Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Forever...



Αν όλα κυλούσαν όπως πέρυσι ενδεχομένως το νέο, δεύτερο άλμπουμ των MARVA VON THEO, ''Afterglow'' θα κυκλοφορούσε ήδη επισήμως και θα το αγαπούσαμε γιατί είναι ένα πολύ όμορφο άλμπουμ για να παραμένει σε κατάσταση αναμονής.
Ωστόσο κι επειδή έχουμε να κάνουμε με ρομαντικά, επίμονα αλλά και  δραστήρια παιδιά το δίδυμο ανέβασε δεύτερο, εξαιρετικό, τραγούδι με τον τίτλο ''Forever'', το εξαιρετικό video clip του ενώ ταυτόχρονα ανακοίνωσε την κυκλοφορία του άλμπουμ το Φθινόπωρο, ακριβώς τη στιγμή που αναρωτιόμασταν..
Η μαγεία του ονειρικού ''Embrace The Madness'', που ανέβασαν προς τα τέλη του 2019 είναι πλέον διαχρονική αλλά με το ''Forever'' το δίδυμο επαναφέρει τις Ευρωπαϊκές του ρυθμικές και synth επιρροές και τις αναπτύσσει έτσι ώστε τα καλπάζοντα, χαμηλόσυχνα ρυθμικά μέρη και οι εξωτικές synth καλλιγραφίες του Theo να χτίζουν στη φαντασία μου ένα αστικό περιβάλλον με led και όχι neon φωτισμούς πια, καθαρούς, διαυγείς που χαρακτηρίζουν ένα ευχάριστο περιβάλλον χωρίς συγκεκριμένες χρονικές αναφορές. Η φωνή της Marva, συγκεντρώνει και καθοδηγεί το τελικό αποτέλεσμα με άνεση, στη ευρύτερη pop περιοχή.  
Στιχουργικά έχει ενδιαφέρον αυτό που αναφέρει το σχήμα:

 «Το τραγούδι αυτό αποτελεί μία ωδή στον χρόνο και το τέλος του, ως την ύστατη πράξη προς την λύτρωση και την αιωνιότητα. Επιχειρώντας μία ερμηνεία του νοήματος της ζωής, οι στίχοι περιγράφουν την αισθητηριακή εμπειρία ως την πηγή κάθε πόνου. Η εξορία της ύπαρξης φθάνει στο τέλος της με την επιστροφή της ηρωίδας στην αιωνιότητα, την σιωπή των ηχηρών της φιλοδοξιών και την επίτευξη της απόλυτης γαλήνης

Αυτό το τραγούδι θα μας συνοδεύει όλο το καλοκαίρι..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

My hit parade_The 2022 Annual report: Phase 1_The albums: Vol.20_10

«It’s me vs. the Black hole at the centre of the Galaxy/ Who we are vs. Who we’d like to be/Get ready for the Fight of the Century» 10. Extreme – MOLLY NILSSON (Night School) « ''It’s a record about power. About how to fight it, how to take it and how to share it.'' Το δέκατο άλμπουμ της Μolly Nilsson, μοιράζει τη Δύναμη με έντεκα γερά τραγούδια εμψύχωσης για τον καθένα, με ποπ περιβάλλουσα που αντλεί επιρροή από την εμπορική ποπ και ροκ των '80'ς αλλά με τελείως διαφορετική δυναμική και νόημα. Στεκόμαστε όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Έντεκα τραγούδια που απελευθερώνουν λιγότερη οργή, περισσότερο συναίσθημα και αισιοδοξία, άπλετη αυτοπεποίθηση και κυρίως, όλα τα παραπάνω συναισθήματα μεταφέρονται στον ακροατή ο οποίος μετά μπορεί να φαντασιώνεται συναυλίες της Molly Nilsson σε στάδια συντονισμένος με την ενέργεια που θα ξεχύνεται από τα ηχεία, να τραγουδά τα ρεφρέν ακόμα και αν δεν τον αφορούν και να αποκτά αυτό που η ποπ υπόσχεται πάντα. Μόνο που εδώ τα συναισ

Death And Vanilla: Δύο τραγούδια για το Χειμώνα.

 Ένα από τα ευχάριστα νέα της προηγούμενης χρονιάς ήταν η ανακοίνωση του καινούριου άλμπουμ των Σουηδών ονειρομαστόρων DEATH AND VANILLA . Πέρασαν τρία χρόνια όταν είχαν κυκλοφορήσει το τρίτο άλμπουμ τους (ή πέμπτο τους αν λογαριάσουμε και τα δύο σάουντρακ ανάμεσα στα στούντιο), '' Are You A Dreamer '', ωστόσο μετά τις κοσμογονικές αλλαγές στο ενδιάμεσο είχαμε σχεδόν ξεχάσει τις ονειρωδίες τους, κάτι που είναι ανάρμοστο. Το καινούριο άλμπουμ λέγεται '' Flicker' ' και δεν είδατε στα σινγκλ της χρονιάς το τραγούδι που διάλεξαν για να μας προετοιμάσουν '' Find Your Illusion ''. Ακόμα αναρωτιόμαστε αν είναι αλήθεια ή είναι απλά ηχητική ψευδαίσθηση η τεράστια ομορφιά του τραγουδιού που αναδεικνύεται. Από το πρώτο δευτερόλεπτο οι θερμές, νοσταλγικές μελωδίες του τραγουδιού κυριαρχούν και υποβάλλουν άμεσα τον ακροατή σε μια τετράλεπτη μουσική δοκιμασία αντοχής ονειρικής φόρτισης. Είναι το ωραιότερο τραγούδι τους και προτιμώ να το μεταφέρω στις π

Atmospheres...Marva Von Theo / Emi Path live at St. Paul's Anglican Church Athens [18.3.2023]

Ο χώρος στην Τέχνη είναι από μόνος του μία ισχυρή παράμετρος για το πως ένα καλλιτεχνικό έργο θα συλληφθεί, θα επεξεργαστεί, θα αποτυπωθεί και στο τέλος θα ερμηνευτεί ενώπιον κοινού. Έχουν γίνει αρκετές παρεξηγήσεις στο παρελθόν από ακατάλληλους χώρους που έγιναν τροχοπέδη στο ερμηνευτικό μέρος του Καλλιτεχνικού έργου στη μουσική. Κάθε καλλιτέχνης νοιώθει καλύτερα σε ποιο χώρο θα αφήσει τη μουσική του να επικοινωνήσει με το κοινό. Φυσικά κάθε χώρος δεν είναι τίποτα αν δεν υπάρχουν και αυτοί που θα διαμορφώσουν την τελική ηχητική απόδοση λαμβάνοντας τις σχετικές παραμέτρους. Με αυτά στη σκέψη και με πλήρη συναίσθηση ότι ενδεχομένως στην τρίτη παρουσία μου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγ. Παύλου, να φύγω επίσης και πάλι με την εντύπωση, ότι ο χώρος δεν είναι ιδανικός τελικά ακόμα και για ηλεκτρονική μουσική βολεύτηκα στα άβολα στασίδια του Ναού και ήμουν έτοιμος να παρακολουθήσω ένα από τα πλέον αγαπημένα μου σχήματα στο χώρος της εγχώριας ηλεκτρονικής ποπ και μία καλλιτέχνιδα που δεν γ