Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

A talk with ALESSANDRO PARISI...


 Ο Alessandro Parisi,είναι ένας νέος μουσικός,που δημιουργεί στην Ιταλία από το 2005. Φέτος έχει κυκλοφορήσει ήδη δύο άλμπουμ. Η αφορμή να τον γνωρίσω ήταν η συμμετοχή της Valentina Mushy στο επερχόμενο e.p.του για την Giallo Disco records ,'' La Porta Ermetica''.
Σαν ''Ancient Steam-Punk'' περιγράφει τη μουσική του ο καλλιτέχνης στη συνέντευξη που μας παραχώρησε,'''Sacred steam-cyber punk electronix'' περιγράφεται από την Minimal Rome,την εταιρεία που κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ του ''Hic Sunt Leones''. Ουσιαστικά πρόκειται για ηλεκτρονική μουσική με αναλογικά κυρίως συνθεσάιζερ με ρίζες κυρίως τη Γερμανική ηλεκτρονική σχολή αλλά και όλη την Ευρωπαϊκή ηλεκτρονική μουσική της δεκαετίας του '70,διαποτισμένη με ηλεκτρονική μουσική της δεκαετίας του '80 και σάουντρακ από επικά fantasy ηλεκτρονικά παιχνίδια . Τα άλμπουμ του περιέχουν υποβλητικές συνθέσεις ,γεμάτες μυστήριο και δέος,επηρεασμένες από την μυστικιστική παράδοση,τις απαγορευμένες γνώσεις και την επιστημονική φαντασία,
Ταυτόχρονα κεντρίζει τη φαντασία και προκαλεί σε έρευνα για όλα αυτά που τον επηρέασαν,σε μουσικό αλλά κυρίως σε ιστορικό/φιλοσοφικό/μυστικιστικό επίπεδο.
Λόγω του εξαιρετικού ενδιαφέροντος,λοιπόν, που παρουσιάζουν τόσο ο καλλιτέχνης όσο και οι τρεις κυκλοφορίες, επικοινωνήσαμε γραπτώς μαζί του,ο οποίος μας είπε πολλά περισσότερα τόσο για τη μουσική του όσο και για τις επιρροές του....

- Till now you have released three albums including ''La Porta Ermetica''. I saw also two compilations of live tracks in your bandcamp and recently you contributed a track to the very interesting sampler of the Flight Recorder label,''Obliged to Space''.
 How do you keep being so productive,releasing very interesting and excellent stuff  in such a short period ?

ALESSANDRO PARISI : You maybe saw 3 albums released in 6 months but their production required 3 years! So I don't think I'm such a productive artist to be recognized for.
It is just a late-trick of label releasing coincidence that made this ambiguous situation.

- When did you start to write songs and involve with music generally ?

ALESSANDRO PARISII : I started writing in 2005. I did my first production steps in electro-funk scene with DMT SYNTH, my first duo music project, that lasted till 2009.
Generally, I was involved in music because of my mom, a pianist and church organist that grew me up with baroque classical music.

- Are there any DMT SYNTH recordings to listen somewhere?

ALESSANDRO PARISI : Not more than what you can find on youtube. We really enjoyed playing live a lot of unreleased stuff.
It was more a funny experiment of womp-womp digital basslines with 90's vocal samples than a real production project.


- Talking with Gianni Vercetti of Giallo Disco records,described your music as ''retrofuturistic/Historical disco, pure analogue sound with melodies that carry us back to the Italian history''. Does he mean musical history ?

ALESSANDRO PARISI : I suppose my influences took me to this retro-futuristic style.
I've a deep passion in ancient history that brings my music to the past with a sci-fi touch. That's what I call 'ancient steampunk'.
I suppose there is no real difference between music history and human history since music is made by human.

- Also in Italy's ground religion and mysticism had always been finding a fertile place to develop changing the world's history.

ALESSANDRO PARISI : Italy was the first area where the Christian religion reached in a social and political level during the Roman empire.
Because of this, all pagan cults and esoteric arts were buried in the underground septs but they kept alive in the millenniums.
Nowadays it is very easy to find occult material...I can say actually that is the occult material that looks for people!
I'm very fascinated by occult and esoterism since my childhood so I see my music as a direct consequence of this passion.
- Explain us what ''Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem'' we see under your name in your bandcamp,means ?
ALESSANDRO PARISI : Originally V.I.T.R.I.O.L.U.M. 'Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultum Lapidem Veram Medicinam' was the latin form in the alchemist literature to describe the alchemic work.
''Dig in your inner self to find the knowledge, the outer is just your own shadow''.
A great film on real alchemy work is " The Holy Mountain" by Jodorowsky.

- References to alchemism,occult and superficial are in all your three albums . Would you tell us about the thematology that inspired each one of your three releases ? ''Draconia'',''Hic Sunt Leones'' and especially ''La porta Ermetica''.

ALESSANDRO PARISI: ''Draconia'' was inspired by sci-fi and aliens.
I imagined a reptilian society from another space/time dimension and their spiritual evolution that brought them to contact human beings sharing their experience
in order to help us to evolve.
''Hic Sunt Leones'' is a story about secret ancient technologies hidden to public domain by dark forces to keep us under control and stop the evolution chaining us in our psychological prison.
''La Porta Ermetica'' is a Roman alchemic monument represented by a 'magic door',
I devolved the entire concept on the alchemic work to the passing-through instruction, as I wrote before.
It is a fascinating monument, today located in piazza Vittorio in Rome but originally moved from a rich family house (villa Palombara) destroyed as years went by.
There is no official explanation except the literature interpretation of the door inscriptions and the only way to pass the sentilens guard (called 'Bos') is "Si sedes non iS",
literally "If you sit, you don't pass" and backword reading "If you don't sit, you pass" where 'sit' means the passive work, the opposite of the V.I.T.R.I.O.L. virtue way.

- How the collaboration in ''Centrum In Trigono Centri '' with the Italian darkwave Princess MUSHY occured?

ALESSANDRO PARISI : I met princess Mushy at Muzak, a Roman club where she was performing a live act.
We had many common friends so we got in touch the year I was composing this album.
I needed a spiritual, pure, dark female vocal for my track and then I found her like a magic gift from destiny.
I was very lucky and honoured to receive her collaboration and I think she performed one of her best vocal acts for my track.

- Do you play this music live ? And how is received by the live audience ?

ALESSANDRO PARISI : Yes I do. Up to now, I have played,in Milan, Rome, Venice and Zurich. My next live performance will be Paris (16th November) and Madrid (28th February 2014).
Honestly I don't give much attention to the reaction while I'm playing, because I'm deeply concentrated and I rarely look at the people in front of me (also, I'm shy),
I received good feedback so I hope the reaction is cool but I leave the comments to the listeners.

- Are you preparing any future album releases,at the moment?

ALESSANDRO PARISI : I have scheduled 2 Ep coming out, a 4 track collaboration with Adamennon, italian metal musician, on Flight Recorder and the other one will be on Love Blast.
I have also a experimental ambient soundscape tape release for SangoPlasmo and
a pair of singles in various artists releases. Next year I will probably write a new album but for now I prefer to focus on my live performance to spread my three albums.

-Any future collaborations with singers after the succesful ones with Mushy's and Andrea Noces's ?
ALESSANDRO PARISI:At the moment I'm not planning any other vocal collaboration, but I'm working on something secret about vocals.

- Seventies electronica is a strong element in your music. What Alessandro Parisi used to listen after growing up with baroque classical music and what now..
ALESSANDRO PARISI : Honestly I believe Eighties electronica is a strong element in my music, seventies were not my age, I born in mid 80's and I feel more in touch with glam fat electro-italo disco than prog-rock psychedelic electronic..Actually currently I'm listening symphonic/epic metal, religious folk songs and ambient dream soundscapes....


My top 12 albums since now (not in particular order)
1. The Flight Of The Navigator OST by Alan Silvestri
2. Rocky IV OST by Vince DiCola
3. Oxygene 7-13 by Jean-Michel Jarre
4. The Legend of Zelda - Ocarina of Time by Koji Kondo
5. Music for the Jilted Generation by The Prodigy
6. Homework by Daft Punk
7. The Night of the Illuminati by Squadra Blanco
8. De Originele Filmmuziek Van Schaduw Horizon by Sammy Osmo
9. Future Generation by Laserdance
10. Tango by Matia Bazar
11. All tracks by Something Completely Different(..scuse me?)
12. Canone degli Spazi - Roberto Cacciapaglia

Discography :
-Draconia (Lux Recrecords)
Το ντεμπούτο του καλλιτέχνη. Τόσο επικό που σου κόβεται η ανάσα,αναδεικνύει για άλλη μια φορά την παρεξηγημένη ομορφιά του αναλογικού ηλεκτρονικού ήχου,που εδώ κατασκευάζει ένα τελείως εξωπραγματικό και Φανταστικό κόσμο.
Μέσα από τους τίτλους και χρησιμοποιώντας τη φαντασία του,ο ακροατής προκαλείται να φτιάξει στο μυαλό του, μια ταινία με υπερφυσικά όντα που ετοιμάζονται να κατακτήσουν τον πλανήτη είτε για καλό είτε για κακό ( οι γνώμες διίστανται στους κύκλους σχετικά με τους Δρακονιανούς) και τον μυστικό πόλεμο που θα διεξαχθεί. 
Μουσική για μια μυστική Διαστημική εποποιία,κοντά στη σφαίρα της Φαντασίας αλλά και μια αλληγορία με τις κυρίαρχες σκοτεινές Δυνάμεις του πλανήτη. Το κινηματογραφικότερο άλμπουμ του συνθέτη ..
Ουσιαστικά  είναι πλέον η μόνη μουσική υπόκρουση με την οποία μπορώ να πορευτώ στο Διάστημα αυτές τις μέρες...

- Hic Sunt Leones ( Minimal Rome)
Το '' Εδώ κείτονται Δράκοι'' όπως είναι η αγγλική μετάφραση αυτής της αινιγματικής Λατινικής πρότασης που βάφτισε το συγκεκριμένο δεύτερο άλμπουμ, αγγίζει τα όρια του παραμυθιού και αν και κινείται στον ίδιο ηλεκτρονικό άξονα με το ντεμπούτο του, είναι περισσότερο νοσταλγικό,εξωτικό και ρυθμικό από όσα έχει δημιουργήσει μέχρι σήμερα εμπλουτισμένο με μικρές tribal και ανατολίτικες αναφορές.
Διακρίνω την επική συναισθηματική φόρτιση της μουσικής των Fantasy ηλεκτρονικών παιχνιδοπαραμυθιών νομίζει κανείς ότι γράφτηκε για ένα τέτοιο. 
Επίσης,το ''Gabriel΄s Horn '' που κλείνει το άλμπουμ, είναι το ουσιαστικά το πρώτο τραγούδι του καλλιτέχνη.Η χαρακτηριστική φωνή της Andrea Noce, βάζει την υπογραφή της δίνοντας ένα πολύ όμορφο, νοσταλγικό φινάλε.

  


  -La Porta Ermetica e.p. ( GialloDisco records)
Η πιο πρόσφατη ηχογράφηση του καλλιτέχνη,διαφέρει σε θεματολογία αλλά όχι σε μουσικό επίπεδο από τις τρεις προηγούμενες κυκλοφορίες της εταιρείας. Περισσότερο σκοτεινό και αυστηρότερο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα το ολοκληρωμένο e.p., περιλαμβάνει 7 συνθέσεις με τίτλους στα Λατινικά παρμένους από τις επιγραφές που είναι αναρτημένες στην περίφημη Αλχημική Πόρτα (Porta Alchemica ), ενός μνημείου του οποίου η σημασία θα χρειαζόταν πολύς χρόνος και μελέτη για να κατανοηθεί πλήρως. 
Η μουσική «μυρίζει» μυστήριο και σε υποβάλλει σε περιβάλλον σκοτεινό και άγνωστο. 
 Το περιβάλλον ρυθμικό πλαίσιο,γεμίζει με Δέος τον ακροατή αλλά και το δημιουργό απέναντι στα μυστήρια της χαμένης γνώσης. 
Σε απόλυτη ισορροπία με τις πολύ όμορφες,κατανυκτικές μελωδίες που χαρακτηρίζουν κάθε σύνθεση,συνοδεύουν τον ακροατή,να περάσει τον ''Δράκο των Εσπερίδων'', ξεκινώντας είτε ένα ιστορικό ταξίδι  παρατήρησης,μελέτης και αποσυμβολισμού της Αλχημικής Πόρτας, είτε ένα βαθύ,εσωτερικό ταξίδι αυτογνωσίας.
Ένα καθηλωτικό,συναρπαστικό ,δύσκολο ταξίδι αλλά όπως προκύπτει από την επική μελωδία, του σχεδόν αριστουργηματικού ''Azot Et Ignis'', τόσο στην πρωτότυπη όσο και στο πανέμορφο ,επικότερο remix του Gianni Vercetti,σε γεμίζει με συναισθήματα ελπίδας,αισιοδοξίας και ηρεμίας. 
Η χαρακτηριστική φωνή της Mushy στο ''Centrum In Trigono Centri '' σφραγίζει τη μυστικιστική ατμόσφαιρα του δίσκου.
Το e.p. κυκλοφορεί επίσημα σε δύο εβδομάδες σε cd και 12''. Το cd περιέχει τρεις συνθέσεις παραπάνω αλλά το 12'' έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ανακατασκευή του ''Hesperius Draco'' από τον Brassica.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom