Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΗΕ ΕΧ ...alive !!! [21-10-2011]


 Υπάρχουν συγκροτήματα που ξεκινάς να τα παρακολουθείς γιατί έχεις διαβάσει τα καλύτερα γι' αυτούς, σέβεσαι και εκτιμάς τις πολιτικοκοινωνικές τους απόψεις ,θεωρείς ότι  με ο,τιδήποτε και αν ασχολείται κανείς πρέπει να είναι συνέχεια «on line» με το περιβάλλον του και να ανατροφοδοτείται από αυτό.Αλλά στο πέρασμα του χρόνου ,όταν όλα τα υπόλοιπα καταρρέουν και τα συγκεκριμένα είναι όχι μόνο σταθερά αλλά και ακμαία,τότε αυτό που λέμε Ελπίδα έχει και απτά παραδείγματα να επιδείξει και αυτό αξιολογείται περισσότερο κι από χρυσάφι...
Οι THE EX,είναι μια από τις μπάντες που για τριάντα χρόνια αποτελούν μια συνεπή,ακμαία δύναμη στο χώρο του ροκ. Η ωριμότητα τους δεν είναι μόνο ηλικιακή αλλά και μουσική.Μέσα στα χρόνια από ένα σχήμα σκληροπυρηνικής πύρινης πανκ, έχουν μετατραπεί σε ένα σχήμα που εξελίσσει τον ήχο του προσθέτοντας στοιχεία απο μουσικές του κόσμου αλλά  και jazz.Αυτό που δεν αλλάζει είναι η πάντα επίκαιρη πολιτικοκοινωνική κριτική τους.Καθαρή και ξάστερη με απλούς και περιεκτικούς στίχους...
Ξαναείδα τους THE EX, ύστερα απο εικοσιπέντε χρόνια μαζί με ένα κοινό νέων ακροατών που όχι μόνο τους υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό αλλά έδειχναν ότι δεν ήρθαν απλά «ξεκάρφωτοι» ,από περιέργεια.
Τα αυτιά μου δε βούλωσαν όπως εκείνη τη φορά,δεν είχαν την ορμή και επιθετικότητα που είχε ξετινάξει κάθε μπαντούλα του πλανήτη που νόμιζε ήταν πανκ και σίγουρα δεν ακούγαμε τη λιτή,δωρική Φωνή.
Αλλά είδαμε μια μπάντα με φωνητικά που «ταξίδευαν» με τον ήχο και τη μουσική ωριμότερη κατα τριάντα χρόνια. Με λιτό,απέριττο ήχο χωρίς πολλά εφφέ,παιγμένο με την ένταση και τη δύναμη που μπορούσε να παρασύρει αλλά και να σε αφήσει να κολυμπήσεις μαζί της,με ξεσπάσματα εκεί όπου χρειαζόταν.Θαύμασα για άλλη μια φορά το σταθερό,αποφασιστικό παίξιμο της Κατ ,μιας από τις πιο αγαπημένες μου ντράμερ, που καθοδηγούσε το υπόλοιπο σχήμα δίνοντας σταθερότητα,εμψύχωση αλλά καύσιμα στους υπόλοιπους τρείς που έδιναν μαθήματα οικονομικού ,βασικού αλλά και αποτελεσματικού ροκ πλούσιου σε ήχους και χρώματα αλλά μακριά απο επιδειξιομανία και πόζα...
Με λίγα λόγια η ριζοσπαστικά σεμνή παρουσία τους,μου έδωσε άλλη μια «σφαλιάρα» αφύπνισης.Δεν τους παρακολουθούσα για είκοσι χρόνια,για πολλούς και διάφορους λόγους αλλά από πέρυσι με εκείνο το εκπληκτικό ''Catch My Shoe'' ,εγκληματικά  έξω από τη λίστα με τα περσυνά καλύτερα του Σπιτιού  (ντροπή μου ,το παραδέχομαι),άρχισα αγώνα δρόμου να καλύψω το κενό. Η εμφάνιση τους αυτή λειτούργησε σαν καταλύτης για περισσότερο τρέξιμο...
Κορυφαίες στιγμές σε αυτό το σύντομο αλλά και τόσο περιεκτικό  ζωντανό παράδειγμα έμπνευσης και ελπίδας στους νεότερους και κυρίως στα ψοφίμια της show-biz,που επανασχηματίζονται χωρίς δημιουργικό λόγο ύπαρξης,δεν υπήρχαν γιατί απλά όλη η εμφάνιση δεν παρουσίασε καμμία «κοιλιά» και κανένα σημάδι ότι αυτό τοσχήμα θα το βάλει κάτω τόσο σύντομα.Είναι να ευχαριστάς το Μεγαλοδύναμο για την ύπαρξη τέτοιων σχημάτων....Εις το επανιδείν κι ας είναι και σε άλλα εικοσιπέντε χρόνια.Θα είμαι εκεί.....


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom