Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Overjoyed 2014....The albums of 2014 / 12

    12.The Future's Void - EMA 
    (Matador/City Slang)


     
     
« Όμως εκεί που θα νόμιζε κανείς ότι το άλμπουμ θα ήταν μια απλοϊκή και ίσως λίγο αφελής προσέγγιση του ψυχρού τεχνολογικού παρόντος,μια γρήγορη ακρόαση διαλύει τις σκέψεις αυτές. Είναι φτιαγμένο με κάπως πολυκαιρισμένη τεχνολογία αλλά δεν παύει να είναι ένα έγκυρο ηχητικό στίγμα που ακριβώς αυτή η νοσταλγική διάθεση είναι και το ισχυρότερο ατού του. Δεν παραδίδεται ψυχή και σώματι στην εποχή αυτή.Παραμένει συγκρατημένο,προβληματισμένο και άβολο απέναντι στα θέλγητρα της. 
Αχαλίνωτη τεχνολογική εξέλιξη και υπερέκθεση του ιδιωτικού βίου απέναντι στα κοινωνικά δίκτυα και μέσα. Αλλά και μοναξιά και η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας από την άλλη. 
Η EMA δεν είναι από τις τραγουδοποιούς που βολεύεται στη θέση της. Στριφογυρνά ,είναι ανήσυχη και πάντα τα τραγούδια της δεν είναι άνετα στην ακρόαση. Όλες οι ανησυχίες της,οι ανασφάλειες,οι φόβοι,οι πικρίες είναι εκεί. Οι μελωδίες της είναι εύκολες στην κατανόηση αλλά η ερμηνεία τις καθιστά δύσκολες προς «κατάποση». Τα έχουμε ξαναπεί για την ερμηνεία της και στο παρελθόν.Είναι το Α και το Ω του ήχου της. Η πεμπτουσία της μουσικής της ύπαρξης. Και ξεκινώντας από κει φαίνεται αμέσως πόσο φλεγόμενη και σπάνια είναι η περίπτωση της Erika M. Anderson.»
     Η EMA δεν πολεμάει το σύστημα αλλά διαμαρτύρεται με το δικό της, ακόμα παθητικό, τρόπο. Μετεφηβική προσέγγιση που εξελίσσεται και δεν αποκλείεται στο μέλλον να περάσει και στην αντεπίθεση με μαχητικότερα τραγούδια διαμαρτυρίας. Οι κεραίες της είναι ανοιχτές και ενήμερες.
    Οι κοινωνικοπολιτικές απόψεις της EMA από την εποχή της κυκλοφορίας του ''The Future's Void'' έχουν ωριμάσει αρκετά ώστε να με πείσει, για πρώτη φορά 100%,με ένα άρθρο που έγραψε σχετικά με το cyberpunk πρόσφατα.
    Ήταν κάτι που θα συνέβαινε. Τα πύρινα τραγούδια του άλμπουμ,βιωματικά και ειλικρινή δεν ήταν προϊόν απελπισίας ή τύχης. Είναι δημιουργίες από μια εξελισσόμενη τραγουδίστρια /συνθέτη που ζει με τις κιθάρες αλλά και τα μηχανήματα της έτοιμα να μεταφράσουν τα συναισθήματα σε νότες. Και δεν τα κυκλοφορεί ωραιοποιημένα. Είναι τραγούδια που υποβάλλουν τον ακροατή σε δοκιμασία. Δεν είναι άνετη η ακρόαση του άλμπουμ. Έχει πολλές σκληρές και έντονες συναισθηματικές γραμμές και είναι σαν να σου εξομολογούνται εμπιστευτικά Σάββατο βράδυ τη δικιά τους ψυχική αγωνία.
    Δεν βλέπω κενό στο Μέλλον της Erika M.Anderson. Βλέπω μια όμορφη,ανήσυχη ψυχή που γράφει με την ψυχή της. Το φετινό της άλμπουμ είναι ένα άλμπουμ που θα λατρευόταν περισσότερο στη δεκαετία του '90. Προέρχεται από μια τελευταία γενιά (;) μουσικών που μεγαλώνουν ανήσυχα σε έναν κόσμο που συνεχίζει να καταπίνει προσωπικότητες και το Καλό.  
     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom