Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Volume Massimo_The 2019 annual report_Singles_1-20


Είναι το τελευταίο κομμάτι στο επίσημο παζλ/ανασκόπηση του 2019 για φέτος. Τα σινγκλ από το 1 έως 20. Αγαπημένα από τα αγαπημένα. Κάθε ένα από αυτά έχει συναισθηματικά μου αποθέματα που εμπιστεύτηκα στις νότες τους. Όπως όλες οι λίστες του Σπιτιού , κατ' επέκταση προσωπικές, δεν αποτελείται από τυχαία μουσική. Δεν υπάρχει τίποτε που να ξεκινά από το hype παρά μόνο από τις ακροάσεις τους όλη τη χρονιά. Η δεκαετία κλείνει με αυτή τη λίστα και χαίρομαι που θα μπούμε σε μια νέα αφήνοντας πίσω μας μία από τις χειρότερες δεκαετίες του να ζεις στην Ελλάδα. Ας είναι ένα κομμάτι Όασης αυτές οι λίστες για όποιον τις αναζητήσει και τις ακούσει. 
Το Σπίτι θα παραμείνει ανοιχτό και σε αυτή τη νέα δεκαετία. Περισσότερο από ποτέ... 
  1. Chasing The Light - MARIE DAVIDSON
  2. Andromeda - WEYES BLOOD
  3. Tarantula - BECK
  4. Details - BLACK BOX MEMORIES
  5. Venice Bitch - LANA DEL RAY
  6. Claustro - BURIAL
  7. Patience - TAME IMPALA
  8. Deranged For Rock & Roll - CHELSEA WOLFE
  9. Not - BIG THIEF
  10. Future Shade - BLACK MOUNTAIN
  11. Send Me A Vision - BOY HARSHER
  12. Inhale_Exhale - ANNA MEREDITH
  13. Tarhatazed - MDOU MOCTAR
  14. Wild Time - WEYES BLOOD
  15. Malembe - KOKOKO!
  16. Hollywood - NICK CAVE & THE BAD SEEDS
  17. Jogging - RICHARD DAWSON
  18. Ocean Wave - DESPERATE JOURNALIST
  19. Summon The Fire - THE COMET IS COMING
  20. Embrace This Madness - MARVA VON THEO


Και η mixcloud εκδοχή:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

My hit parade_The 2022 Annual report: Phase 1_The albums: Vol.20_10

«It’s me vs. the Black hole at the centre of the Galaxy/ Who we are vs. Who we’d like to be/Get ready for the Fight of the Century» 10. Extreme – MOLLY NILSSON (Night School) « ''It’s a record about power. About how to fight it, how to take it and how to share it.'' Το δέκατο άλμπουμ της Μolly Nilsson, μοιράζει τη Δύναμη με έντεκα γερά τραγούδια εμψύχωσης για τον καθένα, με ποπ περιβάλλουσα που αντλεί επιρροή από την εμπορική ποπ και ροκ των '80'ς αλλά με τελείως διαφορετική δυναμική και νόημα. Στεκόμαστε όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Έντεκα τραγούδια που απελευθερώνουν λιγότερη οργή, περισσότερο συναίσθημα και αισιοδοξία, άπλετη αυτοπεποίθηση και κυρίως, όλα τα παραπάνω συναισθήματα μεταφέρονται στον ακροατή ο οποίος μετά μπορεί να φαντασιώνεται συναυλίες της Molly Nilsson σε στάδια συντονισμένος με την ενέργεια που θα ξεχύνεται από τα ηχεία, να τραγουδά τα ρεφρέν ακόμα και αν δεν τον αφορούν και να αποκτά αυτό που η ποπ υπόσχεται πάντα. Μόνο που εδώ τα συναισ

Death And Vanilla: Δύο τραγούδια για το Χειμώνα.

 Ένα από τα ευχάριστα νέα της προηγούμενης χρονιάς ήταν η ανακοίνωση του καινούριου άλμπουμ των Σουηδών ονειρομαστόρων DEATH AND VANILLA . Πέρασαν τρία χρόνια όταν είχαν κυκλοφορήσει το τρίτο άλμπουμ τους (ή πέμπτο τους αν λογαριάσουμε και τα δύο σάουντρακ ανάμεσα στα στούντιο), '' Are You A Dreamer '', ωστόσο μετά τις κοσμογονικές αλλαγές στο ενδιάμεσο είχαμε σχεδόν ξεχάσει τις ονειρωδίες τους, κάτι που είναι ανάρμοστο. Το καινούριο άλμπουμ λέγεται '' Flicker' ' και δεν είδατε στα σινγκλ της χρονιάς το τραγούδι που διάλεξαν για να μας προετοιμάσουν '' Find Your Illusion ''. Ακόμα αναρωτιόμαστε αν είναι αλήθεια ή είναι απλά ηχητική ψευδαίσθηση η τεράστια ομορφιά του τραγουδιού που αναδεικνύεται. Από το πρώτο δευτερόλεπτο οι θερμές, νοσταλγικές μελωδίες του τραγουδιού κυριαρχούν και υποβάλλουν άμεσα τον ακροατή σε μια τετράλεπτη μουσική δοκιμασία αντοχής ονειρικής φόρτισης. Είναι το ωραιότερο τραγούδι τους και προτιμώ να το μεταφέρω στις π

Atmospheres...Marva Von Theo / Emi Path live at St. Paul's Anglican Church Athens [18.3.2023]

Ο χώρος στην Τέχνη είναι από μόνος του μία ισχυρή παράμετρος για το πως ένα καλλιτεχνικό έργο θα συλληφθεί, θα επεξεργαστεί, θα αποτυπωθεί και στο τέλος θα ερμηνευτεί ενώπιον κοινού. Έχουν γίνει αρκετές παρεξηγήσεις στο παρελθόν από ακατάλληλους χώρους που έγιναν τροχοπέδη στο ερμηνευτικό μέρος του Καλλιτεχνικού έργου στη μουσική. Κάθε καλλιτέχνης νοιώθει καλύτερα σε ποιο χώρο θα αφήσει τη μουσική του να επικοινωνήσει με το κοινό. Φυσικά κάθε χώρος δεν είναι τίποτα αν δεν υπάρχουν και αυτοί που θα διαμορφώσουν την τελική ηχητική απόδοση λαμβάνοντας τις σχετικές παραμέτρους. Με αυτά στη σκέψη και με πλήρη συναίσθηση ότι ενδεχομένως στην τρίτη παρουσία μου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγ. Παύλου, να φύγω επίσης και πάλι με την εντύπωση, ότι ο χώρος δεν είναι ιδανικός τελικά ακόμα και για ηλεκτρονική μουσική βολεύτηκα στα άβολα στασίδια του Ναού και ήμουν έτοιμος να παρακολουθήσω ένα από τα πλέον αγαπημένα μου σχήματα στο χώρος της εγχώριας ηλεκτρονικής ποπ και μία καλλιτέχνιδα που δεν γ