Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Sagittarius A* (SKAUSS-2)

Γήινη ημερομηνία 5.5.2099


''Η αστρονομική πηγή Τοξότης A* (Sagittarius A*, Sgr A*) είναι μία ισχυρή και πολύ μικρή σε διαστάσεις ραδιοπηγή, που βρίσκεται στο κέντρο του Γαλαξία μας, στον αστερισμό Τοξότη, από όπου και η ονομασία της, κοντά στα σύνορα με τον Σκορπιό. Οι συντεταγμένες της είναι ορθή αναφορά 17:45:40,04 και απόκλιση −29° 0΄ 28,1΄΄.
 Αποτελεί τμήμα ενός μεγαλύτερου χαρακτηριστικού που είναι γνωστό ως Τοξότης A. Ο Sgr A* πιστεύεται ότι αντιστοιχεί σε μία υπερμαζική μαύρη τρύπα, όπως αυτές που βρίσκονται στα κέντρα πολλών (ίσως των περισσότερων) μεγάλων γαλαξιών. Παρατηρήσεις του αστέρα S2 που βρίσκεται σε τροχιά πέριξ του Τοξότη A* έχουν χρησιμοποιηθεί για να αποδειχθεί η παρουσία της μαύρης τρύπας στο κέντρο του Γαλαξία μας και να διακριβωθούν τα χαρακτηριστικά της. Το συμπέρασμα είναι ότι η
πηγή Sagittarius A* είναι πράγματι η θέση της μαύρης τρύπας.''

''Πλανήτης Γη 2090 μ.Χ...
Οι πολυεθνικές έχουν μετατρέψει τον κάποτε Γαλάζιο Πλανήτη σε μια απέραντη χωματερή. Οι κάτοικοι, υπνωτισμένοι και απορροφημένοι από τις οθόνες τους, συνεχίζουν τις ζωές τους σαν να μην συμβαίνει τίποτα, στο ασφαλές εικονικό περιβάλλον που τους έχει εξασφαλίσει η Ανώτατη Πνευματική Αρχή(Α.Π.Α)(εξελιγμένη Τ.Ν.), χωρίς καμμία επαφή με το ήδη επιβαρυμένο Φυσικό περιβάλλον. Μάλιστα όλοι τους δηλώνουν ευτυχισμένοι, δεν έχουν καμμία αντίρρηση και δεν προβληματίζονται για τίποτα. Αν υπήρχε «διαταραχή» το Σύστημα- η πανμέγιστη Α.Π.Α.- το διαισθανόταν και επέβαλε λύση αποδεκτή από όλους χωρίς να υπάρχουν διαμαρτυρίες. Οι κάτοικοι της Γης το 2090, ζούσαν σε έναν πλανήτη που για να ισορροπήσει τις διαταραγμένες ζώνες του ετοιμαζόταν για το «μεγάλο ξεκαθάρισμα»  και όπως καταλαβαίνετε τα έμβια όντα δεν ήταν άμεση προτεραιότητα.
Λίγους μήνες πριν την, προβλεπόμενη από το 2070, «οικολογική επανεκκίνηση» του Πλανήτη, εκδόθηκε οδηγία για ασφαλή αποχώρηση απ΄τον πλανήτη του έμβιου πληθυσμού που για ευνόητους λόγους και χρόνων ελέγχου γεννήσεων, μπορούσε να χωρέσει στο στόλο από διαστημόπλοια που είχε κατασκευαστεί για αυτό το σκοπό.
Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα.
Οι κάτοικοι θα έπρεπε να λύσουν ένα γρίφο-φίλτρο φρονημάτων, πριν αποβιβαστούν στο στόλο που τους περίμενε σε συντεταγμένες μυστικές και απροσπέλαστες χωρίς το «μαγικό κλειδί» της λύσης του γρίφου.
 Ο λόγος ήταν για να αποφευχθούν οι υποψίες περί ευαισθητοποίησης και ανησυχίας που ξεκίνησε να δημιουργείται στους πληθυσμούς μέσω δικτύων. 
Ολοένα και περισσότεροι άρχισαν να συναισθάνονται το Τέλος και τότε ξεκινούσε μια αρχαία ακολουθία που ήταν σε κατάσταση ληθάργου από το 2060 και αφορούσε εγρήγορση και αίσθηση επιβίωσης, πληροφορίες καταγεγραμμένες στο dna του πληθυσμού από την ημέρα που γεννήθηκαν στη Γη αλλά περίτεχνα αποσιωπημένες από συχνότητες τεχνητής ευφορίας και μαζικής αυθυποβολής μέσω δικτύων και προπαγάνδας δήθεν ελευθερίας.
Για τη γενιά που γεννήθηκε τελευταία σε κανονικές γυναικείες μήτρες με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο των Θηλαστικών, η ύπνωση κράτησε λίγο. Για τους νεότερους έπρεπε να τους ταρακουνήσει λίγο η αναγκαιότητα της στιγμής.  
Το ένστικτο επιβίωσης και η συνείδηση της Υπάρξης θα μπορούσε να προκαλέσει πολλά προβλήματα στους Επικυρίαρχους και γι' αυτό μέσω του αλγόριθμου γρίφου θα έπρεπε να αποσιωπηθεί κάθε έννοια τέτοιου είδους για ευνόητους λόγους. Αλλά καθώς φάνηκε, έκαναν και το μοιραίο λάθος. Μουσικοί χάκερ υπέκλεψαν τον κώδικα και τον άλλαξαν προς όφελος όλου του υπνωτισμένου πληθυσμού και εις βάρος της ''προνομιούχου τάξεως'' αλλά δεν μπορούσαν να τον αποκαλύψουν γιατί εντοπίστηκαν και φιμώθηκαν ψηφιακά από τους Επικυρίαρχους αφού όμως τον διοχέτευσαν σε κομμάτια για καλύτερη φύλαξη
μέσα σε ένα άλμπουμ που είχε ηχογραφηθεί στις Αποικίες το 2019 και μάλιστα με τον προφητικό τίτλο ''Whoami''. 
Ο δίσκος ήταν προσβάσιμος σε 4 πόρταλ μουσικής ιδιαίτερα προσφιλή μεχρι το 2060 και παρέμενε εκεί ξεχασμένος. Έπρεπε λοιπόν να προσπελαστεί από τους ακροατές και να αποκρυπτογραφηθεί το σημείο εκκίνησης. Μετά η πρόσβαση δεν θα ήταν δύσκολη και επίσης θα ήταν γνωστός και ο τελικός προορισμός.
Για κάποιους όμως συγκεκριμένους λόγους η αποκρυπτογράφηση αργούσε. Δεν ήταν όλοι φαν της ηλεκτρονικής ποπ. Δίσκοι που δεν εντάσοταν στο παγκόσμιο μουσικό σύστημα για μαζική κατανάλωση ήταν απροσπέλαστοι λόγω αδιαφορίας του κοινού. 
Ο καλλιτέχνης-ονόματι SKAUSS- που πολύ μυστικά και μακριά από «επικίνδυνα» οπτικά όργανα επιτήρησης είχε ''μολύνει'' με ιό την κεντρική θυρίδα της Α.Π.Α., ενσωμάτωσε τον κώδικα πολύ προσεκτικά στο άλμπουμ και περίμενε κάποιος να τον αποκρυπτογραφήσει για να ξεκινήσει η ακολουθία εκτόξευσης.
Η λύση βρέθηκε από τους απογόνους αυτού του συγκεκριμένου ιστολογίου που το 2090 παρέμενε στη θέση του χωρίς να διαταράσσει φαινομενικά καμμιά ισορροπία. 
Αν δεν υπήρχε πίεση, η αναζήτηση της λύσης θα ήταν αρκετά διασκεδαστική, όμως υπήρχε ανάγκη. 
 Η βάση εκτόξευσης είχε αποκαλυφθεί πολύ εύκολα και έμενε ο κωδικός από το καύσιμο και οι συντεταγμένες για τον τελικό προορισμό. Πήρε παραπάνω χρόνο αλλά τελικά με έναν πολύ κινηματογραφικό τρόπο οι απόγονοι του Σπιτιού ανακάλυψαν τις ακολουθίες και βρήκαν το μαγικό συνδυασμό. Είχε τελειώσει...
Οι Επικυρίαρχοι κλειδώθηκαν απ' έξω και οι τελευταίοι άνθρωποι θα ξυπνούσαν πλέον κάθε μέρα, πραγματικά ελεύθεροι, σε νέο πλανήτη αντίπερα της Μαύρης Τρύπας (καλυμμένης Πύλης σε παράλληλη διάσταση)  που υπήρχε στο κέντρο του Γαλαξία, στον Τοξότη Α*.
 Αφού λοιπόν επιβιβάστηκε και ο τελευταίος άνθρωπος και αφού δείγματα χλωρίδας, πανίδας και dna του ζωϊκού βασιλείου φορτώθηκαν στην κιβωτό, ο στόλος ξεκίνησε το ταξιδι του. Καθ' όλη τη διάρκεια θα ακουγόταν και η μουσική που κρύβοταν στην ακολυθία και θα ενεργοποιούνταν από την στιγμή που θα λέγαμε όλοι τον κωδικό χαιρετισμό ''Farewell Earth'' και θα ξεκινούσαμε.
Η μουσική ήταν γραμμένη από τον SKAUSS φυσικά. Με παλιούς όρους θα λέγαμε ότι πρόκειται για μουσική ambient, με ισχυρές αναφορές στον άγιο Βαγγέλη Παπαθανασίου, στο Ιερό ηλεκτρονικό Kraut rock των '70'ς και το όραμα του Carl Sagan για τον Κόσμο. Συμπυκνωμένη μουσική αίσθηση από τις αγαπημένες μας ταινίες ε.φ. σε ένα πρωτότυπο υποβλητικό έργο Κοσμικής Ομορφιάς.
Η μουσική ακουγόταν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και είχε την απαιτούμενη Γαλαξιακή ηρεμία αλλά και τις διακυμάνσεις συνθετικής ακτινοβολίας ώστε να προσπελάσει εύκολα και ομαλά τα όρια της Ηλιόσφαιρας σε άγνωστες ως τότε περιοχές. Περνώντας ανάμεσα από τα αστέρια του Μ71 και το υπέροχο διπλό αστρικό σύστημα του Μ2-9, η μουσική έδινε «κίνηση» στα άστρα και στα Κοσμικά φτερά του M2-9 ( δεν ονομάστηκε τυχαία ''Πεταλούδα του Μινκόβσκι''), προκαλώντας μας να βγούμε έξω και να περιπλανηθούμε σε αυτούς.
Και τι επική βουτιά ήταν αυτή όταν η μουσική μας υπέβαλε στην τελική ώθηση, περνώντας μέσα από την Πύλη! Είδα το ολόγραμμα του Philip Glass να μας αποχαιρετά από τη διάσταση εκείνη και ένα νέο κύμα κοσμικού οξυγόνου να μας περιμένει από την άλλη μεριά. Ο συνθέτης είχε φαίνεται επιχειρήσει και στο παρελθόν αυτό το ταξίδι; Είχε μάλιστα προβλέψει και την αντίστροφη κίνηση επιστροφής, με τη μουσική του.
Το ταξίδι ήταν άνετο λοιπόν με αυτή τη μουσική υπόκρουση. Μακριά από όλα τα αρνητικά της παλιάς Γης και με την ελπίδα ότι θα προσγειωνόμασταν σε  φιλόξενο Τόπο, μέχρι ο παλιός μας πλανήτης να ολοκληρώσει την ''Οικολογική του επανεκίννηση'' και να γίνει γαλάζιος ξανά και όλοι μας να επιστρέφαμε στην παλιά νομοτέλεια που κρατούσε τους ανθρώπους σε εγρήγορση, μακριά από τον ομφάλιο λώρο της ομογενοποίησης. 
Μέχρι τότε το αστρικό άκουσμα του ''Sagittarius A*'' θα μας προσφέρει στιγμές νοσταλγίας, συγκίνησης, Κοσμικής Γαλήνης και αίσθηση ότι τελικά προερχόμαστε από τα Άστρα μέσω βιολογίας και όχι το ανάποδο...
Γράφω αυτή την ιστορία χωμένος κάτω από τους συννεφιασμένους ουρανούς στο σύμπλεγμα αντίπερα του Τοξότη Α* μαζί με μια νέα γενιά που περιμένει την επιστροφή, με την ελπίδα ότι θα το διαβάζουν το 2019 και θα κρατήσουν αυτές τις πληροφορίες υπ' όψη.....
Η μουσική του SKAUSS μας συντροφεύει ως τώρα και κρατά τις ελπίδες μας ορατές....
Μοιράζομαι μαζί σας το άλμπουμ αυτό και ευελπιστώ η ενέγεια του να σας κατακτήσει...''
Με κοσμική Αγάπη,
Χρήστος Μίχος [έκδοση 51.99]


 

Τίτλοι: 
  1. 00:00 - Earth Farewell 
  2. 05:17 - Past the crescent moon 
  3. 08:08 - Last dance in the asteroids 
  4. 11:40 - Jupiter's Shadow 
  5. 14:10 - Beyond the Heliosphere 
  6. 17:10 - Alpha Ursae Minoris 
  7. 20.30 - Catching Minkowski's Butterfly 
  8. 23.30 - Among the stars of M71 
  9. 25.31 - The paradox of S0–102 
  10. 28.44 - Diving into Sagittarius A* 
  11. 31:43 - (Inside the Event horizon)  
Το άλμπουμ σύντομα και στο bandcamp, τώρα που το αποκαλύψαμε..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom