Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Music that mattered_The 2020 Annual report_Phase 1_120 Albums_3

 

3. Phoenix: Flames Are Dew Upon My SkinEARTHEATER (PAN)


Η μεταμόρφωση, ο στοχασμός, η αναζήτηση, η εσωτερική γεωγραφία. Και φέτος η αναγέννηση. Έννοιες πολύ σημαντικές για την
Alexandra Drewchin που αναδεικνύονται μέσα από τα άλμπουμ της. Πέντε θαυμάσια άλμπουμ που κάθε ένα από αυτά προχωρά τη χαρτογράφηση έως ένα σημείο. Το φετινό ''Phoenix..'' ήταν αναπάντεχο. Αλλά σύμφωνα με τα γεγονότα στην προσωπική της ζωή όχι και τόσο.

Το τέντωμα αλλά και η λιτανεία των χορδών θα μπορούσε να ταιριάζει σαν ένας εναλλακτικός υπότιτλος εδώ, καθώς κυριαρχούν και επεκτείνονται στο εσωτερικό του ακροατή και του καλλιτέχνη, ενεργοποιώντας ότι συναισθηματικό κέντρο έχει και δεν έχει, πυρακτώνοντας το. Κατά μία έννοια ο Φοίνικας απαιτεί τεράστια προσφορά σε συναίσθημα σε πύρινη μορφή για να αναγεννηθεί. Και οι μπαλάντες της Eartheater είναι μάγματα που διατηρούνται εσωτερικά γιατί έτσι σφυρηλατείται καλύτερα ίσως η οποιαδήποτε θεραπευτική φλόγα που θα αναγεννήσει κάθε ταραγμένη ψυχή.

Το άλμπουμ αυτό είναι το πιο προσιτό αλλά και το πιο ισχυρό σε εσωτερική ένταση από τους δίσκους που άκουσα φέτος. Η μετα φολκ/μετα κλασικίζουσα συμφωνία για κιθάρα, άρπα, βιολιά, ηλεκτρονικά σαν απόηχοι κίνησης τεκτονικών πλακών και φωνή σε ρόλο αφηγητή, ψυχικού εικονογράφου και ''Θεραπευτικής Ανάσας'' είναι η πιο δεμένη σε σύνολο και πιο κατανοητή από τις προηγούμενες ηχογραφήσεις γιατί η αναζήτηση εδώ υποδεικνύεται από τα προσωπικά τραύματα. Το εσωτερικό ταξίδι που βιώνει ο ακροατής δεν έχει έξοδο προς το φως αλλά διατηρεί ακέραια τη φλόγα του στο σκοτάδι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαργαριτάρι. Το νέο άλμπουμ της May Roosevelt.

 Έξι παρά κάτι χρόνια μετά το '' Junea '', η  May Roosevelt   επέστρεψε με τον νέο της δίσκο '' Pearl ''. Το '' Junea '' «διαδραματιζόταν» σε ένα περιβάλλον τεχνητού κόσμου, μουσικής Α.Ι. αλλά δημιουργημένο με κυριαρχική αντιπαραβολή του πνευματικού και συναισθηματικού κόσμου πάνω στα μικροκυκλώματα. Το νέο της άλμπουμ είναι εξίσου αιθέριο αλλά υπάρχει λιγότερη τεχνολογία, λιγότερη διάθεση για ρυθμικό συγχρονισμό με την πραγματικότητα και περισσότερα φυσικά έγχορδα. « Στις δέκα συνθέσεις του πέμπτου της δίσκου, τα synthesizers της May Roosevelt συναντούν για πρώτη φορά τους ήχους ενός κλασικού κουαρτέτου εγχόρδων. Νεοκλασική μουσική και ρομαντική electronica συνδυάζονται, με το theremin να πρωταγωνιστεί, τυλίγοντας το ορχηστρικό αυτό ηχητικό σύνολο, άλλοτε σε διάλογο με τα απαλά φωνητικά της May Roosevelt και άλλοτε δημιουργώντας τους δικούς του αιθέριους κόσμους », αναφέρει το δελτίο τύπου και αυτή είναι η πλήρης εικόνα ως προς τη δομή κ

MEET UP! festival_ MAKE ME HAPPY RECORDS 7 YEARS ANNIVERSARY, death disco, 3_4.11.2023.

  Επτά χρόνια δραστηριότητας γιόρτασε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, η make me happy! records . Η εταιρεία στο πνεύμα της πρώτης «αθώας» εποχής των ανεξάρτητων εταιρειών συνεχίζει και ελπίζουμε να συνεχίσει με το πνεύμα και την όρεξη σε ακόμα δημιουργικότερα επίπεδα για περισσότερα χρόνια ακόμα. Χωρίς να έχει ξεπουλήσει τη βασική της αρχή, έχει φτάσει σε σημείο που κυκλοφορίες της έχουν και διεθνή διανομή και πολύ καλή φήμη στους σχετικούς κύκλους της ανεξάρτητης κιθαριστικής ποπ και ροκ.  Κάθε κυκλοφορία της έχει την ποιότητα και τη σφραγίδα εγγύησης ότι αυτό που αγοράζει και ακούει ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα τον απογοητεύσει στη χειρότερη περίπτωση και στην καλύτερη θα τον συντροφεύει σε κάθε δραστηριότητα.  Το διήμερο που μας πέρασε θα είχε όλο το δημιουργικό ρόστερ της να γιορτάζει αλλά τελικά δύο μπάντες ( MODEL SPY  και TA TOY BOY ) δεν κατάφεραν να συμμετέχουν σε αυτή τη γιορτή λόγω ανωτέρας βίας.  Η πρώτη μέρα είχε κυρίως νοσταλγικό χαρακτήρα, θα ήταν μία κοινότυπη περιγρα

Yodashe: Η επιστροφή!

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την πρώτη φορά που ασχοληθήκαμε με την Yodashe και το πρώτο προσωπικό της single ‘ ’ Take Your Time ’’. Πρόσφατα μας ενημέρωσε ότι τα περασμένα δύο χρόνια ήταν «χαμένη» στα στούντιο του Πανεπιστημίου Goldsmiths στο Λονδίνο σπουδάζοντας μουσική παραγωγή. Πλέον οι σπουδές ολοκληρώθηκαν και σαν πτυχιακή έχει ετοιμάσει το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ σε δικιά της παραγωγή, φυσικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα συμβουλές και γνώση από τον επιβλέποντα καθηγητή της Mikko Gordon , παραγωγό και μηχανικό ήχου που όχι μόνο διδάσκει και έχει δημιουργήσει το στούντιο του πανεπιστημίου αλλά έχει συνεργαστεί με τους ARCADE   FIRE , Gaz  C oombes και κυρίως με τους THE SMILE και τον Nigel Godrich . Το άλμπουμ αναμένεται να κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες και θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και τραγούδια να μοιραζόμαστε από αυτό μέσα από τις εκπομπές και εδώ, προς το παρόν θα ξεκινήσουμε το «ζέσταμα» με δύο τραγούδια που δεν θα υπάρχουν στο άλμπουμ. Το ‘’ Salarywom