAHS και BLOC PARTY δεν κρύβονται μόνο αλλά και τους κουκουλώνουν. Καλοί μαθητές γενικά και περιμένουμε περισσότερα.

 


 Όσο για τους COMMON SENSE που έπαιξαν μετά,χάρηκα που τους ξαναείδα. Πιό έμπειρη και πιό ολοκληρωμένη μπάντα από τις δύο άλλες βραδιάς και δεμένη όσο ποτέ,έδωσε την καλύτερη συναυλία της. Έπαιξαν με πολύ συναίσθημα,όπως πάντα ,αλλά με καλύτερο ήχο και με τη φωνή της Τατιάνας,καλύτερη από ποτέ. Έπαιξαν πολύ περισότερο από τους ...PURE AT HEART, σε μελωδικότερα και ατμοσφαιρικότερα πεδία δίνοντας έναν άλλο τόνο στη βραδιά που απαιτούσε πολλές κιθάρες,φασαρία και ορμή. Όχι απαραίτητα σοφή επιλογή των διοργανωτών, γιά τη συγκεκριμένη βραδιά, αλλά μπάντες σαν τους COMMON SENSE,είναι πιά μοναδικές για να ταιριάξουν οπουδήποτε. Έχοντας φτιάξει δικό τους ,χαρακτηριστικό και αναγνωρίσιμο ήχο με τη δικιά του ταυτότητα, σίγουρα δε χρειάζεται πιά να παίζουν σαπόρτ αλλά σαν κύριο όνομα (όπως και οι SIGMATROPIC, ας πούμε). Έστω κι έτσι όμως ακούσαμε παλιά αγαπημένα τραγούδια αλλά και αγαπημένα καινούρια με τα The Feast και Ark να ξεχωρίζουν. Είδα μια μπάντα που ακόμα παραμένει πιστή στα όνειρά της αλλά και μια μπάντα που ξαναβρίσκει και πάλι το δρόμο της, ελπίζοντας να παραμείνει δυνατή γιά περισσότερα.. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom