Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί mp3 ....

Ξέρετε, μέσα στις άκρες, ότι θεωρούμε το mp3 ένα αναγκαίο κακό στη μουσική παραγωγή. Ένα codec που βοηθάει στην εξάπλωση της μουσικής αλλά  και της γρήγορης ενημέρωσης, συμπιέζοντας μουσική πληροφορία σε ένα στοιχειώδες ποιοτικό επίπεδο γιά ευκολότερη μεταφορά και αποθήκευση.Είναι η κασέτα του 21ου αιώνα..
Χάρη σε αυτό, τα τρία τελευταία χρόνια έχω ακούσει την περισσότερη μουσική που έχω ακούσει ποτέ μου,έχω συμπληρώσει όλα τα κενά που είχα από προηγούμενες εποχές,έχω ακούσει τη μεγαλύτερη ποικιλία ήχων και ρυθμών,έχω περιπλανηθεί (μουσικά) σε όλες τις διαστάσεις αλλά και έξω από αυτές.
Ποιτικά όμως είναι πίσω και κάτω από τις απαιτήσεις.
Έπρεπε να αγοράσω τη φυσική κυκλοφορία του πρόσφατου MEW γιά να μπορέσω να το εκτιμήσω καλύτερα.Το καλό mp3 που είχα κατεβάσει είχε πολλά χαμηλά κομμένα ενώ η φωνή του Jonas ήταν σαν να γκρινάζει πιτσιρίκος. Ή τολμήστε να συγκρίνετε την ποιότητα ήχου μεταξύ mp3 και cd,σε δίσκους των TOOL.Τρομακτική διαφορά...
Το mp3 είναι τόσο φλατ που δεν ακούς το εύρος των συχνοτήτων,ούτε νοιώθεις τις λεπτομερείς ενορχηστρώσεις τους.Έτσι πώς να μην φτάσεις στο σημείο να βαριέσαι τους TOOL από mp3 ?
Τώρα τελευταία και επειδή έχω φάει τη ζωή μου ν'ακούω μουσική από το χειρότερο πικαπ που έχει δει το φως της ημέρας σ'αυτό τον πλανήτη μέχρι το πιό αξιοσέβαστο cd player που γιά δεκατρία συναπτά έτη υπηρετεί σωστά τις ακουστικές μου εμμονές,η αίσθηση ότι ακούω μισή μουσική από το mp3 αρχίζει και με κάνει να νοιώθω άβολα 
Χαζεύω με τις ώρες στα δισκάδικα ,αγοράζω αυτά που μου αρέσουν πιό πολύ, να ακούω με περισσότερη ευχαρίστηση cd  γενικότερα, να μου αρέσει η αίσθηση του εξώφυλλου και άλλες τέτοιες ειδωλολατρικές ''ανωμαλίες''. Κοιτώ απαξιωτικά το σκληρό δίσκο με όλους τους θησαυρούς που έχω αποθηκεύσει και τρελλαίνομαι με την ιδέα ότι όλα αυτά ακούγονται θολά και όχι στο επίπεδο που πρέπει.

Φυσικά την γενική αίσθηση δεν τη χάνω ούτε με το mp3. Αν ο δίσκος είναι καλός επιζεί και με τη μορφή mp3.To Merriweather Post Pavillion το άκουγα εβδομάδες πριν τη φυσική του κυκλοφορία και όπως ξέρετε, ακόμα το θεωρώ, αν και με όχι τόση διαφορά το καλύτερο της χρονιάς.Το cd δεν το έχω ακούσει τόσες φορές, όσες το mp3. Αλλά κάθε φορά που το ακούω, ολοένα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η ηχητική του υπεροχή και διαφορετικότητα είναι αναμφισβήτητη καθώς ο ήχος του ωριμάζει στα αυτιά σου σε κάθε άκουσμα.
Θάνατος λοιπόν στο mp3 ?Σε ένα ιδανικότερο ηχητικό κόσμο οπωσδήποτε.Προς το παρόν όμως το χρειαζόμαστε....

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
και πιος ακουει τουλ ;

ή σε βινθλιο ή σε σι-ντι ή σε συμπιεσμενη μορφη το ιδιο αδιαφορο ειναι

βρε παραδειγμα που βρηκες

σοβαρα τωρα

το mp3 ειναι η οαση τις μουσικης
θανατος στις ετερειες στους μεσαζοντες
στα δισκοπωλεια

καποτε θελαμε να αγορασουμε ενα δισκο
ηταν εισαγωγης και μας επιαναν τον κωλο
αγοραζες την ελληνικη εκδοση υποβαθμισμενη ποιοτητα βινυλιου

ηρθε η ωρα της "εκδικησης"
Ο χρήστης Χρήστος Μίχος / Christos Michos είπε…
Δε διαφωνω καθόλου ως προς το ιδεολογικό.Τι λες τωρα ?Με το μπ3 εχεις τον κοσμπ στα ποδια σου. Αλλα ειναι κι αυτη η γαμημενη πιοτητα φιλε μου..Παιζει ρολο...και παραπαιζει.
Δοξα στο μπ3 λοιπον σαν μεσο.Μας εκανε ακομα πιο ανοιχτο μυαλους..
Με την ποιοτητα τι γινεται ?
Ο χρήστης Unknown είπε…
τι εστι ποιοτητα;

δεν υπαρχει ......

εδω δινεις 50 ευρω
για συναυλια με κακο ηχο σε κακιστους χωρους ...........

μηδενισμος

φουλ επ3 κατεβασμα

και εχει ο θεος .............

απλοποιουμε τα πραματα για να περναμε καλιτερα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom