Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Music Idylls of 2013 : Οι Δίσκοι του 2013. 01

01. Loud City Song - JULIA HOLTER


«..Eννιά τραγούδια,οκτώ πρωτότυπα αλλά και μια συγκινητική διασκευή στο ''Hello Stranger'' της Barbara Lewis, που ανακεφαλαιώνουν το ταλέντο της Julia Holter και επεκτείνουν ηχητικά όλες τις σημειώσεις στο μυαλό της.
Με περισσότερους μουσικούς,στιλπνό,έντονο, περιπετειώδη ήχο,παράδεισο για τα αυτιά και τακτοποιημένη παραγωγή,αφήνει πίσω την οικιακή θαλπωρή και βγαίνει στον αέρα της πόλης.
Ουσιαστικά ακόμα και αν δεν υπήρχε κεντρική ιδέα ή κάτι σαν πυξίδα, το ''Loud City Song'' κυρίως, περιγράφει μέσα από jazz,ambient,pop σεκάνς τη μουσική εξέλιξη της καλλιτέχνιδας.
Ε
ίναι πιο προσβάσιμο και ξεκάθαρο,εμπλουτισμένο με περισσότερα ακουστικά όργανα, που αγγίζουν κάθε συναισθηματική χορδή των τραγουδιών,διευρύνουν την συναισθηματική και μουσική δυναμική αλλά και τις υπόγειες εντάσεις που μπορούν να έχουν. Η έξοδος προς την πόλη λοιπόν, δημιουργεί μονόδρομο προς μια πιο πλουραλιστική ηχητική κατεύθυνση στη μουσική της Julia Holter.
Το ''Loud City Song '' είναι το αρτιότερο άλμπουμ της. Όχι σημαντικότερο αλλά πιο εκφραστικό και ευέλικτο από τα δύο προηγούμενα... »
Ήταν μια γεμάτη χρονιά για την Julia Holter με πολλές συναυλίες,εξαιρετικές κριτικές και με περισσότερη αποδοχή. Το Σπίτι ήταν πάντα ένθερμος υποστηρικτής της δουλειάς της και σίγουρα αυτό το άλμπουμ δικαιώνει όλα αυτά που λέμε κατά καιρούς γι' αυτήν. 
Το ότι το Wire την έχει στην κορυφή των άλμπουμ του για το 2013, ύστερα από ένα σωρό άλμπουμ ηλεκτρονικής και μαύρης μουσικής είναι από μόνο του δείγμα του για την καλλιτεχνική της πρόοδο. 
Το ''Loud City Song '' είναι ένα έξοχο κομμάτι ασυνήθιστης μουσικής για αυτή τη χρονιά ,ακούγεται σχεδόν αναχρονιστικό αν δείτε από τις λίστες που κυκλοφορούν τι θεωρείται καλύτερο για το 2013. Η χρήση κανονικών οργάνων και παραδοσιακών ενορχηστρώσεων αντί των τυπικών ηλεκτρονικών και lo-fi που χρησιμοποιούσε τόσο καιρό η καλλιτέχνης,ακούγεται σαν συμβιβασμός στ' αυτιά των οπαδών της μουσικής που βγαίνει από τις κρεβατοκάμαρες η οποία έχει μεν καλλιτεχνική αξία αλλά αν ρωτήσεις αρκετούς καλλιτέχνες θα σου πουν ότι το κάνουν από ανάγκη και έλλειψη στούντιο budget. H Julia Holter όμως κατάφερε να αξιοποιήσει στο μέγιστο και προς όφελος της όλη την ελευθερία που της προσφέρθηκε από την Domino,για να κάνει ένα άλμπουμ που διαφορετικά θα ακουγόταν σαν συνέχεια του '' Tragedy '' και του '' Ekstasis '' αλλά με όλη αυτή την πλειάδα μουσικών και του στούντιο ουσιαστικά απελευθέρωσε όλη την ικανότητα και δυναμική της που πλέον ταξιδεύει με ούριο άνεμο σε δημιουργικότερες,θέλω να πιστεύω ηχογραφήσεις. 
Τα απλά τραγούδια δεν ήταν ούτε και είναι το θέμα της Julia Holter .
Ξέρει να γράφει και ξέρει πως να τα κατευθύνει .
Το πως αυτά θα ενσωματωθούν σε κάτι μεγαλύτερο ,σε κάτι που θα μεγιστοποιήσει την ύπαρξή τους και την ανάγκη να γίνουν κάτι παραπάνω από αναλύσεις όπως και αυτή, διασκέδαση και ακουστική ευχαρίστηση είναι το μέλημα της και το μέλημα όλων των σπουδαίων συνθετών. Εκεί είναι που η Julia Holter εξερευνά, με πυξίδα το ταλέντο αλλά και την προσωπικότητά της. 
Δημιουργεί το δικό της δρόμο/μονοπάτι/λεωφόρο,δεν έχει σημασία το εύρος, για ένα πολυσήμαντο μουσικό ιδίωμα ,νηφάλιο,καλλιτεχνικό και ουσιώδες.....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom