Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το σύνταγμα της (μουσικής) ηδονής..Τα άλμπουμ του 2012 : 24.Genuinesis revisited

24. Visions  - GRIMES
«..Αναμφίβολα η στιλπνή,εξωτική και όμορφη ηλεκτρονική ποπ που προσφέρει ντυμένη έξυπνα με νυχτερινό goth ένδυμα είναι αρκετά ελκυστική,χαριτωμένη και μέσα στην εποχή της ipad γενιάς.  Η GRIMES a.k.a. Claire Boucher, διαμορφώνει το χαρακτήρα της ποπ αυτής της δεκαετίας και σίγουρα έχει θετικό μέλλον μπροστά της....»
Δεν είναι απλά ένα πολύ έξυπνο ποπ άλμπουμ.Βάζει και τα όρια της ποπ της εποχής σε υψηλότερη στάθμη. Γύρισα πολλές φορές σε αυτό. Στην αρχή υπήρχε αυτό το απροσδιόριστα ελκυστικό που με προκαλούσε ν' ακούσω.Μετά άρχισα να συνηθίζω τον ήχο ,τη δομή . Στο τέλος,μετά την εξοικείωση με τους ρυθμούς και την παραγωγή του που μπαίνει μπροστά, έπεσε σαν ώριμο φρούτο επάνω μου και όλη η ποπ δομή των τραγουδιών.Πρόσεξα κάτι που φυσιολογικά υποτίθεται έπρεπε να βγαίνει μπροστά και όχι να καραδοκεί σαν φάντασμα από πίσω.Μελωδικές γραμμές,όχι δύσκολες,που πιθανόν οι ποπ μαιτρέσες των Αμερικάνικων καταλόγων να σκότωναν να τραγουδήσουν αλλά για κάποιο λόγο ούτε που πήραν χαμπάρι.
Φαντάζομαι αν η Claire Boucher είχε πιό mainstream φωνή,να το καταλαβαίναμε καλύτερα. Αλλά με αυτή τη γατίσια και χαμηλή φωνή  δε μπορεί να χτυπήσει νούμερα 1.
Όμως, σαν έξυπνη κοπέλα,προτιμά να την αποδομεί από χαμηλές συχνότητες και να την κάνει σχεδόν διάφανη, αέρας, που εισχωρεί και γίνεται ο συνεκτικός δεσμός όλων των υπόλοιπων οργάνων. Το «είναι» της μουσικής υπόστασης του ''Visions''..
Είναι επίτευγμα να ακούς κάτι που στη χειρότερη περίπτωση θα μπορούσε να γίνει r'n'b να μετατρέπεται σε ονειρική ομορφιά δίνοντας ακόμα πιο πολλούς πόντους στην 4AD και ελπίδα για το μέλλον της ποπ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom