Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Embrace this Glow....Marva Von Theo's Afterglow



''Το Afterglow περιγράφει τις πιο μελαγχολικές αποχρώσεις της ζωής, εκείνα τα γλυκόπικρα συναισθήματα όταν κάτι πραγματικά όμορφο τελειώνει, τον απόηχο μιας αγαπημένης φωνής, τα απομεινάρια του φωτός μετά την δύση του ήλιου. Η αγάπη και η απώλειά της, η θλίψη, η ελπίδα, η ονειροπόληση και η απόφαση για ζωή λαμπυρίζουν στους ποιητικούς στίχους των Marva Von Theo που αποτελούν τον πυρήνα αυτού του άλμπουμ.''

Όπως γνωρίζετε εδώ και τρεισήμισι χρόνια το ιστολόγιο και οι εκπομπές του Σπιτιού, δίνουν αρκετή εύνοια στους MARVA VON THEO. Οι λόγοι έχουν αναφερθεί πολλάκις. 

Η κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους ''Afterglow'' ύστερα από δύο χρόνια στον πάγο, άξιζε μεν την αναμονή αλλά δεν χρειαζόταν να έχει τέτοια διάρκεια. 

Ήδη γνωρίζετε τα τέσσερα τραγούδια από τα έντεκα που είναι συγκεντρωμένα στο άλμπουμ (Embrace This Madness, Forever, Ruins, Love) ενώ αν τους έχετε δει ζωντανά τα τελευταία δύο χρόνια, παίζουν και ένα-δύο ακόμα.

Τα έχετε ακούσει λοιπόν, έχετε διαβάσει γι' αυτά σε διάφορα ιστολόγια και ιστότοπους και σίγουρα σας άρεσαν αν ακολουθείτε τη μουσική οδό στην οποία βαδίζει και το Αθηναϊκό ντουέτο. Noir pop και πάλι που επεκτείνεται ακόμα περισσότερο σε ένα συνεκτικό ηχητικό οικοδόμημα που έχτισε με μαεστρία ο Θοδωρής και που αναδεικνύει και αναδεικνύεται από τους εξαιρετικούς στίχους και την εξαιρετική ερμηνεία της Μάρβας. Αποτέλεσαν καλούς προπομπούς για το άλμπουμ αλλά υπάρχουν και άλλα επτά που έχουν το ίδιο επίκεντρο και θα τα θυμάστε εξίσου για την κομψότητα, το noir περιβάλλον τους, την πληρότητα τους ως συνθέσεις και τη συναισθηματική διαύγεια τους.

Το ''Room Of Doubt '' είναι ένα βραδυφλεγές mid tempo τραγούδι που κορυφώνεται στο τελευταίο λεπτό όπου η ταχύτητα αυξάνεται σε σημείο να ζητά κανείς περισσότερη ένταση και διάρκεια και η Marva ακούγεται περισσότερο jazz από ποτέ. Οι επόμενες ακροάσεις του τραγουδιού εμφανίζουν όλες τις συνθετικές και ενορχηστρωτικές αρετές του, κάνοντας το ένα από τα καλύτερα του δίσκου, όπως και το ''My Moon'' που από το πρώτο λεπτό καλπάζει και παρασύρει τον ακροατή στους ρυθμούς του αλλά και στις αλλαγές των μελωδιών. Τα δύο αυτά τραγούδια δείχνουν ότι οι MVT δεν αρκούνται στα εύκολα αλλά ψάχνουν με ιδιαίτερα επιτυχημένο τρόπο τη δομή των τραγουδιών τους. 

Το ''Older'', γνωστό από τις συναυλίες τους, είναι ο κρίκος που ενώνει το ''Dream Within A Dream'' με το ανανεωμένο ''Afterglow''. Είναι η σύνδεση με τα προηγούμενα αλλά και η προετοιμασία για το υπόλοιπο άλμπουμ. Οπότε μπορείτε να ξεκινήσετε από κει αν θέλετε γραμμική ακρόαση. Αλλιώς η σειρά των κομματιών που προτείνει το ντουέτο είναι επαρκής.

Τα ''Dissolve'' και ''Somewhere Safe'' μας κατέκτησαν από την πρώτη στιγμή, λόγω του ζωηρού ρυθμού τους αλλά και τις ερμηνευτικές αρετές τους. Στο δεύτερο ειδικά, οι τζαζ επιρροές που χαρακτηρίζουν την ερμηνεία το κάνουν πιο ζωηρό και νευρώδες και το βγάζουν από το ασφαλές electropop περιβάλλον.

Για το τέλος τα ''Bittersweet Sunday '' και ''Forgotten '' είναι δύο τραγούδια που εμπλουτίζουν το βασικό ηλεκτρονικό στυλ του σχήματος με περισσότερα μουσικά στυλ χωρίς όμως να επιβαρύνουν τις συνθέσεις. Αποτελούν τις συνθέσεις που συνήθως αποκαλύπτονται στο τέλος. Βρίσκονται εκεί λίγο πριν το μεγάλο φινάλε του ''My Moon '', στέκουν μελαγχολικές, ιδιαίτερες αλλά και με όμορφες μελωδίες. Ολοκληρώνουν το ''Afterglow''.

Στην έκδοση βινυλίου, θα βρείτε και τη ραδιοφωνική έκδοση του ''Love '' σαν επίγευση και σαν επίλογο σε ένα άλμπουμ που έχει σωστή διάρκεια, μεστές και κομψές συνθέσεις, είναι καλή συντροφιά τα βράδια και αντανακλά την ποιότητα του σε κάθε αυτί.

Το αγοράζετε είτε από το bandcamp του γκρούπ είτε από τη σελίδα της Wave records.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

My hit parade_The 2022 Annual report: Phase 1_The albums: Vol.20_10

«It’s me vs. the Black hole at the centre of the Galaxy/ Who we are vs. Who we’d like to be/Get ready for the Fight of the Century» 10. Extreme – MOLLY NILSSON (Night School) « ''It’s a record about power. About how to fight it, how to take it and how to share it.'' Το δέκατο άλμπουμ της Μolly Nilsson, μοιράζει τη Δύναμη με έντεκα γερά τραγούδια εμψύχωσης για τον καθένα, με ποπ περιβάλλουσα που αντλεί επιρροή από την εμπορική ποπ και ροκ των '80'ς αλλά με τελείως διαφορετική δυναμική και νόημα. Στεκόμαστε όμως στο τελικό αποτέλεσμα. Έντεκα τραγούδια που απελευθερώνουν λιγότερη οργή, περισσότερο συναίσθημα και αισιοδοξία, άπλετη αυτοπεποίθηση και κυρίως, όλα τα παραπάνω συναισθήματα μεταφέρονται στον ακροατή ο οποίος μετά μπορεί να φαντασιώνεται συναυλίες της Molly Nilsson σε στάδια συντονισμένος με την ενέργεια που θα ξεχύνεται από τα ηχεία, να τραγουδά τα ρεφρέν ακόμα και αν δεν τον αφορούν και να αποκτά αυτό που η ποπ υπόσχεται πάντα. Μόνο που εδώ τα συναισ

Death And Vanilla: Δύο τραγούδια για το Χειμώνα.

 Ένα από τα ευχάριστα νέα της προηγούμενης χρονιάς ήταν η ανακοίνωση του καινούριου άλμπουμ των Σουηδών ονειρομαστόρων DEATH AND VANILLA . Πέρασαν τρία χρόνια όταν είχαν κυκλοφορήσει το τρίτο άλμπουμ τους (ή πέμπτο τους αν λογαριάσουμε και τα δύο σάουντρακ ανάμεσα στα στούντιο), '' Are You A Dreamer '', ωστόσο μετά τις κοσμογονικές αλλαγές στο ενδιάμεσο είχαμε σχεδόν ξεχάσει τις ονειρωδίες τους, κάτι που είναι ανάρμοστο. Το καινούριο άλμπουμ λέγεται '' Flicker' ' και δεν είδατε στα σινγκλ της χρονιάς το τραγούδι που διάλεξαν για να μας προετοιμάσουν '' Find Your Illusion ''. Ακόμα αναρωτιόμαστε αν είναι αλήθεια ή είναι απλά ηχητική ψευδαίσθηση η τεράστια ομορφιά του τραγουδιού που αναδεικνύεται. Από το πρώτο δευτερόλεπτο οι θερμές, νοσταλγικές μελωδίες του τραγουδιού κυριαρχούν και υποβάλλουν άμεσα τον ακροατή σε μια τετράλεπτη μουσική δοκιμασία αντοχής ονειρικής φόρτισης. Είναι το ωραιότερο τραγούδι τους και προτιμώ να το μεταφέρω στις π

Atmospheres...Marva Von Theo / Emi Path live at St. Paul's Anglican Church Athens [18.3.2023]

Ο χώρος στην Τέχνη είναι από μόνος του μία ισχυρή παράμετρος για το πως ένα καλλιτεχνικό έργο θα συλληφθεί, θα επεξεργαστεί, θα αποτυπωθεί και στο τέλος θα ερμηνευτεί ενώπιον κοινού. Έχουν γίνει αρκετές παρεξηγήσεις στο παρελθόν από ακατάλληλους χώρους που έγιναν τροχοπέδη στο ερμηνευτικό μέρος του Καλλιτεχνικού έργου στη μουσική. Κάθε καλλιτέχνης νοιώθει καλύτερα σε ποιο χώρο θα αφήσει τη μουσική του να επικοινωνήσει με το κοινό. Φυσικά κάθε χώρος δεν είναι τίποτα αν δεν υπάρχουν και αυτοί που θα διαμορφώσουν την τελική ηχητική απόδοση λαμβάνοντας τις σχετικές παραμέτρους. Με αυτά στη σκέψη και με πλήρη συναίσθηση ότι ενδεχομένως στην τρίτη παρουσία μου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγ. Παύλου, να φύγω επίσης και πάλι με την εντύπωση, ότι ο χώρος δεν είναι ιδανικός τελικά ακόμα και για ηλεκτρονική μουσική βολεύτηκα στα άβολα στασίδια του Ναού και ήμουν έτοιμος να παρακολουθήσω ένα από τα πλέον αγαπημένα μου σχήματα στο χώρος της εγχώριας ηλεκτρονικής ποπ και μία καλλιτέχνιδα που δεν γ