Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Princess Chelsea: Ανόθευτη ποπ στην εποχή της χολέρας...




Maybe 20 million people think I'm a hipster with a pink wing!”



“Princess Chelsea isn't like a girly character, it's almost like a cooler and more confident version of myself . I'm like a nerd. I didn't ever really think I'd be fronting a band and performing so I just have to switch into a slightly more confident character.''



''I feel like synthesisers are used by bands in a pretty boring way, just fleshing out the sound of an indie rock band.''



“A lot of people assume I smoke a lot of weed and stuff, like they assume Connan Mockasin does drugs because of the psychedelic stuff . . . but neither of us do. I don't suit doing drugs.''



“I'd like to take the band to Disneyland on the way back home. I've been . . . but I've got some grown men playing in my band who've never been. It's pretty silly, but I want to do it for them.”

Chelsea Nikkel (από συνέντευξη του 2015 στο Elsewhere )




Η Princess Chelsea είναι ένα ποπ παράδοξο της δεκαετίας. Θα μπορούσε να ήταν η γλυκιά μας φαντασίωση στα '90'ς, όπως η Sarah Cracknell ή θα μπορούσε να ήταν από τα κορίτσια που θα εμπιστευόμουνα στη δεκαετία του '80 όπως η Kate Bush ή η Siouxie. Όμως σε αυτά τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα, η γλυκόπικρη new age/dream/synth/acoustic κρυστάλλινη ποπ της κοπέλας από το Auckland της Ν. Ζηλανδίας, είναι μια ηχητική οπτασία που έρχεται από ένα μουσικό όνειρο απαλλαγμένο από τον υπερβολικό κυνισμό, σαρκασμό και την «υποχρέωση» να αφήνει διαπιστευτήρια για να γίνει αποδεκτή από κοινότητες, ιδεολογίες και μουσικά ρεύματα. Τα τραγούδια της είναι αθώες αυτοπροσωπογραφίες πλασμένες από κατανοητές μελωδίες, απλούς ρυθμούς και συνθ που δεν χρησιμοποιούνται υποστηρικτικά αλλά εκφράζουν όλη την ψυχοσύνθεση της καλλιτέχνιδας. Μαζί με την μπάντα της έχουν μερικά σινγκλ που αντιμετωπίζονται με «συμπάθεια αλλά οκ, δεν μιλάει όλος ο κόσμος γι' αυτά, ούτε στηρίζονται σε δεκανίκια πολιτιστικά, κοινωνικά ή/και πολιτικά για να προκαλέσουν σούσουρο και να γίνουν «ύμνοι» γενιάς ή συγκεκριμένων ομάδων. Πέρα από μερικά που στηρίζονται στο βαλς, δεν χορεύονται και ούτε μπορούν να ρημιξαριστούν.

 Τα τραγούδια της Chelsea Nikkel και της παρέας της, έχουν πεντακάθαρη αξιοπρέπεια, είναι φτιαγμένα με αγάπη και ήθος που σπανίζει. Παραμένουν κρυστάλλινα και διαυγή απαλλαγμένα από φιλοδοξίες και το χτικιό της καταξίωσης στο εμπόριο. Διαθέτουν χιούμορ, πικρό σε αρκετά σημεία και πάντα διατηρούν και μια σκοτεινή απόχρωση αλλά πολύ λεπτή για να κυριαρχήσει.
Μετά από ένα πολύ όμορφο ντεμπούτο (Lil' Golden Book, 2011), έναν ισχυρό νευρικό κλονισμό (2013-2014), ένα ονειρικό και παραλίγο αριστούργημα ( The Great Cybernetic Depression, 2015) και ένα μάλλον άτυχο άλμπουμ με διασκευές ( Aftertouch, 2016), η Princess Chelsea και η παρέα της επανέρχονται με το ''The Loneliest Girl''.

Το άλμπουμ αυτό περιλαμβάνει συγκεντρωμένη όλη την αισθητική της μουσικής της, βελτιωμένη, περισσότερο ανοικτή και γήινη.

Ταυτόχρονα ακούγεται ωριμότερη και με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Οι ποπ μελωδίες απλά είναι ακαταμάχητες αν και μας πηγαίνουν πολύ πίσω στο χρόνο σαν αίσθηση. Στο τέλος όμως μαζεύονται και πάλι στην πιο χρωματιστή φάση του πλανήτη της Πριγκίπισσας, χτίζοντας ένα ποπ παλάτι που δύσκολα βρίσκει κανείς αν δεν το αναζητήσει.

Οπότε, υπάρχει παραπάνω από ένας λόγος να πάμε να δούμε και ζωντανά την Πριγκίπισσα Chelsea αυτή την Παρασκευή 5/10 στο Fuzz. Προσωπικά, περιμένω αυτή τη συναυλία πως και πως από την ημέρα που ανακοινώθηκε. Στην αρχή δεν το πίστευα κιόλας.

Όμως ο καιρός έφτασε για να ξεχυθούν ποπ λάμψεις και χρώματα από τη φωνή της Princess Chelsea καθώς και από τα πλήκτρα, τις κιθάρες και τα κρουστά που θα την συνοδεύουν. Αυτή η Παρασκευή δεν θα είναι σαν όλα τα Φθινόπωρα που μάθατε ως τώρα.

Τη βραδιά ανοίγουν οι LE PAGE..
Επίσης στις 7/10 στο Tiki, μην ξεχάσετε και τη συναυλία του μόνιμου συνεργάτη  της Princess Chelsea, Jonathan Bree, ο οποίοςέχει τη δικιά του προσωπική μουσική ιστορία και ένα πολύ καλό φετινό άλμπουμ. Εκεί τη βραδιά ανοίγει η Etten. Δυό βραδιές με εξαιρετική ποπ λοπόν..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alliance: The 2024 annual report_Phase I_The albums_Tier 2_ 46-50

Μπήκαμε στις πεντάδες μέχρι το είκοσι. Λιγότερο με κριτήρια αξιολόγησης αλλά περισσότερο με τη λογική ομαδοποιήσεων η πρώτη πεντάδα είναι από άλμπουμ διακεκριμένων σχημάτων του ανεξάρτητου ροκ που έχουν γερές μουσικές βάσεις, εξαιρετικά διαυγή και δημιουργική επαφή με το παρελθόν της μουσικής και του παρόντος.  46. Brand On The Run (Our Brand Could Be Yr Life deluxe) - BODEGA  (Chrysalis) Μεταξύ 2013-2016 υπήρχαν οι BODEGA BAY. Βραχύβιο σχήμα που σύντομα μετονομάστηκε σε BODEGA. Έκτοτε έγιναν πολύ αγαπητοί στο ιστολόγιο και όπως κάθε χρονιά που κυκλοφορούν άλμπουμ έτσι και φέτος φιλοξενούνται στον ετήσιο μουσικό απολογισμό μας.  Το υλικό του άλμπουμ προέρχεται από την Ανοιξιάτικη κυκλοφορία ''Our Brand Could Be Yr Life'' τίτλος που παραπέμπει στο ομώνυμο και μοναδικό άλμπουμ σαν BODEGA BAY που κυκλοφόρησε το 2014. Ηχογράφησαν εκ νέου πολλά τραγούδια από αυτό πρόσθεσαν και μερικά ακόμα και ουσιαστικά με παλιό υλικό έκαναν κάτι καινούριο μέσα βέβαια στο πλαίσιο του ήχου τ...

Over And Over

  Μετά το φετινό διαμάντι της VENUS VOLCANISM '' Tissue '', μία πανέμορφη παρουσίαση του στο Κ.Ε.Τ. και ένα καταπληκτικό dark wave dj set της In Atlas για το υπόλοιπο εκείνης της βραδιάς (30.11.2023), έμαθα για ένα καινούριο τραγούδι των κοριτσιών που από κοινού έχουν να κυκλοφορήσουν κάτι εδώ και πολύ καιρό.  Μία μέρα πριν εκπνεύσει το 2023, το τραγούδι ανέβηκε στις πλατφόρμες, κάποιοι έκαναν πρωτοχρονιά με αυτό αλλά μόλις την προηγούμενη εβδομάδα το άκουσα λόγω συνειδητής αποχής από τα μουσικά (η ανασκόπηση ήταν στον αυτόματο) όλη τo προηγούμενο διάστημα. Tο '' Over And Over '' είναι κάτι σαν φρέσκο ξεκίνημα ή μία αναβάθμιση της αισθητικής των V.V.I.A. Ο σκοτεινός, μετά minimal synth πρωτογονισμός έχει δώσει τη θέση του σε κάτι περισσότερο λεπτό μουσικά, περισσότερο ποπ σχετικά με αυτό που έκαναν στο παρελθόν και εν τέλει κάτι περισσότερο ολοκληρωμένο και ώριμο. Φυσικά το σκοτεινό στοιχείο συνυπάρχει με την νοσταλγική μελωδία και την αδιάκοπη ροή της...

A distant sadness: XII_Anywhere out of this world....

Είναι μια παρηγορητική συνήθεια που φτάνει αισίως στη 12η έκδοση.  Φέτος εμφανίστηκε η τάση να επιστρέψουμε στις μουσικές που μας έκαναν να ακούμε διαφορετικά. Στις μουσικές που δημιούργησαν την πρώτη συλλογή. Είναι ουσιαστικά είναι μία επιστροφή.  Οι φετινές επιλογές είναι προφανείς και δεν κρύβουν εκπλήξεις. Είναι όμως επιλογές που δίνουν το μήνυμα ξεκάθαρα, μας εκφράζουν φέτος περισσότερο από ποτέ και επεμβαίνουν και πάλι στην μουσική πραγματικότητα με τρόπο όχι καταλυτικό αλλά για να υπενθυμίσουν και να ενισχύσουν. Οι τίτλοι μπορούν να διηγηθούν ιστορίες, οι επιρροές μπορούν να πλάσουν περιβάλλοντα στη φαντασία μας, οι τραγουδιστές και οι υπόλοιποι μουσικοί είναι σε μια συνεχή επικοινωνία με το αόρατο και την πλευρά του εαυτού τους πέρα από το σύμπαν της συνειδητής ύπαρξης και της παραπλανητικής αναζήτησης στο τρισδιάστατο σώμα. Μαζί τους και εμείς, οι ακροατές. Εμείς που εμπιστευτήκαμε τους συγκεκριμένους μουσικούς ώστε οι συνθέσεις τους να είναι η επένδυση στη δικιά μας ...