Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

800 Saints In A Day...


Οι TWILIGHT CIRCUS είναι το dub και reggae μουσικό όχημα του Ryan Moore, πρώην μπασίστα και ντράμερ κυρίως,των THE LEGENDARY PINK DOTS
Ο καλλιτέχνης συνεργάστηκε μαζί τους από 1992 μέχρι το 2001, ενώ παράλληλα συμμετείχε στους TEAR GARDEN.
Η χαρακτηριστική βαθιά space dub εξωπραγματική διάθεση όλων των άλμπουμ των L.P.D. αλλά και των TEAR GARDEN σε ένα βαθμό,στη διάρκεια της καταλυτικής συμμετοχής του Ryan Moore, δεν περνούσε απαρατήρητη. Το ταλέντο του καλλιτέχνη στις dub παραγωγές αλλά και η δημιουργία ξεχωριστών ηχητικών περιβαλλόντων είναι επίσης εμφανές και με τις ηχογραφήσεις σαν TWILIGHT CIRCUS .
Κάτω από αυτό το όνομα αλλά και σαν TWILIGHT CIRCUS DUB SOUND SYSTEM έχει εργαστεί με ένα ευρύ φάσμα σεβαστών dub, reggae και ηλεκτρονικών σχημάτων,συμπεριλαμβανομένων των: Sly & Robbie,Dean Fraser, Luciano, Michael Rose (Black Uhuru) , Mikey General, Big Youth, Skully Simms, Vin Gordon (Bob Marley), Earl "Chinna" Smith (Bob Marley), Eddie 'Tan Tan' Thornton (Aswad), Buttons Tenyue /Matics Horns (UB40), Ansel Collins, Style Scott (Dub Syndicate), Bobby Ellis ( Studio One), Admiral Tibet, Jah Stitch, Sugar Minott, Queen Ifrica, Lutan Fyah, Fred Locks, Gregory Isaacs, Mafia & Fluxy, Cevin Key (Skinny Puppy), DJ Spooky, Gaudi, Adrian Sherwood και The Mad Professor.
Η σχέση του με την dub ξεκίνησε παρακολουθώντας από την αρχή της δεκαετίας του '80, τον Don Letts αλλά και παίρνοντας στα σοβαρά,τις σχετικές αναφορές για την dub κουλτούρα στην ηλεκτρονική εποχή του William Gibson στο ''Νευρομάντη ''.
Σε όλη την δεκαετία του '80 μάζευε μανιωδώς κάθε dub LP ενώ δισκογραφικά, πέρα από τις παραγωγές,σαν  TWILIGHT CIRCUS,εμφανίζεται το 1995.
Πέρυσι ηχογράφησε 2 άλμπουμ με τους παλιούς του συνεργάτες τον cEVIN Key σαν DUBCON και τον Edward Ka-Spel.
Το ''800 Saints In A Day''  με τον Ka-Spel,επαναφέρει τον ήχο των THE LEGENDARY PINK DOTS της δεκαετίας του '90 για τον οποίο γράφτηκε κάποτε από περιοδικό που είχε εικόνα και προσκέφαλο τους SLEEPER και τους OASIS,ότι έδιναν πολύ κακό όνομα στην ψυχεδέλεια.
Φυσικά και δεν συμμεριζόμαστε την άποψη μιας και το υποβλητικό,σκοτεινό ύφος του αγαπημένου μας σχήματος δεν ήταν για οπαδούς γήινης μουσικής. 
Στο ''800 Saints In A Day'', η dub τεχνοτροπία διυλίζεται σε μπλούζ ακόρντα, ηλεκτρονικούς θορύβους,μαγνητοταινίες,voodoo κρουστά και φυσικά στις μελωδίες και φωνητικά του Edward Ka-Spel που περιβάλλει και χρωματίζει με Ροζ αποχρώσεις σαν να μην πέρασε μια μέρα από την αποχώρηση του Ryan Moore από το σχήμα.
Για τους φίλους των L.P.D. ο δίσκος είναι αρκετά οικείος και ίσως πιο περιπετειώδης μιας και ουσιαστικά οι δυο τους παίζουν σε οικείες περιοχές χωρίς το άγχος της κεντρικής ιδέας αλλά της περαιτέρω αναζήτησης. Το αποτέλεσμα είναι μια ενδιαφέρουσα προέκταση της αισθητικής των δύο καλλιτεχνών και ειδικότερα,ένα ηχητικό περιβάλλον που υποβάλλει τον ακροατή και τον ωθεί στα ενδότερα «στρώματα». 
Η διαμονή είναι άνετη για τους εξοικειωμένους και καλή ευκαιρία ηχητικής και μουσικής απόδρασης από τα τυποποιημένα μουσικά κατασκευάσματα και κυκλοφορίες.
Kυκλοφορεί επίσημα φέτος από την Tourette records.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom