Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Everybody there loved her....Courtney Barnett @ Fuzz Club Athens 16.5.2019







 H Courtney Barnett είναι μια από τις μεγάλες συμπάθειες μου στο χώρο του ροκ εν ρολ που παράγεται στη δεκαετία μας. Έχει μια αγνή ροκ καρδιά, είναι απλή και δεν τονίζει τίποτα πάνω από τη μουσική. Τα τραγούδια της είναι καταθέσεις ψυχής, γράφει στίχους που μπορώ να παρακολουθήσω και μου αρέσει ο τρόπος που τους τραγουδά παραμένοντας γνήσια και επί σκηνής, όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη της εμφάνιση στην Αθήνα, την περασμένη Πέμπτη 16/5. 
 

Μαζί με τους υπόλοιπους δύο μουσικούς που απαρτίζουν τη μπάντα της, ανέβηκαν στη σκηνή του Fuzz για να φέρουν και πάλι την απλότητα στη ροκ μουσική. Ούτε να διακηρύξουν, ούτε να προκαλέσει και ούτε να παραμυθιάσει με παρακμή και «επανάσταση». 
 

Είναι εκεί για να περάσουμε όλοι μαζί ευχάριστα και να ακούσουμε τις ροκ εξομολογήσεις της. Χρησιμοποιεί κάποια παλιά γραφικά ροκ κόλπα αλλά κατά βάση θέλει να δώσει ενθουσιασμό σε πολυκαιρισμένες-αγαπημένες και πλέον βαθιά εδραιωμένες σε κάποιους από μας- φόρμες που απαιτούν ψυχή σαν καύσιμο και στοιχειώδη επιδεξιότητα. Στοιχεία που και αυτή και η δεμένη μπάντα της τα είχαν και γι' αυτό η γενική εικόνα της συναυλιακής τους απόδοσης ήταν αρκετά ικανοποιητική.
Χωρίς ακόμα να ακόμα η ροκ περφόρμερ που κατακτά σκηνή και κοινό σε απόλυτο βαθμό είχε αρκετό κέφι και δύναμη ώστε να μας παρασύρει πολλές φορές στον κόσμο της.
Έπαιξε τα καλύτερα τραγούδια της, απ' όλη τη μικρή ως τώρα δισκογραφία της (2 άλμπουμ, 2 e.p., μερικά live e.p. και 7'').


Στα ''Depreston'', ''Are You Looking Yourself?'', ''Hopefulness'', ''Avant Garedener'', ''Anonymous Club'', ''Every Body Here Hates You'' ξεπέρασε ακόμα και τις στούντιο εκτελέσεις αλλά τα ''Charity'', ''City Looks Pretty'' και ''Elevator Operator'' υστερούσαν κατά πολύ. Η περισσότερο τραχιά απόδοση αφαιρούσε όλα τα ''μπαχαρικά'' των αρχικών εκτελέσεων και τις πιο λεπτές ηχητικές ''γεύσεις'' και θα μας ικανοποιούσε περισσότερο μια πιο πλούσια ηχητική απόδοση αλλά εδώ μιλάμε για πατροπαράδοτο ροκ και ίσως να μην έχει και ιδιαίτερη σημασία.


Φάνηκε ότι τα καταφέρνει πολύ καλύτερα στις μπαλάντες και στα μπλουζ, γενικά στις αργές ταχύτητες. Εκεί βγάζει πολύ συναίσθημα λόγω προφανώς των βιωμάτων που περιγράφει και ήταν ο κύριος λόγος που με έκανε να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι είναι μια μουσικός που ήρθε για να μείνει στο στερέωμα και αν κρίνω από την θερμή υποδοχή του Αθηναϊκού κοινού τη βλέπω να ξανάρχεται πολλές φορές στο μέλλον.




SETLIST:
  1. Hopefulessness
  2. City Looks Pretty
  3. Avant Gardener
  4. Small Talk
  5. Need a Little Time
  6. Nameless, Faceless
  7. I'm Not Your Mother, I'm Not Your Bitch
  8. Crippling Self Doubt and a General Lack of Self Confidence
  9. Everybody Here Hates You
  10. Small Poppies
  11. Depreston
  12. Are You Looking After Yourself?
  13. Elevator Operator
  14. Charity
  15. Pedestrian at Best
ENCORE:
  1. Let It Go (Courtney Barnett & Kurt Vile song)
  2. Anonymous Club
  3. History Eraser

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Alliance: The 2024 annual report_Phase I_The albums_Tier 2_ 46-50

Μπήκαμε στις πεντάδες μέχρι το είκοσι. Λιγότερο με κριτήρια αξιολόγησης αλλά περισσότερο με τη λογική ομαδοποιήσεων η πρώτη πεντάδα είναι από άλμπουμ διακεκριμένων σχημάτων του ανεξάρτητου ροκ που έχουν γερές μουσικές βάσεις, εξαιρετικά διαυγή και δημιουργική επαφή με το παρελθόν της μουσικής και του παρόντος.  46. Brand On The Run (Our Brand Could Be Yr Life deluxe) - BODEGA  (Chrysalis) Μεταξύ 2013-2016 υπήρχαν οι BODEGA BAY. Βραχύβιο σχήμα που σύντομα μετονομάστηκε σε BODEGA. Έκτοτε έγιναν πολύ αγαπητοί στο ιστολόγιο και όπως κάθε χρονιά που κυκλοφορούν άλμπουμ έτσι και φέτος φιλοξενούνται στον ετήσιο μουσικό απολογισμό μας.  Το υλικό του άλμπουμ προέρχεται από την Ανοιξιάτικη κυκλοφορία ''Our Brand Could Be Yr Life'' τίτλος που παραπέμπει στο ομώνυμο και μοναδικό άλμπουμ σαν BODEGA BAY που κυκλοφόρησε το 2014. Ηχογράφησαν εκ νέου πολλά τραγούδια από αυτό πρόσθεσαν και μερικά ακόμα και ουσιαστικά με παλιό υλικό έκαναν κάτι καινούριο μέσα βέβαια στο πλαίσιο του ήχου τ...

Over And Over

  Μετά το φετινό διαμάντι της VENUS VOLCANISM '' Tissue '', μία πανέμορφη παρουσίαση του στο Κ.Ε.Τ. και ένα καταπληκτικό dark wave dj set της In Atlas για το υπόλοιπο εκείνης της βραδιάς (30.11.2023), έμαθα για ένα καινούριο τραγούδι των κοριτσιών που από κοινού έχουν να κυκλοφορήσουν κάτι εδώ και πολύ καιρό.  Μία μέρα πριν εκπνεύσει το 2023, το τραγούδι ανέβηκε στις πλατφόρμες, κάποιοι έκαναν πρωτοχρονιά με αυτό αλλά μόλις την προηγούμενη εβδομάδα το άκουσα λόγω συνειδητής αποχής από τα μουσικά (η ανασκόπηση ήταν στον αυτόματο) όλη τo προηγούμενο διάστημα. Tο '' Over And Over '' είναι κάτι σαν φρέσκο ξεκίνημα ή μία αναβάθμιση της αισθητικής των V.V.I.A. Ο σκοτεινός, μετά minimal synth πρωτογονισμός έχει δώσει τη θέση του σε κάτι περισσότερο λεπτό μουσικά, περισσότερο ποπ σχετικά με αυτό που έκαναν στο παρελθόν και εν τέλει κάτι περισσότερο ολοκληρωμένο και ώριμο. Φυσικά το σκοτεινό στοιχείο συνυπάρχει με την νοσταλγική μελωδία και την αδιάκοπη ροή της...

A distant sadness: XII_Anywhere out of this world....

Είναι μια παρηγορητική συνήθεια που φτάνει αισίως στη 12η έκδοση.  Φέτος εμφανίστηκε η τάση να επιστρέψουμε στις μουσικές που μας έκαναν να ακούμε διαφορετικά. Στις μουσικές που δημιούργησαν την πρώτη συλλογή. Είναι ουσιαστικά είναι μία επιστροφή.  Οι φετινές επιλογές είναι προφανείς και δεν κρύβουν εκπλήξεις. Είναι όμως επιλογές που δίνουν το μήνυμα ξεκάθαρα, μας εκφράζουν φέτος περισσότερο από ποτέ και επεμβαίνουν και πάλι στην μουσική πραγματικότητα με τρόπο όχι καταλυτικό αλλά για να υπενθυμίσουν και να ενισχύσουν. Οι τίτλοι μπορούν να διηγηθούν ιστορίες, οι επιρροές μπορούν να πλάσουν περιβάλλοντα στη φαντασία μας, οι τραγουδιστές και οι υπόλοιποι μουσικοί είναι σε μια συνεχή επικοινωνία με το αόρατο και την πλευρά του εαυτού τους πέρα από το σύμπαν της συνειδητής ύπαρξης και της παραπλανητικής αναζήτησης στο τρισδιάστατο σώμα. Μαζί τους και εμείς, οι ακροατές. Εμείς που εμπιστευτήκαμε τους συγκεκριμένους μουσικούς ώστε οι συνθέσεις τους να είναι η επένδυση στη δικιά μας ...