01.World
Eater – BLANCK
MASS
(Sacred
Bones)
«Σε
αυτό το άλμπουμ ο Benjamin
John Power παρουσιάζει
μία συλλογή από κοσμικές καταιγίδες
αχαλίνωτων, φουτουρομοτορικών ρυθμών που ζαλισμένων από πρωτόνια χιπ χοπ χτύπων κλιμακώνονται σε υμνωδίες προς
αδιευκρίνιστες Δυνάμεις, μελωδίες
στοιχειωμένες από διαστημική ακτινοβολία,
χορωδίες από αρχεία ξεχασμένων
εξωπλανητικών πολιτισμών, ένα μεγαλειώδες
και επιβλητικό ηχητικό καταπέτασμα που
πίσω από τις καθαρές επιρροές κρύβεται
η σκοτεινή και Αρχέγονη Δύναμη της Έμπνευσης που την κατέχουν ελάχιστοι
πλέον. Αν χρειαζόμαστε μουσική για να
φύγουμε παντελώς από αυτό το Γαλαξία
τότε το ''World
Eater'' είναι
το μόνο μουσικό όχημα που χρειαζόμαστε
μέχρι να διαβρωθεί ή να απορροφηθεί από
κάποια Μαύρη Τρύπα..»
Κάπως
έτσι θα τελείωνε μια καθώς πρέπει κριτική
για αυτό το ΕΠΟΣ. Τα προηγούμενα θα ήταν
απλές φλυαρίες.
«Το
τοποθέτησα στην κορυφή μόνο και μόνο
για την ποσότητα αδρεναλίνης που παράγει
το σώμα μου καθώς βυθίζεται στο
μεταβιομηχανικό Νέμπιουλα που μόνο
τυχαία δεν έχει το όνομα ''World
Eater''.
Κάνει
το αίμα να κυλά γρήγορα στις παλλόμενες
φλέβες, με έπιανε ταχυκαρδία στις πρώτες ακροάσεις, «εξαφανιζόμουν» μέσα στην τρικυμία που
δημιουργεί το άλμπουμ στις άλλοτε
χαλαρές ηλεκτρονικές θάλασσες. Η εποχή
των FUCK
BUTTONS έχει
δώσει τη θέση της στη Νέα Τάξη μεταηλεκτρονικού κατακλυσμού που οι χείμαροι του παρασέρνουν τον ακροατή σε
μια ακατάπαυστη και συναρπαστική
ακρόαση.
Μαξιμαλιστικός ήχος που
συγκρίνεται μόνο με εικόνες επελάσεων
στις αγαπημένες σας κινηματογραφικές
και τηλεοπτικές Όπερες του Διαστήματος.
Ήχος που προκαλεί συναισθηματικό
ντοπάρισμα σε σημείο έκστασης.
Κι εδώ
παύω κάθε περαιτέρω ανάλυση.
Αυτό είναι
άλμπουμ ελπίδας όταν θα φτάσει το Τέλος
του Κόσμου και του Χρόνου.
Ως τότε
ιππεύουμε τα καλπάζοντα ρυθμικά μοτίβα,
κινούμαστε με τη μόνη χιπ χοπ
διάλεκτο που καταλαβαίνουμε, χορεύουμε
pogo
στο
σαματά του άλμπουμ όταν χτυπάει κόκκινο
και το διαστημόπλοιο συνεχίζει χαρούμενο
την Διαγαλαξιακή του περιοδεία..»
Κάπως έτσι θα τελείωνε ο φαν, σε πλήρη έξαψη και «κατάληψη»μετά την ακρόαση του άλμπουμ. Πιό κοντά στην αλήθεια όμως είναι τα λόγια του δελτίου τύπου. Καλό είναι να πάρετε μόνο αυτά υπ' όψη αν σας ανησυχεί η κατάσταση των δύο παραπάνω τύπων ακροατή..
«As humans, we are aware of our inner beast and should therefore be able to control it. We understand our hard-wired primal urges and why they exist in an evolutional sense. We understand the relationship between mind and body. Highly evolved and intelligent, we should be able to recognize these genetic hangovers and control them as a means to act positively and move forward as a compassionate species. Unfortunately, this is not the case. Recent global events have proven this. The human race is consuming itself.
World Eater, the new album by Benjamin John Power’s Blanck Mass project, is a reaction to this. There is an underlying violence and anger throughout the record, even though some of these tracks are the closest Power has ever come to writing, in his words, “actual love songs.”
“Maybe subconsciously this was some kind of countermeasure to restore some personal balance,” Power explains.
On World Eater, Power further perfects the propulsive, engrossing electronic music he has created throughout his impressive decade-plus career, both under the Blanck Mass moniker and as one-half of Fuck Buttons, as he elaborates upon the sound of 2015’s brilliant double album Dumb Flesh. As massive as the sonic world of the new record often feels, its greatest achievement is in its maximization of a limited set of tools, a restriction intentionally set by Power himself.
“As an exercise in better understanding myself musically, I found myself using an increasingly restricted palette during the World Eater creative process. Evoking these intense emotions using minimal components really put me outside of my comfort zone and was unlike the process I am used to. Feeling exposed shone a new light on this particular snapshot. I feel enriched for doing so.” »
Εμπλουτισμένη ακρόαση σας προσφέρει και αυτό το θαυμάσιο άλμπουμ που φθάνει στο μέγιστο βαθμό της κατηγορίας «Συναρπαστικότερη μουσική εμπειρία 2017».
Σχόλια