Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Glory Days..[ PULP : Live Spectacular ! 20-08-2011]

 Μετά από τέτοια νύχτα δεν θα ήθελα να γράψω κάτι ,παρά μόνο να παραθέσω κουνημένα βίντεο και φλουταρισμένες φωτογραφίες.Ήταν μια βραδιά γεμάτη λάμψη και αναμνήσεις.
Οι PULP είναι ένα σχήμα ζωής. Δεν τους έζησα την εποχή που σχηματίστηκαν,αλλά βίωσα την άνοδο τους,την αναπάντεχη αλλά πολύ ευχάριστη καθιέρωσή τους στις μάζες για τέσσερα χρόνια και το φυσιολογικό φινάλε τους,εκεί στις αρχές των '00ς.
Οι αιτίες του επανασχηματισμού τους,δεν μπορούν να αναζητηθούν σε οικονομικούς λόγους μόνο,ύστερα από  το πολυδάπανο, φωτεινό,λαμπερό,pop art οπτικοακουστικό θέαμα που μας παρουσίασαν,παρά μόνο στη νοσταλγία μιάς εποχής που ανάλογη της δεν υπάρχει σήμερα. Και την τίμησαν αυτή τη νοσταλγία και με το παραπάνω.
Έπαιξαν πολλά αγαπημένα τραγούδια,πολλά από αυτά ακούστηκαν ακόμα πιο ακμαία και προκάλεσαν μαζικό ενθουσιασμό στο πολυπληθές κοινό που τραγουδούσε χόρευε και χαιρόταν με τον πάντα ακμαίο και με κοφτερή αίσθηση του χιούμορ του JARVIS COCKER και την διακριτική,προσηλωμένη και άψογη παρουσία του υπόλοιπου σχήματος.
 Πληροφοριακά,επικεντρώθηκαν στην μετα-Fire περίοδό τους,με τα 'Razzmatazz'' και ''Babies'' να είναι τα παλιότερα τραγούδια της λίστας και να μου προκαλούν τα ίδια γλυκόπικρα συναισθήματα, όπως 19 χρόνια πριν, που τα «τσάκιζα» στα παιξίματα είτε στο Σπίτι είτε στο ραδιόφωνο είτε όπου αλλού υπήρχε πικάπ.
Το ''Sunrise'' ,σε μία καταπληκτική εκτέλεση ,ήταν το νεότερο τραγούδι και δείγμα μιάς καινούριας στροφής που υποθετικά θα έπαιρνε το σχήμα αν συνέχιζε. Το γιατί δεν συνέχισε ήταν εύλογο.Δεν μπορούσαν να ρισκάρουν τη λάμψη που τους περιέβαλλε και που προκαλούσε το όνομα PULP μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '90. Θα έπρεπε να αλλάξουν όνομα ή να διαλύσουν.Δυστυχώς προτίμησαν το δεύτερο.
Ενδιάμεσα ξεσκόνισαν το ''Different Class'' αποδεικνύοντας ότι ακόμα και σήμερα παραμένει ένα υπεράλμπουμ για την παγκόσμια ποπ, ισοδύναμο με μεγάλα άλμπουμ του παρελθόντος, μια αιώνια πηγή θετικών συναισθημάτων ,φωτεινής αύρας και στυλ.Όλα τα τραγούδια σε εξαιρτικές εκτελέσεις,αλλά αν θέλουμε κορυφαίες στιγμές,ξεχωρίσαμε αυτά τα τέσσερα : 
Το '' Common People'' μου αποκάλυψε τις kraut rock επιρροές που έκρυβε ευφυώς,κάτω από την αστρόσκονη, το ''Disco 2000'' οδήγησε σε ξέφρενες αντιδράσεις το ενθουσιώδες ακροατήριο που ζούσε μια βραδιά «των καλύτερων χρόνων της ζωής του».Σαν να μην πέρασε ποτέ εκείνη η περίοδος.Ένα λαμπερό νέφος μέσα σε μια άσχημη περίοδο και μια πιθανή ψυχολογική κατάβαση μετά την έλευση του. 
Το ''Mishapes'' έκλεισε θριαμβευτικά τη συναυλία,στο '' I Spy'' η μικροκάμερα του Jarvis κατέγραφε τις ενθουσιώδεις φάτσες της τυχερής πρώτης σειράς και αυτό το «σκηνοθετικό εύρημα»,μαζί με τις τρισδιάστατες προτροπές λίγο πριν ξεκινήσει το show ( ή αλλιώς,πώς να αποφύγετε με στυλ, τα ροκ κλισέ-καλέσματα για ξεφάντωμα που δεν πείθουν κανένα πιά και προκαλούν Παυλώφιες αντιδράσεις) απέδειξαν γιατί οι φετινές συναυλίες των PULP,δεν έχουν καμμία σχέση με τις επανασυνδέσεις των άλλων.Different Class και εδώ,λοιπόν.
Το ''His 'N' Hers'' το αδίκησαν αρκετά.Έπαιξαν μόνο το ''Do You Remember The First Time ?'' και ένα από τα παντοτινά αγαπημένα μου, το ''Joyriders''. Θα μπορούσαν να παίξουν τέσσερα -πέντε ακόμα,παρ'όλα αυτά.
Όπως και με το ''This Is Hardcore''. Τρία τραγούδια αν θυμάμαι καλά.Το '' Party Hard'' απαλλαγμένο από το ερμηνευτικό possession του Bowie, σε μια λιγότερο ηλεκτρονική εκτέλεση,το πάντα συμπαθές ''Help The Aged'' και το ομώνυμο,μία από τις κορυφώσεις της βραδυάς.
Με σπέσιαλ χορό του αεικίνητου Jarvis,πάνω στο ηχείο,τηλεμετέφερε το κοινό ή μάλλον εμένα,σε ένα καμπαρέ τις πρώτες πρωινές ώρες, προσπαθώντας να χωνέψω ότι εκείνες οι μέρες πέρασαν ανεπιστρεπτί και ότι μόνο σε κάτι τέτοιες επανασυνδέσεις «larger than life» τύπου-PULP,μπορούν να τις επαναφέρουν  κάπως....
Γιατί αυτή η συναυλία έγινε σε μια εποχή που δεν υπάρχουν πολλά χρώματα και λάμψεις και μας γέμισε χαρά και έξαψη.Μας έκανε όλους χαρούμενους και ήταν μια επανασύνδεση που δε θέλεις να επαναληφθεί ξανά,γιατί οι αναμνήσεις θα παραμείνουν σταθερές μια ζωή. 
Το μπαλάκι πάει στους SUEDE,τώρα.Θα καταφέρουν άραγε,αυτό το θαύμα που μόνο οι PIXIES και οι PULP από τα σχήματα που γνώρισα στις πρώτες μέρες τους και μου έκαναν τη ζωή καλύτερη  από τότε,έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα στη live ζωή μου,με τις επανασυνδέσεις τους ;


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom