Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Safe in the lenses of DPM (Dream Perception Machine)_The 2018 Dream report: The Albums of 2018_7


07. Psychedelic Spiritual Show- MOON WIRING CLUB 
 (Geckophonic)


Επιμένουμε και φέτος. Τυφλή εμπιστοσύνη στην φαινομενικά σταθερή και ακούνητη αισθητική της «Λέσχης». Ο Ian Hodgson επιμένει και αυτός στην «φασματική μουσική» του σαν γεροξεκούτης με εγκέφαλο λιωμένο από ιερά χωροχρονοναρκωτικά. Όμως είμαστε σίγουροι ότι είναι έτσι;
Γιατί το φετινό του είναι ένα ''Ψυχεδελικό Πνευματικό Σώου''. Ηχογραφημένο μέρος πραγματικής μουσικής σεάνς με «καλεσμένους» την ιστορική, διαδιαστατική ψυχεδελική μπάντα των The Rabbit Foot Dimension. Σχήμα αποτελούμενο από 4 οντότητες σε θηλυκή μορφή, οι οποίες εμφανίστηκαν «εκείνο» το βράδυ στη διάσταση μας, στη νεοσύστατη τότε Μουσική Φεγγαροδιωμένη Λέσχη για 50 περίπου λεπτά και μέσω ηχητικού chanelling εμφύσησαν μουσική άποψη και χάρισαν ένα νέο υπερδιαστατικό μουσικό λεξιλόγιο σε ιδιαίτερους «δέκτες». Πιθανόν ότι ηχογράφησε ο Ian Hodgson από εκεί και ύστερα να οφείλεται στην ευεργετική προσφορά της μπάντας εκείνης.
Από ρεπορτάζ εκείνης της βραδιάς διαβάζουμε ότι οι The Rabit Foor Dimension αποτελούνταν από «τις»: Ellen-στο «μπάσο» και στα «ηλεκτρονικά», Juliet- στο χειρισμό ταινιών η οποία είναι «πεθαμένη» από το 1889 μ.Χ. γήινο έτος αλλά ζωντανή έκτοτε, Marchioness Villikinsστα μαγεμένα πλήκτρα και Judy- που παίζει κρουστά- η οποία έχασε τους μαγικούς της βόλους το 1929 μ.Χ. Γήινο έτος, αλλά όχι το αιθέριο παίξιμο.
Ήταν ένα «πολύ ονειρικό πάρτυ». Μέρος του «σώου» διασώθηκε/ηχογραφήθηκε και επεξεργάστηκε από τον Ian Hodgson με ιδιαίτερη προσοχή στις μαγικές και διαστατικές σταθερές και κυκλοφορεί επιτέλους, ύστερα από πολλά χρόνια, από τις 33.11.1967 (όχι γήινου έτος) σε όλα τα καλά δισκάδικα των πλανητών.
Μη φανταστείτε acid ρυθμούς, ουρανομήκη κιθαριστικά σόλο, μελωδίες αγγιγμένες από το χέρι του Ζεν. Μη φανταστείτε χορούς γύρω από τοτέμ και χρωματιστά Love-Ins. Εδώ χρειάζεται να γίνει Tune-In στην πιo ευαίσθητη κλίμακα, δεν χρειάζεται να γίνει Turn On και σίγουρα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα το Drop Out γιατί λίγα χιλιοστά κοσμικών spin πιο γρήγορα ή πιο αργά και βρίσκεσαι σε άλλη διάσταση κοιτώντας τον κόσμο σου από παραμορφωτική οθόνη.....
Στην άκρη του πουθενά ένα ψυχεδελικό τσάι βοηθά τις κοσμικές αναταράξεις και την ατέλειωτη ηχώ από φωνές που εισέρχονται σαν ορδές φαντασμάτων..Ακούω ξεκάθαρα τις φράσεις κλειδιά, αναρωτιέμαι όμως ακόμα που είναι οι κλειδαριές αλλά είμαι σε καλό δρόμο. Τα νωχελικά ρυθμικά σταματήματα /ξεκινήματα σαν ενέσεις αφύπνισης/ύπνωσης, η κλασική φασματική Ηχώ με τα ατελείωτα fade in /fade out λογικά θα έπρεπε να κάνουν κάθε επίδοξο Lynch να αναζητά το ημιπολύτιμο, σπάνιο πάσο για αυτή τη Μυστική λέσχη ώστε να κοινωνήσει το απόλυτο μουσικό Παράξενο αυτής της διάστασης που για 12 συναπτά χωροχρόνια εισχωρεί κάθε Δεκέμβρη μερικές μέρες πριν Το Χειμερινό Ηλιοστάσιο να σαρκάζει απέναντι στην Γήινη μουσική.....
[ Μετάφραση: Δεν νοείται «παράξενο» στη μουσική χωρίς αναφορά στους MOON WIRE CLUB. Και μόνο μία βαθιά ακρόαση του άλμπουμ εξηγεί για τα καλά ότι η φαντασία είναι αχαλίνωτη, η μουσική του είναι ένα εγκεφαλικό παιχνίδι ενόρασης αλλά και ψυχικού αποσυμφορισμού. Όπως και στα προηγούμενα έτσι και στο ''Psychedelic Spirit Show'' διαβάζεις τις αρνητικές εντυπώσεις. Όχι άλλο φωνητικό vertigo, όχι άλλη δόση από αφηρημένους ρυθμούς, όχι αλλά σταματήματα και ξεκινήματα. Σαράντα ένα λεπτά όμως συνεχούς ακρόασης τη μέρα η λογική μετατρέπεται σε νάνο που αποδυναμώνεται με την θέληση της Φαντασίας για μουσική η οποία με τη σειρά της συναρπάζει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο της καταπιεσμένης, πεπερασμένης και αξιοθρήνητης γήινης υπόστασης μας].

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom