Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Overjoyed 2014 ..The albums of 2014 / 17

17. Final Days - CULT OF YOUTH 
(Sacred Bones)  






«...This one, fuck I don’t know how to describe it. This was a difficult record to make. What the title even implies is I just sort of had this feeling like I was fucked. Like I was about to die. There was this feeling of despair that was always about me. This feeling like I don’t have long left. I couldn’t shake it. I would be waking up at night with nightmares just feeling frightened. I couldn’t even walk in a cemetery because it frightened me, the way it reminded me of my own mortality. I started buying lots of human bones and things like that and keeping them close to me, and just doing some weird stuff. I was in a very strange place emotionally and the record I think is a response to that. I certainly exercised a lot of possible demons from myself in the process. And in a weird way I think that my life changed a lot after the record was finished. Almost immediately after, I went through a big period of change, and a feeling of what death actually represents...» (  Sean Ragon-Noisey- Οκτ.2014). 
Στο τέταρτο άλμπουμ τους oι CULT OF YOUTH δηλαδή ο Sean Ragon και οι, τέσσερις πλέον ,μουσικοί που απαρτίζουν το σχήμα δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό αλλά και κάτι παραπάνω. 
Έχουμε συνηθίσει τον Ragon να ξεκινά με την ακουστική κιθάρα και να κλιμακώνει με κίνδυνο το λαρύγγι του να πεταχτεί έξω από το λαιμό. Είτε με λιτές ενορχηστρώσεις είτε, όπως φέτος, με περισσότερα όργανα και αναβαθμισμένες ενορχηστρώσεις. Αν όμως ρίξει κάποιος και μια ματιά στους στίχους του ''Final Days'' τότε θα διαπιστώσει ότι η οργή έχει περισσότερους λόγους να ξεχειλίζει, η ένταση είναι αληθινός πόλεμος με τις νευρώσεις ,τον κόσμο και τους δαίμονες που κατατρέχουν τον μουσικό και η ηχητική τρικυμία μεγαλώνει όσο και παρακμή και το Χάος.
Το ''Final Days'' είναι συνεχώς στο κόκκινο, δεν υπάρχει στιγμή χαλάρωσης ακόμα και στις μπαλάντες. Οι συνθέσεις φτάνουν στα ύψη όλα αυτά που ξέραμε σαν ήχος των CULT OF YOUTH όλα αυτά τα χρόνια. Οι ενορχηστρώσεις οδηγούν σε παραληρηματικές κορυφώσεις που φτάνουν στο απόγειο τους στο εννιάλεπτο ''Sanctuary'' .
 Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό τραγούδι ακόμα και αν απομονωθεί από το υπόλοιπο άλμπουμ, αλλά σαν το όγδοο κομμάτι στη σειρά είναι όπως οι κορυφώσεις στις κινηματογραφικές ταινίες. Επική διάρκεια ,επικές ενορχηστρώσεις ,μια μεγάλη τρικυμία όλως αυτών που χαρακτηρίζουν τον ήχο του σχήματος όλα αυτά τα χρόνια. 
Δεν είναι και σύνηθες πλέον , γιατί δε ζούμε στη δεκαετία του '80, να υπάρχουν δίσκοι με καλλιτέχνες να ακούγονται σαν να παλεύουν με το Θηρίο. Όταν όμως τους εντοπίσουμε δεν τους αφήνουμε από τα αυτιά μας.....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom