Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Loud City Song ....

   « Ο δίσκος ξεκινά με το δίλημμα,αν θα τρέξει κανείς στο φυσικό περιβάλλον  απαλλαγμένος από άλλους ή θα γίνει ένα με την πόλη ενστερνίζοντας αλλά και κοροϊδεύοντας την ,την ίδια στιγμή. Όλα τα τραγούδια βγήκαν από αυτό το δίλημμα και κάθε ένα,είναι για το συγκεκριμένο άτομο που ερευνά διαφορετικές προσεγγίσεις. Επίσης, θεματικά περιστρέφεται γύρω από την ένταση της κοινωνίας: Μ.Μ.Ε., κουτσομπολιά, διασημότητες, εμμονή...»
Η τακτική της Julia Holter γνωστή. Ξεκινά πάντα με κάτι παλιό στο μυαλό της. Μια αρχαία τραγωδία ,ποιήματα κλπ.Και μετά δημιουργεί.Δεν τα διασκευάζει απλά παίρνει έμπνευση για να εκφράσει η ίδια τα συναισθήματα ,την ιδεολογία ,τον ψυχισμό της ,την εντύπωση πυ δημιουργεί σε αυτήν το περιβάλλον που ζει και αναπτύσσεται. Τακτική που συνηθίζεται αρκετά και πολλές φορές καταλήγουν σε αυτόφωτα καλλιτεχνικά έργα.
Για το ''Loud City Song'',τρίτο επίσημο άλμπουμ και πρώτο για την Domino records, η Julia Holter,βασίστηκε στην εισαγωγική σκηνή αλλά και στον ομώνυμο χαρακτήρα του μιούζικαλ '' Gigi '' (Ζιζί) του Vincente Minnelli, και στην πόλη που μεγάλωσε,ζει και όπως δηλώνει δεν θέλει να φύγει. Το Los Angeles.
Από εκεί και μετά και για εννιά τραγούδια,ξεδιπλώνεται κάτι σαν υπαρξιακή ταινία αναζήτησης αλλά και ισορροπίας μέσα σε ένα περιβάλλον που ακόμα και αν δεν διαβάζαμε τις συνεντεύξεις που παραχώρησε εδώ κι εδώ,θα υποθέταμε ότι είναι μια πόλη ή κάτι που αποπνέει έντονη ανάδραση στη δημιουργό. 
Eννιά τραγούδια,οκτώ πρωτότυπα αλλά και μια συγκινητική διασκευή στο ''Hello Stranger'' της Barbara Lewis, που ανακεφαλαιώνουν το ταλέντο της Julia Holter και επεκτείνουν ηχητικά όλες τις σημειώσεις στο μυαλό της.
Με περισσότερους μουσικούς,στιλπνό,έντονο, περιπετειώδη ήχο,παράδεισο για τα αυτιά και τακτοποιημένη παραγωγή,αφήνει πίσω την οικιακή θαλπωρή και βγαίνει στον αέρα της πόλης.
Ουσιαστικά ακόμα και αν δεν υπήρχε κεντρική ιδέα ή κάτι σαν πυξίδα, το ''Loud City Song'' κυρίως, περιγράφει μέσα από jazz,ambient,pop σεκάνς τη μουσική εξέλιξη της καλλιτέχνιδας.
Ε
ίναι πιο προσβάσιμο και ξεκάθαρο,εμπλουτισμένο με περισσότερα ακουστικά όργανα, που αγγίζουν κάθε συναισθηματική χορδή των τραγουδιών,διευρύνουν την συναισθηματική και μουσική δυναμική αλλά και τις υπόγειες εντάσεις που μπορούν να έχουν. Η έξοδος προς την πόλη λοιπόν, δημιουργεί μονόδρομο προς μια πιο πλουραλιστική ηχητική κατεύθυνση στη μουσική της Julia Holter.
Το ''Loud City Song'' είναι το αρτιότερο άλμπουμ της. Όχι σημαντικότερο αλλά πιο εκφραστικό και ευέλικτο από τα δύο προηγούμενα... »

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom