...Καθώς έμπαινα στο μισοάδειο Γκαγκάριν ,διαπίστωνα ,μετά λύπης μου, οτι το στοίχημα που είχα βάλει με τον εαυτό μου περί προσέλευσης κόσμου και ειδικά σχετικού ,το κέρδιζα πανηγυρικά.Σκεφτόμουν επίσης οτι όλα αυτά τα νεόκοπα 'γκοθάκια',όπως και αρκετές ''παλιοσειρές'', που γέμισαν τον ίδιο χώρο στη συναυλία των COMBICHRIST και που θα πωρώνονται στους SISTERS OF MERCY, έχασαν την ευκαιρία να δουν ένα απο τα ιστορικότερα συγκροτήματα της αγαπημένης τους μουσικής.Κρίμα γι'αυτούς.... Το έλεγαν cyberpunk κάποτε. Τώρα ο όρος τείνει να ξεχαστεί και θα τον ξέχναγα κι εγω αν δεν πήγαινα σε αυτή τη συναυλία. ''Hi-Tech,Low Life'', '' Isolation'', ''Metal Machine Music''...
Τραγούδια με εμφανή σημάδια αγωνίας και προβληματισμού πάνω σε μια τεχνολογική αντι ανθρώπινη εποχή και με μουσική που οσο την ακούς τόσο πιο πολύ νοιώθεις απαισιόδοξος για τον κόσμο που ζεις, άσχετα αν τη χορεύεις μέχρι τελικής πτώσεως με ευχαρίστηση. Οι DIE KRUPPS ειναι το κατεξοχην cyberpunk πρότυπο ακόμα και αν γελάσουν όταν τους το πείτε.
''Germaniac'',''Fatherland'',''Crossfire''.. Εικόνες πόλεμου,μισαλλοδόξιας,παρακμής...
Οι DIE KRUPPS όμως, είναι πάνω απ'όλα μιά μπάντα που έχει συνείδηση. Απο τo ποιοί είναι ,πού ζουν και τί είναι ικανοί να κάνουν. Ξέρουν ότι το δικό τους, ξεκάθαρο και σάφες,image δεν τους δίνει έντονη φήμη, αλλά μιά καλύτερη σχέση με τους οπαδούς τους.Και σταθερές πωλήσεις φυσικά. Στην πρώτη και πιθανά ,τελευταία (όποιος απόλαυσε, απόλαυσε ) στην Αθήνα έπαιξαν με πολλή ενέργεια,ήταν πάρα πολύ ευγενικοί,φιλικοί , επικοινωνιακοί και ειλικρινείς.Έπαιξαν όλα τα μεγάλα τραγούδια τους ,ενθούσιασαν τους λιγοστούς και φανατικούς οπαδούς τους και σίγουρα άξιζαν περισσότερη προσοχή, θα ακούσετε πιθανώς να λένε. Όμως η αλήθεια είναι, οτι αυτή η άποψη, αν και αληθινή δεν εκφράζει πλήρως την αίσθηση ενότητας και αγάπης που επικρατούσε στο κλαμπ.Αυτο δεν μπορεί εύκολα να περιγραφεί με ξερές λέξεις...
''Μetal Machine Music'',''To The Hilt'', ''Volle Kraft Voraus''...Συναυλιακοτερα του συναυλιακου..
Δε θα μπορούσα όμως να μη βάλω και την εκτέλεση του Germaniac.Μόνο και μόνο για το
Stahlofon ,τον μεταλλικό αγωγό σήμα κατατεθέν του γκρουπ και έναν από τους λόγους που ωρίμασαν νωρίτερα οι DEPECHE MODE.
Τραγούδια με εμφανή σημάδια αγωνίας και προβληματισμού πάνω σε μια τεχνολογική αντι ανθρώπινη εποχή και με μουσική που οσο την ακούς τόσο πιο πολύ νοιώθεις απαισιόδοξος για τον κόσμο που ζεις, άσχετα αν τη χορεύεις μέχρι τελικής πτώσεως με ευχαρίστηση. Οι DIE KRUPPS ειναι το κατεξοχην cyberpunk πρότυπο ακόμα και αν γελάσουν όταν τους το πείτε.
''Germaniac'',''Fatherland'',''Crossfire''.. Εικόνες πόλεμου,μισαλλοδόξιας,παρακμής...
Οι DIE KRUPPS όμως, είναι πάνω απ'όλα μιά μπάντα που έχει συνείδηση. Απο τo ποιοί είναι ,πού ζουν και τί είναι ικανοί να κάνουν. Ξέρουν ότι το δικό τους, ξεκάθαρο και σάφες,image δεν τους δίνει έντονη φήμη, αλλά μιά καλύτερη σχέση με τους οπαδούς τους.Και σταθερές πωλήσεις φυσικά. Στην πρώτη και πιθανά ,τελευταία (όποιος απόλαυσε, απόλαυσε ) στην Αθήνα έπαιξαν με πολλή ενέργεια,ήταν πάρα πολύ ευγενικοί,φιλικοί , επικοινωνιακοί και ειλικρινείς.Έπαιξαν όλα τα μεγάλα τραγούδια τους ,ενθούσιασαν τους λιγοστούς και φανατικούς οπαδούς τους και σίγουρα άξιζαν περισσότερη προσοχή, θα ακούσετε πιθανώς να λένε. Όμως η αλήθεια είναι, οτι αυτή η άποψη, αν και αληθινή δεν εκφράζει πλήρως την αίσθηση ενότητας και αγάπης που επικρατούσε στο κλαμπ.Αυτο δεν μπορεί εύκολα να περιγραφεί με ξερές λέξεις...
''Μetal Machine Music'',''To The Hilt'', ''Volle Kraft Voraus''...Συναυλιακοτερα του συναυλιακου..
Δε θα μπορούσα όμως να μη βάλω και την εκτέλεση του Germaniac.Μόνο και μόνο για το
Stahlofon ,τον μεταλλικό αγωγό σήμα κατατεθέν του γκρουπ και έναν από τους λόγους που ωρίμασαν νωρίτερα οι DEPECHE MODE.
Σχόλια
Μου αρέσουν οι περιγραφές που κάνεις..
και τολμώ να πω ότι στεναχωρήθηκα όταν διάβασα ότι το Gagarin ήταν μισοάδειο. Κρίμα..
Από τα live που έχασα και το μετάνιωσα από την πρώτη στιγμή.