το σΎΝΤΑΓΜΑ τΗς ηΔΟΝΉς πάντα σε ποιητικορυθμκή επιληψία παρουσιάζει τρείς καινούριες συνθέσεις σε ισάριθμα ποιήματα ή αναγνώσματα.
Στα δύο από αυτά η φωνή και ο τρόπος που διαβάζει ο Νίκος Εγγονόπουλος προκαλεί έντονη συναισθηματική φόρτιση σε συνδυασμό με τους απλούς αλλά πάντα εθιστικούς ρυθμικούς συνοδούς του vasra dikon.
Είναι περισσότερες οι λέξεις που δε λέγονται, είναι περισσότερα τα συναισθήματα από αυτά που μπορώ να εκφράσω, είναι το ίδιο πυροβολημένα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα όπως με τα ηχητικά ποιήματα της Λένας Πλάτωνος ακούγοντας το "Ενοικιάζεται'' και ειδικότερα το ''Περί Ύψους ( για την Εύη)'', ένας συγκλονιστικός, παράδοξος και ωραίος ύμνος αγάπης του σύζυγου προς τη σύζυγο.
Στο ''Ναοί Στο Σχήμα Του Ουρανού'' σε απαγγελία Οδυσσέα Ελύτη, είναι αδύνατο να μη με πάρουν και να με σηκώσουν οι drum 'n' bass στρώσεις όπως υπέροχα τονίζουν τις δυνατές εικόνες που πηγάζουν από το ποίημα.
Επίσης ο vasra μας παρουσιάζει και το μινιμαλιστικό σε επίπεδο ρυθμικής επικής εμμονής ''Listen To Me People'', σαν DESMOND. Δεν στοχεύει παρά μόνο σε ευφορία και δεν απλώνεται πουθενά αλλά παραμένει σε αυστηρό ρυθμικό πλαίσιο και σχεδόν καθηλώνει.
Τρία + ένα λοιπόν ηχητικά αποσπάσματα από το μεγάλο ποιητικορυθμικό μωσαϊκό μιάς αλλόκοτης υπο-κατηγορίας μουσικής που γράφει τη δικιά της ιστορία και Το Σπίτι την παρακολουθεί στενά.....
Σχόλια