Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Session Sparkle..


Σέσσιον-φάτε μάτια ψάρια...Και να θέλαμε να τους ξαναδούμε στην Ελλάδα οι αρνητικές κριτικές που πήρε το καινούριο άλμπουμ τους τους έχει κλείσει για πάντα την πόρτα,στα μέρη μας...Ο δίσκος μπορεί να είναι ένας αδύναμος κρίκος τους αλλά μιλάμε για τους BLONDE REDHEAD και μακάρι να ήταν όλοι οι αδύναμοι κρίκοι σαν κι αυτόν..
Τ'ακούτε M.I.A. και INTERPOL ?

Σχόλια

Ο χρήστης fool είπε…
Pistevw oti h fetinh "adynamia" tous einai anastrepsimh.Afth h mpanta exei kati...exei mia entelws dikia ths antilhpsh...den kserw sou empneei empistosynh.
Ο χρήστης mystery falls down είπε…
Το αντίθετο θα έλεγα. Είναι ένας δυνατός κρίκος στη δισκογραφία τους (με μελανό σημάδι το "In An Expression Of The Inexpressible"). Ακόμα μία απόδειξη της ικανότητάς τους να εξερευνούν επιτυχημένα νέους ήχους. Κατανοώ την απογοήτευση ορισμένων, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν τη συμμερίζομαι. Οι προηγούμενες εμφανίσεις τους στην Ελλάδα έτυχαν μεγάλης ανταπόκρισης. Αμφιβάλλω αν οι αρνητικές κριτικές συνιστούν αποτρεπτικό παράγοντα για τους διοργανωτές συναυλιών. Διαφορετικά θα έπρεπε να σταματήσουν δεκάδες συγκροτήματα να επισκέπτονται τη χώρα μας σχεδόν ετήσια. Το πρόβλημα είναι συνήθως λανθασμένης προώθησης ενός γεγονότος. Όταν επιλέγονται ως επικοινωνιακοί χορηγοί ραδιοφωνικοί σταθμοί που δε μεταδίδουν τέτοιου είδους μουσική, όταν δεν αντικρίζεις αφίσα πουθενά ακόμα και λίγες ημέρες πριν, όταν αυτοί που διαμορφώνουν άποψη αποτρέπουν τους ακροατές τους να πηγαίνουν σε συναυλίες δεν μπορείς να ελπίζεις σε θαύματα.
Oποιο και αν είναι το κόστος διοργάνωσης μία συναυλίας, όταν διαθέτεις μια επιχείρηση πρέπει να γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείσαι και με συγκεκριμένο σχέδιο να είσαι σε θέση να πείσεις ακόμα και τον πελάτη που δεν έχει καμία σχέση με την υπηρεσία που προσφέρεις ότι τη χρειάζεται, ότι πρέπει να δει το συγκεκριμένο live.
Ο χρήστης Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε…
Σωστότατος.Να σου πω την αληθεια με εχει παρει απο κατω λιγο το θεμα πεννυ σπαρκλ.Μου αρεσει υποκειμενικά,αντικειμενικά εχει αδυναμες στιγμες,σε συγκριση με προηγούμενα τους και σίγουρα ειναι μεταβατικος δισκος και δεν μου δινει σιγουρια για το αν θα συνεχισουν.Ακούγονται καπως κουρασμένοι και οι ιδιοι..
Δυστυχως την ανταποκριση την ειδα γι' αυτο είχα ελπίδες ότι θα τους ξαναδούμε κι εδω,αλλα δεν πιστευω οτι καποιος επιχειρηματιας θα πονταρει σε αυτους.Επίσης κάποια βρωμα είχε βγει με καποια προβληματα πληρωμων απο την πλευρα της διοργανωτριας εταιείας αλλα και παλι μετα απο αυτο το αλμπουμ οι ελπιδες να τους ξαναδουμε ειναι μηδαμινες.Η ''πιατσα'' και η λογικη της κυριαρχει δυστυχως.Ποντάρουμε στα σιγουρα......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom