Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Noise sensation.. A PLACE TO BURY STRANGERS..LIVE WIRE : 20-10-2012

Οι φετινές κυκλοφορίες των A PLACE TO BURY STRANGERS,δεν καλύφθηκαν από το ιστολόγιο, όπως θα περίμενε κάποιος που ξέρει τη γνώμη μου γι' αυτούς. Δεν ήταν ότι δεν μου άρεσαν. Ξανακούγοντας τα λίγες μέρες πριν με αφορμή την επικείμενη τρίτη εμφάνισή τους στη χώρα μας,δεν γινόταν να μην ξαναθαυμάσω την ορμή και το συνδυασμό θορύβου,ηλεκτρικών εκκενώσεων και μελωδίας. Με πιο ογκώδη παραγωγή και  ακόμα πιο γρανιτένιο ήχο,εντυπωσιάζουν για άλλη μια φορά άσχετα αν δίνουν περισσότερη φροντίδα στο πώς θα ακούγονται αφήνοντας τα τραγούδια με την ίδια ακριβώς υπόλοιπη αισθητική τους.. Δεν ξαφνιάζουν όπως το ''Exploding Head'' είναι  ευπρόβλεπτα,σχεδόν μαντεύεις ακόμα και τα ρεφρέν, όμως, επειδή λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να κάνουν με τέτοια ένταση,εκρηκτικό και ορμητικό ροκ σήμερα, και το ''Onwards To The Wall'' e.p. και το ''Worship'' αποτελούν αποδείξεις μιας εκρηκτικής και ορμητικής ροκ μουσικής που σε παρασέρνει αργά ή γρήγορα στο τέλος.
Ξεκαθαρίζοντας λοιπόν τις διαθέσεις μου απέναντι τους κατέβηκα στο FUZZ, με διάθεση να ξαναδώ τη μπάντα σε καλύτερο,πολύ καλύτερο το τονίζω, κλειστό χώρο.
Οι ZEBRA TRACKS άνοιξαν με δύναμη τη βραδιά παρουσιάζοντας νέα και παλιά τραγούδια. Από τα πιο έμπειρα σχήματα της «σκηνής»,ζέσταναν αρκετά την ατμόσφαιρα.αλλά.Έτσι και αλλιώς παίζουν και σε « premiere league». Οπότε σαν suppport ήταν κάτι παραπάνω από καλοί.
Οι APTBS, εμφανίστηκαν από το σκοτάδι,«έντυσαν» τη σκηνή με σκοτεινά χρώματα και επιτέλους μπόρεσαν να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εμφάνιση,με πολύ καλό λίγο φωτισμό και προβολές.Φυσικά το ηχητικό μέρος ήταν οικείο.Στα όρια του να σπάσει κανείς τα τύμπανα το αυτιού του,μια γιορτή παραμορφώσεων ,θορύβου και θαμμένων μελωδιών.
Μόνο που αυτή τη φορά θα ήθελα ο όγκος και η καθαρότητα του ''Worship'' να  κυριαρχήσουν επί σκηνής. Να μην ήταν τόσο θαμμένη η φωνή,οι χαμηλές να μην προκαλούσαν τόσο «σεισμό» σε σχέση με τις κιθαριστικές εκκενώσεις,οι οποίες ήταν τραγικά χαμηλές σε σημεία και γενικά να μην υπήρχε αυτό το «καπνισμένο» υποηχητικό κτήνος που ναι μεν το βιώσαμε δις,αλλά είχαμε και όλα τα υπόλοιπα σε καλές εντάσεις.
Φυσικά χάριν ηλεκτρικής μέθεξης, λίγα τραγούδια ακούστηκαν όπως στους δίσκους και φυσικά δεν υπήρχε η απαίτηση,λόγω φύσης του ήχου του σχήματος,να ακούσουμε ότι ακούγαμε στα άλμπουμ.Περίμενα όμως καλύτερη ισοστάθμιση.
 Χωρίς λοιπόν να εκπλαγούμε δυσάρεστα ή ευχάριστα,με κάποιες σοβαρές αντιρρήσεις στη λεπτομέρεια και βιώσαμε για άλλη μια φορά,ένα από τα καλύτερα σχήματα της εποχής που αξιοποιεί την ηλεκτρική παραμόρφωση στο έπακρο...
Θα τους περιμένω και την επόμενη φορά....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom