Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Princess Chelsea: Ανόθευτη ποπ στην εποχή της χολέρας...




Maybe 20 million people think I'm a hipster with a pink wing!”



“Princess Chelsea isn't like a girly character, it's almost like a cooler and more confident version of myself . I'm like a nerd. I didn't ever really think I'd be fronting a band and performing so I just have to switch into a slightly more confident character.''



''I feel like synthesisers are used by bands in a pretty boring way, just fleshing out the sound of an indie rock band.''



“A lot of people assume I smoke a lot of weed and stuff, like they assume Connan Mockasin does drugs because of the psychedelic stuff . . . but neither of us do. I don't suit doing drugs.''



“I'd like to take the band to Disneyland on the way back home. I've been . . . but I've got some grown men playing in my band who've never been. It's pretty silly, but I want to do it for them.”

Chelsea Nikkel (από συνέντευξη του 2015 στο Elsewhere )




Η Princess Chelsea είναι ένα ποπ παράδοξο της δεκαετίας. Θα μπορούσε να ήταν η γλυκιά μας φαντασίωση στα '90'ς, όπως η Sarah Cracknell ή θα μπορούσε να ήταν από τα κορίτσια που θα εμπιστευόμουνα στη δεκαετία του '80 όπως η Kate Bush ή η Siouxie. Όμως σε αυτά τα πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα, η γλυκόπικρη new age/dream/synth/acoustic κρυστάλλινη ποπ της κοπέλας από το Auckland της Ν. Ζηλανδίας, είναι μια ηχητική οπτασία που έρχεται από ένα μουσικό όνειρο απαλλαγμένο από τον υπερβολικό κυνισμό, σαρκασμό και την «υποχρέωση» να αφήνει διαπιστευτήρια για να γίνει αποδεκτή από κοινότητες, ιδεολογίες και μουσικά ρεύματα. Τα τραγούδια της είναι αθώες αυτοπροσωπογραφίες πλασμένες από κατανοητές μελωδίες, απλούς ρυθμούς και συνθ που δεν χρησιμοποιούνται υποστηρικτικά αλλά εκφράζουν όλη την ψυχοσύνθεση της καλλιτέχνιδας. Μαζί με την μπάντα της έχουν μερικά σινγκλ που αντιμετωπίζονται με «συμπάθεια αλλά οκ, δεν μιλάει όλος ο κόσμος γι' αυτά, ούτε στηρίζονται σε δεκανίκια πολιτιστικά, κοινωνικά ή/και πολιτικά για να προκαλέσουν σούσουρο και να γίνουν «ύμνοι» γενιάς ή συγκεκριμένων ομάδων. Πέρα από μερικά που στηρίζονται στο βαλς, δεν χορεύονται και ούτε μπορούν να ρημιξαριστούν.

 Τα τραγούδια της Chelsea Nikkel και της παρέας της, έχουν πεντακάθαρη αξιοπρέπεια, είναι φτιαγμένα με αγάπη και ήθος που σπανίζει. Παραμένουν κρυστάλλινα και διαυγή απαλλαγμένα από φιλοδοξίες και το χτικιό της καταξίωσης στο εμπόριο. Διαθέτουν χιούμορ, πικρό σε αρκετά σημεία και πάντα διατηρούν και μια σκοτεινή απόχρωση αλλά πολύ λεπτή για να κυριαρχήσει.
Μετά από ένα πολύ όμορφο ντεμπούτο (Lil' Golden Book, 2011), έναν ισχυρό νευρικό κλονισμό (2013-2014), ένα ονειρικό και παραλίγο αριστούργημα ( The Great Cybernetic Depression, 2015) και ένα μάλλον άτυχο άλμπουμ με διασκευές ( Aftertouch, 2016), η Princess Chelsea και η παρέα της επανέρχονται με το ''The Loneliest Girl''.

Το άλμπουμ αυτό περιλαμβάνει συγκεντρωμένη όλη την αισθητική της μουσικής της, βελτιωμένη, περισσότερο ανοικτή και γήινη.

Ταυτόχρονα ακούγεται ωριμότερη και με περισσότερη αυτοπεποίθηση. Οι ποπ μελωδίες απλά είναι ακαταμάχητες αν και μας πηγαίνουν πολύ πίσω στο χρόνο σαν αίσθηση. Στο τέλος όμως μαζεύονται και πάλι στην πιο χρωματιστή φάση του πλανήτη της Πριγκίπισσας, χτίζοντας ένα ποπ παλάτι που δύσκολα βρίσκει κανείς αν δεν το αναζητήσει.

Οπότε, υπάρχει παραπάνω από ένας λόγος να πάμε να δούμε και ζωντανά την Πριγκίπισσα Chelsea αυτή την Παρασκευή 5/10 στο Fuzz. Προσωπικά, περιμένω αυτή τη συναυλία πως και πως από την ημέρα που ανακοινώθηκε. Στην αρχή δεν το πίστευα κιόλας.

Όμως ο καιρός έφτασε για να ξεχυθούν ποπ λάμψεις και χρώματα από τη φωνή της Princess Chelsea καθώς και από τα πλήκτρα, τις κιθάρες και τα κρουστά που θα την συνοδεύουν. Αυτή η Παρασκευή δεν θα είναι σαν όλα τα Φθινόπωρα που μάθατε ως τώρα.

Τη βραδιά ανοίγουν οι LE PAGE..
Επίσης στις 7/10 στο Tiki, μην ξεχάσετε και τη συναυλία του μόνιμου συνεργάτη  της Princess Chelsea, Jonathan Bree, ο οποίοςέχει τη δικιά του προσωπική μουσική ιστορία και ένα πολύ καλό φετινό άλμπουμ. Εκεί τη βραδιά ανοίγει η Etten. Δυό βραδιές με εξαιρετική ποπ λοπόν..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom