Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Lonely Cat


Κάποτε το λέγαμε hauntology. Τώρα πια δεν πειράζει πως θα το αποκαλούμε γιατί κανείς δε δίνει σημασία στον ήχο και στη μουσική αν αυτή δεν συνοδεύεται από ρηχή κοσμικότητα, μεγαλόστομες δηλώσεις, «επαναστατικό» λόγο, εκκεντρικότητα στην εμφάνιση, έπαρση κλπ. Με λίγα λόγια αν δεν κάνει «κοινωνικό θόρυβο», αν δεν ενοχλεί την κατάλληλη στιγμή, αν δεν περιλαμβάνει σεξ ή δεν προωθείται από εταιρείες, κλίκες, κοινότητες κλπ, δεν υπάρχει στο μουσικό στερέωμα.

Η ''Μόνη Γάτα που Απέμεινε Στην Πόλη» εξόριστη από το χωριό με βαρύτατες κατηγορίες ότι ήταν « Η Πιο Ασυνήθιστη» εκεί και γι' αυτό μια πολύ κακή επιρροή στα υπόλοιπα «ζώα», έρχεται σε άσχημες εποχές όπου ο λειτουργικός μουσικός μανδύας της έννοιας «Πόλη» είναι αόρατος απέναντι στον θόρυβο από μουσική σε αποσύνθεση και ημιμάθεια.

Οι επικλήσεις της σε «Αμόλυντους Προγόνους» δεν εμφανίζονται σε κανένα timeline, ωστόσο αν και μη αποτελεσματικές κουβαλάνε μυστήριο, εξωτικές dub ρυθμολογίες που το αυτί δεν μπορεί να «φακελώσει». Οι βόλτες της στους δρόμους φαίνονται σαν κύματα γκρίζου φωτός αλλά αν πλησιάσει κανείς ακούει λούπες από παλαιότερες μέρες σε νοσταλγικά fade-in και fade-out κάτω από το άγρυπνο μάτι πολύ κακών πνευμάτων που ζηλεύουν τη χάρη της. Τη ίδια στιγμή, στο «Μάτι Του Ήλιου» η Πόρτα είναι κενή αλλά όχι από Αντίληψη και Θερμά κύματα. Χορωδιακά συμπλέουν με συνεχή ηχητικά μετακυλίσματα και αρχαίες φωνές από τις παλιές Φεγγαροαποικίες. Αν και «στο τέλος γίνονται όλα εντελώς Γκρι» αυτό δεν είναι κάτι απαραίτητα απογοητευτικό. Η συχνότητα του χρώματος διαθέτει ένα ευρύ φάσμα παλίμψηστων φωνών από το παρελθόν, ο ήχος εκεί ακούγεται πυκνός αλλά ελαφρύς και όταν τελειώνει αυτή η εξωδιαστατική ηχητική προβολή παραμένω για αρκετή ώρα στο «Κανάλι»  για άλλη μια φορά γεμάτος ευγνωμοσύνη για την Ηχητική Θαλπωρή που προσφέρει άλλος ένας καινούριος θαυμαστός δίσκος της πιο ξεχωριστής μουσικής Λέσχης/Στοάς/Κλίκας/Κοινότητας ενάντια στη μουσική αντιμουσικότητα της εποχής. Και μάλιστα για να καταλάβετε το μέγεθος θαυμασμού ακόμα δεν ολοκλήρωσα την πρώτη ακρόαση και όλες αυτές οι σκέψεις ξεπηδούν από μέσα μου. 

Μετάφραση: Το καινούριο, εικοστό δεύτερο (με επιφύλαξη), άλμπουμ των MOON WIRING CLUB τιτλοφορείται ''The Only Cat Left In Town'' και ακολουθεί την ηχητική περιπλάνηση του προηγούμενου ''The Most Unusual Cat In The Village'' με 4 δεκάλεπτες συνθέσεις από την φασματική πλευρά του κόσμου. Πρόκειται για ένα ακόμα θαυμάσιο άλμπουμ που δίνει νόημα στην ambient ευρείας πτητικότητας και στην ηλεκτρονική στρωματογραφία με νοτισμένη Γοτθικότητα που δεν έχει όμοιο του σε αυτές τις διαστάσεις.

« Quite possibly the sister album to The Most Unusual Cat in the Village (GEpH014LP) THE ONLY CAT LEFT IN TOWN features 4 long-form multi-temporal compositions that elongate accepted components into a psychedelic baroque gothic sludge-rock sunken-techno rolling ebb tide of eternal grey-green mist.

If you’ve ever attempted to summon up an immaculate ancestor to facilitate a phantom baroque catwalk in the dead centre of town whilst malevolent entities gaze on from the other side of the mirror, then THE ONLY CAT LEFT IN TOWN is unquestionably the album for YE» (Moon Wiring Club, 2021?)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom