Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Gospel....


Το πρωτοάκουσα σαν σήμα εκπομπής,πίσω στα 1984. Οι '' Απόηχοι'' του Αργύρη Ζήλου ήταν η απόλυτη επιρροή πάνω μου σαν μουσικό Ον.Όσο και να άκουγα φανατικά Πετρίδη ή Δασκαλόπουλο ,οι εκπομπές του Α.Ζήλου ήταν η απόλυτη ραδιοφωνική εμπειρία,για μένα. Παραγωγές μέσα από την πρώτη γραμμή του άγνωστου, καινούριου, σχεδόν ατελείωτου μεταπανκ κόσμου,έργα που γεννήθηκαν για να στιγματίσουν υπογείως μια πλαστική ,άθλια εποχή.Το αν έχω καλές αναμνήσεις από αυτήτη δεκαετία οφείλεται και στα συγκροτήματα που ανακάλυπτα μέσω αυτής αλλά και των υπόλοιπων εκπομπών του Αργύρη.
Για χρόνια η βαριά μπασσογραμμή ,τα break στα κρουστά, οι μυστηριώδης, φευγαλέα, απόκοσμη ανατολίτικη (?) μελωδία στην αρχή αλλά και στη διάρκεια του δεκάλεπτου έπους, ήταν στο μυαλό μου άγνωστα αλλά επίμονα.Όταν έμαθα (δε θυμάμαι,πως),ότι το κομμάτι ήταν των 23 SKIDOO και είχε τίτλο '' The Gospel Comes To New Guinea'',χάρηκα και αναζήτησα το τραγούδι μα δεν το έβρισκα πουθενά....
Φυσικά με το Διαδίκτυο βρίσκεις τα πάντα..Οπότε κοσμεί μια από τις καλύτερες γωνίες του Σπιτιού στις συνθέσεις που στάθηκαν καθοριστικές για τις μουσικές μου αποκλίσεις.
Το γκρίζο, βαρύ,υγρό,εξωτικό,γεμάτο ένταση και ελεγχόμενα ξεσπάσματα εξωδιαστατικό φανκ με ήχους ομιλίες και θορύβους που νομίζεις ότι προέρχονται από σκοτεινές ,φρικιαστικές τελετουργίες κάπου στον Ειρηνικό ή κάπου στο Διάστημα σε έναν ακρινό Γαλαξία,παραμένει αξεπέραστο. 
Οι βαθιές,πυκνές και υποβλητικές ρυθμικές γραμμές του μπάσσου σε συνδυασμό με τα οργιώδη κρουστά που λένε να εκτροχιαστούν αλλά κρατάνε τη σύνθεση σε μια αυστηρή,πειθαρχημένη τάξη καθώς και με free-jazz, έθνικ και ambient στολίδια, μυστηριώδεις ομίλιες και τελετουργικού ψαλμοί από τη Ζούγκλα  που τρυπούν το υποσυνείδητο, συνθέτουν το απόλυτο soundtrack μυστηρίου που ακούτε στο μυαλό σας και εισρέει σε όλο σας το είναι...Απλά Αριστούργημα..
Η δεύτερη πλευρά του 12'' που κυκλοφόρησε το 1981 από την Fetish, καλύπτεται από έναν  σαρωτικό ρυθμικό νεοκυματικό παιάνα που λέγεται '' Last Words'' και είναι κάτι που :
1. Θα πουλούσαν την ψυχή τους για γράψουν, τα επίσης εξαιρετικά και με τρομερό ήχο κλπ,αλλά ανοργασμικά μαθητούδια της Νεοϋορκέζικης σκηνής των LCD SOUNDSYSTEM, THE RAPRURE,RADIO 4,!!! κλπ.
2. Δίνει κάποιο δίκιο στον βετεράνο νιουγεϊβά,όταν βρίζει τα παραπάνω σχήματα και όλη τη σκηνή που αναπαλαίωσε το Βρετανικό post punk funk και Αμερικάνικο no wave.
Αναζητήστε το εδώ και μη το πολυμαρτυράτε γιατί έχει πέσει κυνήγι και τα ρίχνουν σα ζαλισμένα κοτόπουλα. 
Enhanced by Zemanta

Σχόλια

Ο χρήστης Raggedy Man είπε…
Πσσσσσσσσσς... Για κάτι τέτοια σε διαβάζω...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom