Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Embryonic I : Οι FLAMING LIPS κι εγώ

Η σχέση μου με τους FLAMING LIPS ξεκινά από τη στιγμή που άκουσα το
 Talkin' 'bout The Smiling Deathporn Immortality Blues (Everyone Wants To Live Forever),το 1992 και ''κόλλησα'' με τα περίεργα,σε χαμηλή ταχύτητα ηχογραφημένα φωνητικά ''wah wah''. Ψυχεδελικό ροκ με αίσθηση του χιούμορ ? Παράξενο,αλλά καλό.Δεν ασχολήθηκα όμως παραπάνω,για εκατοντάδες λόγους.
Το ποιοί το έλεγαν άρχισε να μ'ενδιαφέρει από τότε που το σχήμα εκτόξευσε το ''Race For The Prize'' και το άλμπουμ ''The Soft Bulletin'',κάνοντάς με ,όπως και πάρα πολύ κόσμο, πέρα από τους σκληροπυρηνικούς φαν, εδώ στην Ελλάδα, να τους πάρω επιτέλους στα σοβαρά.
Ό,τι κυκλοφόρησαν πριν από αυτό το άλμπουμ,ήταν απλά κάτι ημιτελές απέναντι στην αισθητική τελειότητα,παραδοξότητα,τρυφερότητα κλπ αυτού του άλμπουμ αλλά και του ακόμα τελειότερου ''Yoshimi Battles The Pink Robots'', που με έκανε ,αρκετές φορές, να μένω με ανοιχτό το στόμα με την διαφορετική ,αλλόκοτη,μελωδική ,συναισθηματική του αισθητική.Το πρώτο και τελευταίο εξάστερο του Uncut,που συνοδευόταν από μία εξαιρετική κριτική, ήταν απόλυτα δικαιολογημένο.Αυτό το γκρούπ ήταν μία κατηγορία από μόνο του.
Όσο και να μου αρέσουν οι MERCURY REV και τα κοσμικά ροκ αυτού του τύπου,πάντα υποκλίνομαι στους LIPS.Μεσήλικες που δεν λένε ν'αφήσουν το παιδικό τους ένστικτο και να ωριμάσουν, λες και οι εγκεφαλικές συνάψεις τους δεν έχουν ελλατωθεί από τότε που πήγαιναν δημοτικό.

Αξέχαστη θα μου μείνει η συγκίνηση που ένοιωσα όταν έκαναν εισαγωγή με το ''Race For The Prize'' και τα τεράστια μπαλόνια έκαναν το γύρο του Gagarin στην κορυφαία συναυλιακή στιγμή του 2003,γιά μένα.Ήταν ένα live από αυτά που νοσταλγώ πάντα.Η μπάντα ήταν άπαιχτη.Μοίραζε αισιοδοξία και χαμόγελα σε όλους.
Το ''At War With The Mystics'' μου πήρε τρείς ή τέσσερις ακροάσεις να το συνηθίσω,γιατί η λάμψη του ''Yoshimi..'' κρατούσε ακόμη και οι συγκρίσεις αναπόφευκτες. Πρέπει να είμαι από τους λίγους που έχουν μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις από αυτό το δίσκο.Μέχρι  και το πιό αγαπημένο μου για το 2006,έφθασα να το χαρακτηρίσω.Από το  Φθινόπωρο και  μετά  όμως πλάκωσαν πολλοί υποψήφιοι και σχεδόν το ξέχασα.Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μου αρέσει όποτε το ξανακούω.
Ό,τι κυκλοφόρησε γύρω από αυτές τις κυκλοφορίες ( τα καταπληκτικά E.p. με σινγκλς από το ''Yoshimie..'' ακυκλοφόρητα και διασκευές,καθώς και το ''Christmas On Mars'' ),αναδείκνυαν περισσότερο το ανήσυχο και ολοένα ακούραστο πνεύμα του σχήματος για επέκταση των ορίων του...(Συνεχίζεται)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom