Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Saturday night with SHILPA RAY


Σήμερα Σάββατο, ξεκίνησα να ακούω το εξαιρετικό καινούριο δεύτερο άλμπουμ της Shilpa Ray και της μπάντας της, ''Door Girl''. Το όνομα μου ήταν οικείο γιατί δύο χρόνια μου άρεσε πολύ το ντεμπούτο άλμπουμ της, ''Last Year's Savage'' το οποίο είχα χαρακτηρίσει σε μια εκπομπή σαν ένα από τα καλύτερα άλμπουμ του 2015 που δεν είχα ανακαλύψει έγκαιρα (να είναι καλά όμως το elektronikaki που με έβαλε στο mood τους). 
Σήμερα όμως την ξαναθυμήθηκα με ένα καινούριο άλμπουμ με τραγούδια ρετρό ομορφιάς με 50'ς /'60'ς και κέντρο τα '70'ς και τη Νέα Υόρκη ( γέννημα θρέμμα της πολιτείας) επιρροές, τραγούδια που γυροφέρνουν το ροκ'ν ρολ, την ποπ, το πανκ, το doo-wop σε ένα φαντασιακό πάρτυ που θα συμμετείχe ο Phil Spector, οι BLONDIE, ο Johnny Thunders, κάποιο doo-wop κουαρτέτο από το παρακάτω στενό και η Patti Smith σαν guest τιμώμενα πρόσωπα.
Ψήγματα χιπ χοπ και sweet reggae υπάρχουν οπότε η ρετρό άποψη αγγίζει λίγο και τα ΄80'ς διατηρώντας αναγνωρίσιμο χαρακτήρα που σφραγίζεται ανεξίτηλα από την καθαρή και δυνατή, σε εύρος, ευχάριστη και εν τέλει χαρακτηριστική φωνή της η οποία χωρίς να ψάχνει την τελειότητα έχει σαν μπούσουλα την Debbie Harry και τα κοριτσίστικα σχήματα των '60'ς. 


Το ''Door Girl'' με το εξαιρετικό α-λα Νew York Dolls εξώφυλλό του, είναι νοσταλγικό, δυναμικό και τρυφερό  όπως όλα τα προηγούμενα άλμπουμ της είτε σαν Shilpa Ray είτε σαν Beat The Devil, Shilpa Ray & Her Happy Hookers ( σχήματα με τα οποία έχει ηχογραφήσει από την προηγούμενη δεκαετία) και διακρίνεται για την ποιοτική του σταθερότητα, τις εξάρσεις του, που ξεσηκώνουν ευχάριστα και τις ονειρικές ήσυχες στιγμές του. 
Σίγουρα δεν ανήκει στο 2017 αλλά ποιός νοιάζεται πλέον τι χαρακτηρίζει τον «ήχο του 2017» από τη στιγμή που ζούμε σε μία ατέρμονη ανακύκλωση. 
Η Shilpa Ray θα παραμείνει στο Σπίτι πλέον, ανεξάρτητα από την εποχή, γιατί ο ήχος της μεταδίδει κύματα αγάπης παντού και ακούγεται τόσο  αγνός όσο το επιτρέπει η εποχή.
Άκουσα λοιπόν το άλμπουμ αλλά άκουσα και το περσινό 7'' ''Paisley'', που διασκευάζει στην πλευρά Α το ''When Doves Cry'' των PRINCE & THE REVOLUTION φυσικά αλλά στη δεύτερη ξεχωρίζει περισσότερο η δικιά της εκδοχή για ένα τραγούδι που δεν το ήξερα καθόλου και με εξέπληξε ευχάριστα. 
Το ''Where Evil Grows'' το πρωτοτραγούδησαν οι Καναδοί THE POPPY FIELDS, ένα τετραμελές και μετά δίδυμο σχήμα των αρχών των '70'ς. Η εκτέλεση της Shilpa Ray ξεπερνά το πρωτότυπο γιατί απλά η φωνή της του δίνει μια πιο σκοτεινή χροιά. Να σημειωθεί ότι ο αρχηγός των THE POPPY FIELDS λεγόταν Terry Jacks. Ναι αυτός που το 1974 έγραψε ένα από τα καλύτερα ποπ τραγούδια για την εφηβική τάση αυτοκτονίας ''Seasons In The Sun''.
Κια τώρα το ηχητικό υλικό. 
Βυθιστείτε για αυτό το Σαββατόβραδο στους ήχους των SHILPA RAY σε 3,2,1....


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom