Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Music that mattered_The 2020 Annual report_Phase 1_120 Albums_4


 

4.The Slow Rush – TAME IMPALA (japan edition) (Island_Interscope_FictionCaroline International)



Ο Kevin Parker δεν ανήκει στη σφαίρα των μεγάλων και επιδραστικών καλλιτεχνών. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Τα μισά του τραγούδια αποτελούνται από δανεικά αποσπάσματα που ο ίδιος αγαπούσε μικρότερος. Και δεν το κρύβει. Ίσα ίσα. Έχει παραδεχθεί δημοσίως ότι δεν κάνει και κάτι σπουδαίο σε σύγκριση με αυτούς που θαυμάζει. Με τη σειρά μου τον θαυμάζω γιατί ξέρει που βρίσκεται. Ξέρει που πατά και δεν είναι φαντασμένος. Επίσης ηγείται ενός από τα σπουδαιότερα σχήματα του πλανήτη τα τελευταία δέκα χρόνια, οι δίσκοι του είναι λίγοι αλλά είναι αξιοθαύμαστοι για την ποσότητα αγάπης, αφοσίωσης αλλά και φρέσκου ήχου περιέχουν. Δεν ανοίγουν δρόμους αλλά τονίζουν τα καλύτερα σημεία της μουσικής που θαυμάζει και απλά είναι πηγές σπουδαίας και ευφάνταστης ενορχήστρωσης που φτάνουν να διαμορφώσουν μια προσωπική υπογραφή και σφραγίδα.

Ο Kevin Parker γνωρίζει τα μηχανήματα του, έχει καλή μουσική παιδεία και έχει ξεπεράσει προ πολλού το «μαθητικό» στάδιο. Σαν χαρακτήρας είναι αφοσιωμένος, καλό παιδί, ήρεμος και όχι ο «συννεφιασμένος» καλλιτέχνης ή ο οργίλος ράπερ ή ρόκερ που «πολεμά» το σύστημα και άλλα γραφικά. Για τη '70'ς ροκ νοοτροπία είναι τόσο «φλώρος» όσο δεν πάει. Για την ποπ είναι ένας μακρυμάλλης χιπστεράς, για την χιπστερίζουσα νεολαία κάθε δίσκος του είναι χειρότερος από τον πρώτο. Τον οποίο βέβαια τον ανακάλυψαν ένα χρόνο μετά την την κυκλοφορία του.

Ωστόσο είναι ένας μουσικός με ευρεία απήχηση σε συναδέλφους του. Ράπερ, φρικιά, ποπ, indies ακόμα και η Rihanna τον αγαπάνε και τον θέλουν δίπλα τους. Η ικανότητα του να χειραγωγεί τους ήχους, τις μελωδίες και να κάνει προσβάσιμα τραγούδια αλλά και τόσο ακριβή και αξιαγάπητα, είναι πολύτιμη γι' αυτούς.

Το κακό είναι ότι δίνει λίγη παραπάνω σημασία «στο τι θα πει ο κόσμος» ύστερα από την επιτυχία του ''Currents'' (no.9, 2015)

Πέρασαν αρκετά χρόνια μέχρι να αρχίσουν να διαδίδονται φήμες για καινούριο άλμπουμ. Το 2019 ήταν η χρονιά που είδαμε μερικά καταπληκτικά σίνγκλ να βγαίνουν από το σχήμα όμως οι γκρίνιες υπήρχαν, κάτι που προφανώς ώθησε τον Parker να αφήσει την κυκλοφορία πίσω για λίγο ακόμα.

Τελικά το 2020, αρχές, το άλμπουμ κυκλοφορεί. Το υποδέχθηκα με ιδιαίτερο ενθουσιασμό θυμάμαι κι ας μην είχε το ''Patience'' ( η Γιαπωνέζικη εκδοχή το είχε και γι' αυτό προτείνουμε τη συγκεκριμένη σαν πιο ολοκληρωμένη εκδοχή). Αλλά έπρεπε να το ακούσω λίγο ακόμα για να αποκαλυφθούν ακόμα περισσότερες αρετές γιατί οι συνθέσεις ήταν πλέον αρκετά πυκνές, η διάρκεια του άλμπουμ μεγαλύτερη, τα σίνγκλ έλαμπαν ακόμα και η αναμονή δεν ήταν και τόσο ευεργετική ως συνήθως. 

Αυτό που λείπει από το ''The Slow Rush'' είναι το ένστικτο και ο σταθερός παλμός του ''Curents'', όμως αυτό που το αντικαθιστά είναι περισσότερος έλεγχος, βάθος, βελτίωση και άρα ωριμότητα. Ο Kevin Parker μεγαλώνει και ακολουθεί και η μουσική του. Πλέον οι προθέσεις του δεν ήταν να  δημιουργήσει ένα απλά άψογο άλμπουμ. Αλλά και κάτι με διάρκεια. Και το κατάφερε.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom