Η πανδημία έχει τσακίσει τις συνήθειες μας, έχει αναγκάσει όλους μας να προσαρμοστούμε σε μία νέα διάσταση της πραγματικότητας που έχει προκαλέσει σύγχυση και (κακώς) συγκρίνεται με ανθρώπινα καθεστώτα.
Ωστόσο μπορεί να αποβεί και δημιουργική, με την προϋπόθεση, ότι η παρούσα «ανωμαλία» στη Δύναμη είναι παροδική και ότι ανοίγουμε νέους δρόμους διεξόδου.
Εννοείται ότι με τίποτε δεν θέλουμε να παραμείνει μόνιμα μια τέτοια κατάσταση, ωστόσο παρατηρούμε ότι ξεπηδούν ηχογραφήσεις ως αντίδραση σε αυτή.
Η Μάρσια τραγουδάει, γράφει στίχους και μουσική στους PLAYGROUND THEORY, Αθηναϊκού σχήματος, που από το 2009 αριθμεί τρία άλμπουμ στην Puzzle records και σχεδόν έτοιμη μία συλλογή με παλιά και νέα Remixes, B-sides και ένα καινούριο κομμάτι που γράφτηκε φέτος. Επίσης έχει συμμετάσχει και σε διάφορα σχήματα. Το 2021 και ενώ η πανδημία βαράει κόκκινο παντού ύστερα από ένα χρόνο παρουσίας, η Μάρσια παρουσιάζει τα δύο πρώτα της τραγούδια βασισμένα στους στίχους της.
Η ''Απομόνωση'' κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο και αμέσως έκανε αίσθηση παντού. Απαγγελία στα Ελληνικά με πλαίσιο ηλεκτρονικών σκοτεινών αποχρώσεων και στίχους που άμεσα δημιουργούν ξεκάθαρες εικόνες και ακτινογραφούν τη νέα αυτή διάσταση της πραγματικότητας μας. Παλιότερα θα λέγαμε ότι περιγράφουν ένα δυστοπικό μέλλον αλλά τελικά είναι μια ξεκάθαρη, περιεκτική περιγραφή του παρόντος μας.
Η ''Απομόνωση'' μας άγγιξε αρκετά, όπως είναι φυσικό άλλωστε, αλλά με το δεύτερο σίνγκλ ''Παιχνίδια Φωτός'' η σχέση μας με τη μουσική της Μάρσια αρχίζει και γίνεται στενότερη. Είναι ζωηρότερο από την ''Απομόνωση'' σε ρυθμούς και φωτεινές αναλαμπές και οι στίχοι είναι λιγότερο σκοτεινοί και περισσότερο θερμοί σε συναισθήματα. Περιγράφει μία καθημερινή συνήθεια αλλά της δίνει κινηματογραφική διάσταση που μεταφέρει στον ακροατή ξεκάθαρες εικόνες και ευχάριστη διάθεση που εναρμονίζεται με τις προθέσεις αλλά και τους όμορφους στίχους.
Υγιέστατη ποπ που προβάλλει Ελπίδα σε σκουρόχρωμο τοπίο, ένα παιχνίδισμα που μόνο φως αφήνει να το διαπερνά, ένα παιχνίδι φωτός που αναβοσβήνει στο σκοτάδι με τόνο στο ''αναβο''.
''Σπουδή'' στην πραγματικότητα περιγράφει το μουσικό της σχήμα η Μάρσια και η σπουδή αυτή κατέχει την απλότητα της κατάκτησης και της συνείδησης της πραγματικότητας. Θα έλεγα ότι η περίοδος της πανδημίας βρήκε το σάουντρακ της αλλά και όταν ξεπεράσουμε όλη αυτή την κατάσταση τα δύο αυτά τραγούδια θα έχουν αξία σαν μια σπουδαία, απέριττη και εμπνευσμένη καταγραφή πραγματικότητας.
Σχόλια