Αφησα την ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ,γυρω στις δυο και μιση ,με τον KODE 9 να παιζει ακομα γρηγορους,σκοτεινους, εκρηκτικους ρυθμους, που σου εκοβαν τα αυτια και εκαναν το πιστο πληθος που στοιβαχτηκε στην ανυποφορη, για τετοιου μεγεθους καλλιτεχνες,''καλυβα'' του ΠΑΛΑΜΑ,να χυνει τονους ιδρωτα και να εκστασιαζεται ,στο καλυτερο ντι τζει σετ που παρακολουθησα, εστω και για λιγο, τα τελευταια χρονια.
Η τριτη μερα του SYNCH,ξεκινησε με γκολ απο τα αποδυτηρια.Οι STEREOLAB ,νωρις το απογευμα,για δευτερη φορα στην Ελλαδα ,μετα την αλησμονητη εμφανιση στις 07-09-1996,ικανοποιησαν τους απλους θαυμαστες τους αλλα απογειωσαν το φανατικο τους κοινο, που αν και ολιγαριθμο , ειναι ακομα πιστο. Η Laetitia,γλυκυτερη απο ποτε,και η υπολοιπη μπαντα σε μεγαλα κεφια,απο το πρωτο λεπτο κιολας ,αρχισαν να στελνουν κοσμο στο φεγγαρι παιζοντας παλια αγαπημενα αλλα και καταπληκτικα καινουρια.Ειναι σε ανακαμψη τα τελευταια χρονια ,και ακουγονται καλυτεροι, ωριμοτεροι,μεστοτεροι.
Τους PONI HOAX ,πριν απο το Synch,δεν τους ηξερε σχεδον κανενας.Μετα ομως απο το καταιγιστικο,δυναμικο, ηλεκτρο ροκ που επαιξαν, πολλοι θα τους βαλουν στο χαρτη, σαν μια, οχι απλα υποσχομενη μπαντα της Γαλλικης σκηνης, αλλα, σαν μια απο τις καλυτερες Ευρωπαικες μπαντες που χαρακτηριζουν ηδη ,τον ηχο που θελουμε να επικρατησει στη Γηραια Ηπειρο αυτη τη δεκαετια.Πολυ καλυτεροι απο τους δισκους τους ,δε σταματησαν λεπτο να ειναι εκρηκτικοι και αφησαν με το στομα ανοικτο ,ακομα και αυτους που τους ηξεραν. Ηταν η αποκαλυψη του Φεστιβαλ ..
Απο 'κει και υστερα ,η ROISIN MURPHΥ,συγκεντρωσε τον περισσοτερο κοσμο,και ενθουσιασε.Μια χρυση μετριοτητα,με αψογη σκηνικη παρουσια που αντισταθμιζει τα πολυδουλεμενα αλλα και λιγο βαρετα τραγουδια της,ουσιαστικα ηταν η πιο κερδοφορα συναυλια του φεστιβαλ αν υπολογισει κανεις οτι παρα πολυς κοσμος ηρθε μονο γι αυτην. Εμεινα ενα μισαωρο,να μου φυγει η περιεργεια, και μετα γρηγορα γρηγορα πηγα στην αλλη σκηνη οπου ευτυχως, προλαβα να θαυμασω τη δεξιοτεχνια και το συναρπαστικο ταξιδι στους ηχους και τους ρυθμους,που μας προσφεραν οι KIERAN HEBDEN και STEVE REID. Ειναι σκετη απολαυση να βλεπεις δυο μετρ στα ειδη τους ,απλα να παιζουν και να παραγουν τοσο συναρπαστικη μουσικη.
Οσο για τους CARTER/TUTTI,ενοιωσα μια μικρη απογοητευση βλεποντας τους . Μου αρεσε παρα πολυ η ιδιαιτερη,ηδονιστικη ηλεκτροποπ που εκαναν μεταξυ 1983-1993 ως CHRIS AND COSEY . Ομως δε εβγαλα, ουτε νοημα ουτε συναισθημα ,απο το σκοτεινη ,ατμοσφαιρικη μουσικη που επαιξαν και εφυγα στα μισα.
Αν και ο PILOOSKI , λιγο πριν τελειωσει η ROISIN MURPHY ειχε θαμωνες μονο μελη των PONI HOAX και της παρεας τους ,μετα το τελος της συναυλιας στον ΠΑΛΑΜΑ γινοταν το σωσε.
Το σωσε εγινε και στον KODE 9 , μονο που το τσαχπινικο σετ του PILOOSKI ειχε δωσει τη θεση του στο σκοτεινο,υπερηχητικο θηριο του αδιαφιλονικητου ηγετη /κλειδοκρατορα του Dubstep.Μουσικη που εκφραζει την αγρια ,σκοτεινη παρακμιακη πραγματικοτητα των συγχρονων πολεων. Ηταν το μουσικο ειδος ,που ουσιαστικα μας θυμισε γιατι πρεπει να υπαρχουν φεστιβαλ σαν το Synch.
Ενος φεστιβαλ που, περα απο τον ηχο της κεντρικης σκηνης , το στριμωγμα χωρις εξαερισμο και ενα καλυτερο αυριο, στο κτιριο του ΠΑΛΑΜΑ,την ''κοιλια'' της πρωτης μερας ,το οχι και τοσο πετυχημενο απλωμα των εκδηλωσεων τη δευτερη μερα και τα οχι και τοσο απαραιτητα πρωτα ονοματα (θα μπορουσε να γινει καλυτερη επιλογη ) ,και φετος απεδειξε οτι ειναι μπροστα απο οποιαδηποτε μουσικη διοργανωση θα γινει φετος. Απλα οι υπευθυνοι θα πρεπει να προσεξουν περισσοτερα πραγματα του χρονου...
Η τριτη μερα του SYNCH,ξεκινησε με γκολ απο τα αποδυτηρια.Οι STEREOLAB ,νωρις το απογευμα,για δευτερη φορα στην Ελλαδα ,μετα την αλησμονητη εμφανιση στις 07-09-1996,ικανοποιησαν τους απλους θαυμαστες τους αλλα απογειωσαν το φανατικο τους κοινο, που αν και ολιγαριθμο , ειναι ακομα πιστο. Η Laetitia,γλυκυτερη απο ποτε,και η υπολοιπη μπαντα σε μεγαλα κεφια,απο το πρωτο λεπτο κιολας ,αρχισαν να στελνουν κοσμο στο φεγγαρι παιζοντας παλια αγαπημενα αλλα και καταπληκτικα καινουρια.Ειναι σε ανακαμψη τα τελευταια χρονια ,και ακουγονται καλυτεροι, ωριμοτεροι,μεστοτεροι.
Τους PONI HOAX ,πριν απο το Synch,δεν τους ηξερε σχεδον κανενας.Μετα ομως απο το καταιγιστικο,δυναμικο, ηλεκτρο ροκ που επαιξαν, πολλοι θα τους βαλουν στο χαρτη, σαν μια, οχι απλα υποσχομενη μπαντα της Γαλλικης σκηνης, αλλα, σαν μια απο τις καλυτερες Ευρωπαικες μπαντες που χαρακτηριζουν ηδη ,τον ηχο που θελουμε να επικρατησει στη Γηραια Ηπειρο αυτη τη δεκαετια.Πολυ καλυτεροι απο τους δισκους τους ,δε σταματησαν λεπτο να ειναι εκρηκτικοι και αφησαν με το στομα ανοικτο ,ακομα και αυτους που τους ηξεραν. Ηταν η αποκαλυψη του Φεστιβαλ ..
Απο 'κει και υστερα ,η ROISIN MURPHΥ,συγκεντρωσε τον περισσοτερο κοσμο,και ενθουσιασε.Μια χρυση μετριοτητα,με αψογη σκηνικη παρουσια που αντισταθμιζει τα πολυδουλεμενα αλλα και λιγο βαρετα τραγουδια της,ουσιαστικα ηταν η πιο κερδοφορα συναυλια του φεστιβαλ αν υπολογισει κανεις οτι παρα πολυς κοσμος ηρθε μονο γι αυτην. Εμεινα ενα μισαωρο,να μου φυγει η περιεργεια, και μετα γρηγορα γρηγορα πηγα στην αλλη σκηνη οπου ευτυχως, προλαβα να θαυμασω τη δεξιοτεχνια και το συναρπαστικο ταξιδι στους ηχους και τους ρυθμους,που μας προσφεραν οι KIERAN HEBDEN και STEVE REID. Ειναι σκετη απολαυση να βλεπεις δυο μετρ στα ειδη τους ,απλα να παιζουν και να παραγουν τοσο συναρπαστικη μουσικη.
Οσο για τους CARTER/TUTTI,ενοιωσα μια μικρη απογοητευση βλεποντας τους . Μου αρεσε παρα πολυ η ιδιαιτερη,ηδονιστικη ηλεκτροποπ που εκαναν μεταξυ 1983-1993 ως CHRIS AND COSEY . Ομως δε εβγαλα, ουτε νοημα ουτε συναισθημα ,απο το σκοτεινη ,ατμοσφαιρικη μουσικη που επαιξαν και εφυγα στα μισα.
Αν και ο PILOOSKI , λιγο πριν τελειωσει η ROISIN MURPHY ειχε θαμωνες μονο μελη των PONI HOAX και της παρεας τους ,μετα το τελος της συναυλιας στον ΠΑΛΑΜΑ γινοταν το σωσε.
Το σωσε εγινε και στον KODE 9 , μονο που το τσαχπινικο σετ του PILOOSKI ειχε δωσει τη θεση του στο σκοτεινο,υπερηχητικο θηριο του αδιαφιλονικητου ηγετη /κλειδοκρατορα του Dubstep.Μουσικη που εκφραζει την αγρια ,σκοτεινη παρακμιακη πραγματικοτητα των συγχρονων πολεων. Ηταν το μουσικο ειδος ,που ουσιαστικα μας θυμισε γιατι πρεπει να υπαρχουν φεστιβαλ σαν το Synch.
Ενος φεστιβαλ που, περα απο τον ηχο της κεντρικης σκηνης , το στριμωγμα χωρις εξαερισμο και ενα καλυτερο αυριο, στο κτιριο του ΠΑΛΑΜΑ,την ''κοιλια'' της πρωτης μερας ,το οχι και τοσο πετυχημενο απλωμα των εκδηλωσεων τη δευτερη μερα και τα οχι και τοσο απαραιτητα πρωτα ονοματα (θα μπορουσε να γινει καλυτερη επιλογη ) ,και φετος απεδειξε οτι ειναι μπροστα απο οποιαδηποτε μουσικη διοργανωση θα γινει φετος. Απλα οι υπευθυνοι θα πρεπει να προσεξουν περισσοτερα πραγματα του χρονου...
Σχόλια