Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Editors..




Το πρώτο τους άλμπουμ  ήταν για τ'αυτιά μου μία νοσταλγική όαση ,γεμάτο νεύρο,δυναμισμό ,ρομαντισμό και την καλύτερη επιβεβαίωση ότι το πνεύμα των νεο κυματικών μου ηρώων έπρεπε να ησυχάσει πλέον.Είχε βρεθεί άξιος συνεχιστής.
Οι EDITORS του The Back Room ήρθαν για να μείνουν.Το ότι θύμιζαν ή αντέγραφαν ή έκλεβαν (ανάλογα με το βαθμο συμπάθειας ή αντιπάθειας) τους JOY DIVISION και τους CHAMELEONS,ήταν κάτι το ασήμαντο από τη στιγμή που τα τραγούδια δεν ήταν μιά αισθητική παρελθοντολαγνεία αλλά ζωντανά και εκφραστικά δείγματα πάθους και  ποίησης. 
Συναυλιακά διαπιστώσαμε ότι η ενέργεια δεν τους εγκαταλείπει ποτέ.
Οι EDITORS του An End Has A Start, συνέχισαν το όραμα του πρώτου αλλά ο μισός δίσκος χτυπούσε καμπανάκι ανανέωσης.Ήταν μιά επέκταση του πρώτου και είναι ακόμα καταδικασμένο να μένει στη σκιά του,όσο και καλοφτιαγμένο να είναι όσο και αν οι καλές στιγμές επικρατούν.
Οι EDITORS της φετινής μεγάλης επιστροφής του In This Light And On This Evening, αφήνουν τις κιθάρες πολύ πίσω και εξαπλώνουν τα synths σε όλο το εύρος των τραγουδιών τους. 
Έτσι η ξηρή αίσθηση των προηγούμενων άλμπουμ γίνεται εδώ,πιό υγρή ,σκοτεινότερη,ρυθμικότερη. Ουσιαστικά αυτός ο δίσκος σώζει το σχήμα, από τον εκφυλισμό τους σε μπάντα σταδίων και γλυκανάλατων επικών indie ηρώων.Τα νέα τους τραγούδια ακούγονται μεγαλόπρεπα, ανάλογα του συναισθηματικού φορτίου που έχουν. Ο συγκεκριμένος ήχος αναδεικνύει σε όλο το εύρος, το συναίσθημα και τις σπουδαίες μελωδίες αυτών των πραγματικά εξαιρετικών τραγουδιών .

Tο minimal synth/kraut/pop έπος του ''Bricks And Mortar'' και το ελεγειακό ''The Boxer'' είναι ο πρώτος λόγος που λειώνω καθημερινά αυτό το άλμπουμ.Τα υπόλοιπα επτά είναι και αυτά σε υψηλό επίπεδο και θα νυχτώσουμε αν ξεκινήσω να σας μιλώ γι'αυτά..

Οι EDITORS έκαναν το δίσκο που,λογικά,όλοι όσοι ασχολούνται με την New Wave αναβίωση,ονειρεύονται να φτιάξουν ...Μεγάλη έκπληξη !




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom