Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SZUN WAVES: New Hymn To Freedom



Η ελευθερία σαν αρετή είναι αρκετά ταλαιπωρημένη λέξη. Οι ερμηνείες που τις δίνουν είναι πάντα σχετικές και υπάρχουν βεβαίως ακραίες απόψεις περί αυτής. Κάθε φορά που θα μιλάμε για ελευθερία θα πρέπει να εξηγούμαστε. Ελευθερία για τι, για ποιόν, που, σε σχέση με τι κλπ. Ήδη ο ίδιος ο όρος για να ερμηνευτεί υπόκειται σε περιοριστικές δικλείδες. Όμως στην Τέχνη η έννοια αγγίζει το ιδανικό.

Η μουσική π.χ., όταν απελευθερώνεται από τις φόρμες που οριοθετούν τα είδη, σύμφωνα με τις κατηγοριοποιήσεις κριτικών, εταιρειών και μουσικολόγων προσφέρει άκουσμα που δρα καταλυτικά, ανακατεύει τις ποιοτικές σταθερές και δημιουργεί ή αναπροσαρμόζει καινούριους κόσμους

Συνήθως είναι ένα πλέγμα από ήχους, αλληλεπιδράσεις οργάνων και μουσικών συζητήσεων που βγάζουν από την ηχητική ασφάλεια τον οριοθετημένο ακροατή και τον παρασέρνουν μακριά σε μια ηχητική περιπέτεια που μπορεί να μην οδηγεί κάπου αλλά προσφέρει μια ακόμα διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων.

Οι τρεις SZUN WAVES στο δεύτερο τους άλμπουμ,''New Hymn To Freedom'' έχουν καταφέρει να φτιάξουν ένα μουσικό αμάλγαμα με στοιχεία που παραπέμπουν σε γνωστά world, jazz, new age, psychedelic ηχοτοπία αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συνεχόμενο παραμιλητό που προκαλεί εσωτερικές αναταράξεις στον ακροατή, εντάσεις που εκτονώνονται περιστασιακά αλλά κρατούν σε εγρήγορση την ακουστική εμπειρία μέχρι το τέλος και σε ψηλότερα επίπεδα (Celestial jazz ονομάζουν τη μουσική τους).

Πρόκειται για ένα δίσκο με έξι αυτοσχεδιασμούς παιγμένους ζωντανά στο στούντιο, χωρίς περαιτέρω επεξεργασία. Είναι άλλο ένα έργο για τη γοητεία της μουσικής ελευθερίας και στην περιπέτεια του ήχου.

Θαυμάζει κανείς τον έλεγχο και την ηχοχρωματική διακύμανση, την σταθερή πορεία και την ενιαία ηχητική περιβάλλουσα που διαχειρίζονται οι τρεις μουσικοί που απαρτίζουν το σχήμα. Είναι αρκετά έμπειροι οπότε και ο συνδυασμός του ταλέντου τους έχει δημιουργήσει ένα θαυμαστό κόσμο που δεν στέκεται απέναντι από τον ακροατή αλλά τον περικυκλώνει και τον συμπαρασύρει.



Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να αναφέρουμε ότι ο Luke Abbott (συνθεσάιζερ) έχει παίξει μαζί με τον James Holden, αλλά και έχει διακριθεί σαν ένας από τους πιο ταλαντούχους μουσικούς της ηλεκτρονικής μουσικής τα τελευταία χρόνια, o Jack Wyllie (σαξόφωνο) είναι μέλος των PORTICO QUARTET και CIRCLE TRAPS και ο Laurence Pike (κρουστά) έχει παίξει στους GOLD MICE, PVT, ROAM THE HELLO CLOUDS, TRIOSK και PIVOT. Κάθε ένα από τα σχήματα των μουσικών που απαρτίζουν τους SZUN WAVES, είναι αρκετά γνωστό στους οπαδούς της jazz και του μουσικού αυτοσχεδιασμού (πλην των PORTICO QUARTET που είναι αρκετά αγαπητοί και σε άλλες φατρίες) και χρήζουν εξερεύνησης από κάθε μουσικόφιλο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom