Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Safe in the hands of music_The 2018 Annual report: The 2018 singles top100_26-50



26-50
 
26.Fame And Gold – MARVA VON THEO
27.Muslim, Jewish Resistance – MARK RIBOTS CERAMIC DOG
28.I Shall Love 2 - JULIA HOLTER
29.Got A Light – WHISPERING SONS
30.Maria Tambien – KHRUANGBIN
31.Respect The Labourers – PRINCESS CHELSEA
32.Deridium Rail – THOUSAND FOOT WHALE CLAW
33.It Rains Without You – AH! KOSMOS
34.Stars Align – BELLY
35.Drink And Glide – SNAPPED ANKLES
36.Everlastingly Yours - PIROSHKA
37.Dance Your Life Away – AUDIOBOOKS
38.How Did This Happen? - BODEGA
39.Azzaman – IMARHAN
40.Fall Asleep – BIG JOANIE
41.Suspirium – THOM YORKE
42.Oh Brave New World – THE SPACE LADY
43.These 3 Things – OUGHT
44.Mother Maybe – KADHJA BONET
45.Cactus – TELEMAN
46.The Bug Collector – HALEY HEYNDERICKX
47.Only You – THEOPHILOUS ft. TAME IMPALA
48.ΠαράθυροΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
49.Coral - RUBIO
50.This Town – TA TOY BOY

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

My hit parade_The 2022 Annual report: Phase 1_The albums: Vol.20_10

«It’s me vs. the Black hole at the centre of the Galaxy/ Who we are vs. Who we’d like to be/Get ready for the Fight of the Century» 10. Extreme – MOLLY NILSSON (Night School) « ''It’s a record about power. About how to fight it, how to take it and how to share it.'' Το δέκατο άλμπουμ της Μolly Nilsson, μοιράζει τη Δύναμη με έντεκα γερά τραγούδια εμψύχωσης για τον καθένα, με ποπ περιβάλλουσα που αντλεί επιρροή από την εμπορική ποπ και ροκ των '80'ς αλλά με τελείως διαφορετική δυναμική και νόημα. Στεκόμαστε όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Έντεκα τραγούδια που απελευθερώνουν λιγότερη οργή, περισσότερο συναίσθημα και αισιοδοξία, άπλετη αυτοπεποίθηση και κυρίως, όλα τα παραπάνω συναισθήματα μεταφέρονται στον ακροατή ο οποίος μετά μπορεί να φαντασιώνεται συναυλίες της Molly Nilsson σε στάδια συντονισμένος με την ενέργεια που θα ξεχύνεται από τα ηχεία, να τραγουδά τα ρεφρέν ακόμα και αν δεν τον αφορούν και να αποκτά αυτό που η ποπ υπόσχεται πάντα. Μόνο που εδώ τα συναισ

Death And Vanilla: Δύο τραγούδια για το Χειμώνα.

 Ένα από τα ευχάριστα νέα της προηγούμενης χρονιάς ήταν η ανακοίνωση του καινούριου άλμπουμ των Σουηδών ονειρομαστόρων DEATH AND VANILLA . Πέρασαν τρία χρόνια όταν είχαν κυκλοφορήσει το τρίτο άλμπουμ τους (ή πέμπτο τους αν λογαριάσουμε και τα δύο σάουντρακ ανάμεσα στα στούντιο), '' Are You A Dreamer '', ωστόσο μετά τις κοσμογονικές αλλαγές στο ενδιάμεσο είχαμε σχεδόν ξεχάσει τις ονειρωδίες τους, κάτι που είναι ανάρμοστο. Το καινούριο άλμπουμ λέγεται '' Flicker' ' και δεν είδατε στα σινγκλ της χρονιάς το τραγούδι που διάλεξαν για να μας προετοιμάσουν '' Find Your Illusion ''. Ακόμα αναρωτιόμαστε αν είναι αλήθεια ή είναι απλά ηχητική ψευδαίσθηση η τεράστια ομορφιά του τραγουδιού που αναδεικνύεται. Από το πρώτο δευτερόλεπτο οι θερμές, νοσταλγικές μελωδίες του τραγουδιού κυριαρχούν και υποβάλλουν άμεσα τον ακροατή σε μια τετράλεπτη μουσική δοκιμασία αντοχής ονειρικής φόρτισης. Είναι το ωραιότερο τραγούδι τους και προτιμώ να το μεταφέρω στις π

Atmospheres...Marva Von Theo / Emi Path live at St. Paul's Anglican Church Athens [18.3.2023]

Ο χώρος στην Τέχνη είναι από μόνος του μία ισχυρή παράμετρος για το πως ένα καλλιτεχνικό έργο θα συλληφθεί, θα επεξεργαστεί, θα αποτυπωθεί και στο τέλος θα ερμηνευτεί ενώπιον κοινού. Έχουν γίνει αρκετές παρεξηγήσεις στο παρελθόν από ακατάλληλους χώρους που έγιναν τροχοπέδη στο ερμηνευτικό μέρος του Καλλιτεχνικού έργου στη μουσική. Κάθε καλλιτέχνης νοιώθει καλύτερα σε ποιο χώρο θα αφήσει τη μουσική του να επικοινωνήσει με το κοινό. Φυσικά κάθε χώρος δεν είναι τίποτα αν δεν υπάρχουν και αυτοί που θα διαμορφώσουν την τελική ηχητική απόδοση λαμβάνοντας τις σχετικές παραμέτρους. Με αυτά στη σκέψη και με πλήρη συναίσθηση ότι ενδεχομένως στην τρίτη παρουσία μου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγ. Παύλου, να φύγω επίσης και πάλι με την εντύπωση, ότι ο χώρος δεν είναι ιδανικός τελικά ακόμα και για ηλεκτρονική μουσική βολεύτηκα στα άβολα στασίδια του Ναού και ήμουν έτοιμος να παρακολουθήσω ένα από τα πλέον αγαπημένα μου σχήματα στο χώρος της εγχώριας ηλεκτρονικής ποπ και μία καλλιτέχνιδα που δεν γ